Jaja tosti is ook vet.
Je hebt natuurlijk goede en slechte vetten, in pindakaas zitten bv goeie
Om even lekker te bitchen, in pindakaas zitten van nature ook transvetten. Dat zijn de slechtste vetten die er zijnDL22 wrote:Jaja tosti is ook vet.
Wou ik effe de slimme uithangenSpanning Tree wrote:Om even lekker te bitchen, in pindakaas zitten van nature ook transvetten. Dat zijn de slechtste vetten die er zijnDL22 wrote:Jaja tosti is ook vet.
Je hebt natuurlijk goede en slechte vetten, in pindakaas zitten bv goeie. Is wel heel weinig, vaak staat het niet eens op het label
ben ik het wel heel erg mee eens ja.klapstoel wrote:Ik vind het lekker om naast kaas (en ham) ook wat blauwe kaas op mijn tosti te doen. Los is het niet te pruimen, maar gesmolten op een tosti geeft het een extra dimensie aan smaak. Klein beetje pesto er bij is ook niet verkeerd
Gewoon een croque madame dus?Thijsert wrote:Zojuist weer 3 op met ei, heerlijkDavy wrote:Ik weet niet wie en waar het gepost werd, maar iemand hier had het laatst over een tosti met ei.
Die heb ik net dus even staan maken en![]()
![]()
Holy shit wat een geniaal voedsel is dat zeg
hey nog thanks voor de uitleg he!Jordi wrote:Sucuk (Turkse pittige knoflookworst)
Mods??yannickvk wrote:Ik lust geen kaas, maar hagelslag op je tosti laten smelten is ook goeie.
Dit was mijn inbreng in het tosti topic, gr.
Secondje. Moet deze beste jongen eerst even verwijderen op Hyves, MySpace en Club Penguin.sonnebloem wrote:Mods??yannickvk wrote:Ik lust geen kaas, maar hagelslag op je tosti laten smelten is ook goeie.
Dit was mijn inbreng in het tosti topic, gr.
het was een telefoon hoesjeHard4Us wrote:De Kuzu-Tosti smaakt ook goed, eerst 3 kwartier in een 3-deling pak laten rijpen en daarna lekker op smikkelen.
Mooi verhaal, 7/12yannickvk wrote:Weet wat je eet en eet bewust!1!!1
Portie Tosti, gemiddeld
Eenheid: 1 st.
Kcal: 235 kcal
kJoule: 982 kjoule
Eiwit: 9,1 gr. •
Koolhydraten: 22,0 gr. •
Vet: 12,3 gr. •
Voedingsvezel: - gr. •
Natrium: - mg.
Productgroep: Brood- en ontbijtproducten
Read more at http://www.calorielijst.nl/product/?cal ... EhICyYc.99
Deze hoort hier thuis: De leden van Hardtraxx (page 23)yannickvk wrote:plaatje van yannickvk