Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende

Hoeveel Tosti's Per week eten jullie?
1 20%  20%  [ 36 ]
2 14%  14%  [ 24 ]
3 6%  6%  [ 10 ]
4 16%  16%  [ 29 ]
5 7%  7%  [ 13 ]
6 7%  7%  [ 13 ]
7 5%  5%  [ 8 ]
8 5%  5%  [ 9 ]
9 1%  1%  [ 1 ]
10 19%  19%  [ 34 ]
Totaal aantal stemmen : 177
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dieetkaas :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt na twee dagen toch helemaal je nek uit? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 09:15 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
9 tosti's per dag? Gast :lol: Hoe dik ben jij?


ik probeer juist aan te komen xd
ik ben zoiemand die kan eten wat ie wil en bijna geen gram aankomt, dus doe nu soort van tosti dieet (met natuurlijk ook gewoon andere voeding)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eet nootjes en drink chocomel, instabulk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
The Skribbler schreef:
9 tosti's per dag? Gast :lol: Hoe dik ben jij?


ik probeer juist aan te komen xd
ik ben zoiemand die kan eten wat ie wil en bijna geen gram aankomt, dus doe nu soort van tosti dieet (met natuurlijk ook gewoon andere voeding)

Denk er om dat je misschien niet aankomt, maar het wel erg ongezond en slecht voor je lichaam is he ;) Als je wilt aankomen kun je misschien het beste gewoon even met een diëtist gaan praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor juist alleen maar slechte dingen over diëtisten, ben er zelf echter nog nooit geweest. Veel tosti's eten hoeft trouwens niet per se slecht te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tenzij je het met bruin brood doet zit er echt bijna geen voedingswaarde in, dus het is wel echt vrij slecht hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brood zit vol met koolhydraten, is dus prima als je wil aankomen (wel bruin brood pakken natuurlijk). Wat je tosti echt ongezond maakt is het beleg wat je er op doet. Kaas en vlees zoals salami zit vol met vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Tenzij je het met bruin brood doet zit er echt bijna geen voedingswaarde in, dus het is wel echt vrij slecht hoor :P


Gemiddelde tosti zit rond de 230 calorieën volgens mijn grote vriend internet. Dus 8 tosti's is dan toch weer bijna 2000 calorieën hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel dat het niet gezond is omdat er buiten de energie niets van voedingswaarde in zit. Alleen vet en koolhydraten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt eraan wat je als "voedingswaarde" ziet. Ik drink dagelijks bijna een pak chocomel om m'n calorieën te halen maar menig mens verklaart me voor gek. Je hebt geen grammen vitaminen en mineralen per dag nodig. Vezels krijg je grotendeels ook wel genoeg binnen als je verder normaal eet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom wil je bijkomen? Jij gaat gewoon vet bijkomen als je zo bezig blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Ligt eraan wat je als "voedingswaarde" ziet. Ik drink dagelijks bijna een pak chocomel om m'n calorieën te halen maar menig mens verklaart me voor gek. Je hebt geen grammen vitaminen en mineralen per dag nodig. Vezels krijg je grotendeels ook wel genoeg binnen als je verder normaal eet.

Heb hetzelfde probleem. Verteer veel te snel.. Ik ga maar liefst 3x in de week naar de mac, eet een hoop zakken chips leeg, elke dag om 12 uur een bak nasi met kip en smorgens en tussen de middag paninis/frikandellebroodjes etc. + 2 eiwitshakes en een pak fristi per dag. En ik kom geen gram vet noch meer spiermassa aan. Echt verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Minder pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik eenmalig op, 2 nachten niet geslapen. Dat doen we dus nooit meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Spanning Tree schreef:
Ligt eraan wat je als "voedingswaarde" ziet. Ik drink dagelijks bijna een pak chocomel om m'n calorieën te halen maar menig mens verklaart me voor gek. Je hebt geen grammen vitaminen en mineralen per dag nodig. Vezels krijg je grotendeels ook wel genoeg binnen als je verder normaal eet.

Heb hetzelfde probleem. Verteer veel te snel.. Ik ga maar liefst 3x in de week naar de mac, eet een hoop zakken chips leeg, elke dag om 12 uur een bak nasi met kip en smorgens en tussen de middag paninis/frikandellebroodjes etc. + 2 eiwitshakes en een pak fristi per dag. En ik kom geen gram vet noch meer spiermassa aan. Echt verschrikkelijk

Tijdje helemaal geen zooi gebruiken dan, bijhouden wat je eet en consistent blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ene pil in de 2/3 maanden heeft echt geen invloed imo.. verder schiet het helemaal niks op. Heb overal al op gelet. Kan dan beter lekker vet eten ipv dat ik de juiste hoeveelheid koolhydraten naar binnen werk verspreid over een dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Spanning Tree schreef:
yowan schreef:
Spanning Tree schreef:
Ligt eraan wat je als "voedingswaarde" ziet. Ik drink dagelijks bijna een pak chocomel om m'n calorieën te halen maar menig mens verklaart me voor gek. Je hebt geen grammen vitaminen en mineralen per dag nodig. Vezels krijg je grotendeels ook wel genoeg binnen als je verder normaal eet.

