Zitten mensen dit topic alleen maar te vullen om hun aantal berichten te laten stijgen dan? Hoe zinloos...Mol wrote:Heb ik al voorgesteld, is technisch niet mogelijk. Veel te veel scripting.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik doe hem altijd in de oven op grill stand.
Waarom staat die niet in de poll?
misschien omdat jij de enige bentRiStyle wrote:Ik doe hem altijd in de oven op grill stand.
Nee maar er zijn wel genoeg mensen die constant in Off-Topic zijn en hun postcount maar zitten te verhogen.Parvuz wrote:Zitten mensen dit topic alleen maar te vullen om hun aantal berichten te laten stijgen dan? Hoe zinloos...Mol wrote:Heb ik al voorgesteld, is technisch niet mogelijk. Veel te veel scripting.
ik ben er zo 1 van, of toch niet 
nee ik ben de veroorzaker van dit topic maarja ik zeg hier dan ook alleen maar in dat iedereen tosti moet gaan bakken in de pan omdat dat goddelijk is
nee ik ben de veroorzaker van dit topic maarja ik zeg hier dan ook alleen maar in dat iedereen tosti moet gaan bakken in de pan omdat dat goddelijk is
Echt goddelijk doe ik ook altijdDj Skitzo wrote: nee ik ben de veroorzaker van dit topic maarja ik zeg hier dan ook alleen maar in dat iedereen tosti moet gaan bakken in de pan omdat dat goddelijk is
Tjaa... : http://yfrog.com/ccox9dj
Ze waren wel lekker Mit Curry
Krijg er spontaan weer trek in
Wie weet voor straks bij de Tv...

Ze waren wel lekker Mit Curry
Krijg er spontaan weer trek in
Wie weet voor straks bij de Tv...
Wakker worden met een tosti is het beste wat er is! 
wakker worden met een gigantisch lekkere chick naast is volgens mij toch veel beter...Atraxisz wrote:Wakker worden met een tosti is het beste wat er is!
+ een tostioostzaner wrote:wakker worden met een gigantisch lekkere chick naast is volgens mij toch veel beter...Atraxisz wrote:Wakker worden met een tosti is het beste wat er is!
Parvuz wrote:+ een tostioostzaner wrote:wakker worden met een gigantisch lekkere chick naast is volgens mij toch veel beter...Atraxisz wrote:Wakker worden met een tosti is het beste wat er is!
Wakker Worden met een lekker naakt geil wijf
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wakker Worden naast een lekker naakt geil wijf
die een bordje op der tieten houd met een tosti mit curry
[/quote]
the sidespinnars wrote:Wakker Worden met een lekker naakt geil wijf op jedie een bordje op der tieten houd met een tosti mit curry
![]()
heb nu
brood
spek
kaas
sambal
brood
pan
brood
spek
kaas
sambal
brood
pan
eens kijken of ik zo een tosti mag maken 
-
RHardtraxx Veteran
hoe bedoel je mag?Dj Skitzo wrote:eens kijken of ik zo een tosti mag maken
-
E
wtf hoe kom je bij een broodrooster ? zo smelt de kaas toch???? 
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Ik ben er nu een aan het maken.
gewoon ff simpel
2 plakken brood
kaas & ham.

gewoon ff simpel
2 plakken brood
kaas & ham.
Pas wat tosti's op rechtstreeks vanaf het kampvuur 

-
RHardtraxx Veteran
net 3 Indonesische tosti's op dat is een tosti met ham kaas ananas en banaan 
ananasthe sidespinnars wrote:net 3 Indonesische tosti's op dat is een tosti met ham kaas ananas en banaan