Heb hetzelfde probleem. Verteer veel te snel.. Ik ga maar liefst 3x in de week naar de mac, eet een hoop zakken chips leeg, elke dag om 12 uur een bak nasi met kip en smorgens en tussen de middag paninis/frikandellebroodjes etc. + 2 eiwitshakes en een pak fristi per dag. En ik kom geen gram vet noch meer spiermassa aan. Echt verschrikkelijk

Tijdje helemaal geen zooi gebruiken dan, bijhouden wat je eet en consistent blijven.


Al geprobeerd je eiwit inname te verhogen? Beter om zo je calorieën te halen, zeker voor je spiermassa opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat vreten jullie allemaal :lol: Vet doet meer dan je laten aankomen he. Ik meen het, denk eens even serieus na over je hart en bloedvaten.

Daarnaast: als je straks 25-30 bent, en je metabolisme verandert, moet je dus ineens overstappen van al deze vette zooi naar gezond eten omdat je anders dus wel dik wordt. En een eetpatroon zomaar doorbreken is niet makkelijk hoor.

Ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Ik ga lekker een fruitsmoothie drinken DOEIIIII
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jezus wat vreten jullie allemaal :lol: Vet doet meer dan je laten aankomen he. Ik meen het, denk eens even serieus na over je hart en bloedvaten.

Daarnaast: als je straks 25-30 bent, en je metabolisme verandert, moet je dus ineens overstappen van al deze vette zooi naar gezond eten omdat je anders dus wel dik wordt. En een eetpatroon zomaar doorbreken is niet makkelijk hoor.

Ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Ik ga lekker een fruitsmoothie drinken DOEIIIII

haha ik heb net een appel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yowan je eet enorm fout als je wil bijkomen voor de sportschool. (Dat neem ik toch aan als je eiwitshakes neemt)
Ik ben sinds augustus van 77kg naar 83kg nu gegaan zonder al te veel vet aan te komen en geloof me ik ga geen 3x per week naar de mac en eet geen frikaddelebroodjes en drink geen liter friste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee precies dat bedoel ik ook niet! Ik wil niet zeggen dat het mijn manier is om (spiermassa) aan te komen mar de afgelopen 2 jaar heb ik eigenlijk alles geprobeerd wat betreft dieten/koolhydraten bijhouden etc. En ik kom hooguit 2 kilo per jaar aan in tegenstelling tot vroeger.

Ik leef nu zo ongezond om toch nog een klein beetje vet te houden want zo droog zijn vind ik ook niet mooi en mijn mcdonalds fristi verhaal was meer om aan te tonen dat ik geen gram aankom ongeacht hoe en wat ik voor voeding naar binnenwerk.

Ik heb waarschijnlijk gewoon een te snelle stofwisseling waar ik regelmatig ook gewoon erg blij mee ben ondanks dat ik meer aan het "behouden" ben in de sportschool
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet is niet zo slecht als iedereen denkt, en vet eten is niet per se vet aankomen. Je hebt juist (een normale hoeveelheid) vet nodig voor je hormoonbalans. Ik ben zelf de afgelopen 2 jaar 20 kg aangekomen, wel wat dikker nu (+-15% BF) maar ik was dan ook eng dun.

@yowan ik zou gewoon zorgen dat je ongeveer 500 kcal boven je onderhoud naar binnen krijgt. Dit kan je zelf uitrekenen, ff googelen. Ik richt zelf op 3500-4000 met 80 kilo op 1,83 m.

EDIT: eiwitshakes zijn geen wondermiddelen, zorg gewoon dat je met normale voeding ongeveer 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jezus wat vreten jullie allemaal :lol: Vet doet meer dan je laten aankomen he. Ik meen het, denk eens even serieus na over je hart en bloedvaten.

Daarnaast: als je straks 25-30 bent, en je metabolisme verandert, moet je dus ineens overstappen van al deze vette zooi naar gezond eten omdat je anders dus wel dik wordt. En een eetpatroon zomaar doorbreken is niet makkelijk hoor.

Ach, waar maak ik me eigenlijk druk om. Ik ga lekker een fruitsmoothie drinken DOEIIIII


Vet is goed voor je man, no joke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 01:29 
 
Hardtraxxer

mensen dit is het tosti topic :list: :P
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic