Net op het werk weer een tosti gegeten. Jammie 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
IK WIL EEN TOSTI WANT IK HEB HONGER MAAR ER IS GEEN BROODrooster
-
RHardtraxx Veteran
oohjaThund3R wrote:PAK EEN KOEKEPAN VENT xD
een tosti in de koekepan is net als een vrouw met te kleine borsten
tosti ijzer 4 life
net nog 2 tostis met alleen kaas gehad (ham was op) hele jonge kaas dus het sroomde eruit
tosti ijzer 4 life
net nog 2 tostis met alleen kaas gehad (ham was op) hele jonge kaas dus het sroomde eruit
-
RHardtraxx Veteran
djpatt wrote:een tosti in de koekepan is net als een vrouw met te kleine borsten
tosti ijzer 4 life![]()
GASTdjpatt wrote:een tosti in de koekepan is net als een vrouw met te kleine borsten
tosti ijzer 4 life![]()
tostie uit koekepan is 10x beter dan uit zo'n tosti ijzer/broodrooster serieus!
Koekepan is veel lekkerder ja! Zo hoort datKepro wrote:Inderdaad, de koekepan
Nee dat is goor, op een gasfornuis proef je dan zo'n vreemde smaak.. bij mij thuis iig.
Dan zou ik een andere pan pakken als ik jou wasJolleNL wrote:Nee dat is goor, op een gasfornuis proef je dan zo'n vreemde smaak.. bij mij thuis iig.
ja een tosti ijzerTakkU wrote:Dan zou ik een andere pan pakken als ik jou wasJolleNL wrote:Nee dat is goor, op een gasfornuis proef je dan zo'n vreemde smaak.. bij mij thuis iig.
mol mag gevangen wordenMol wrote:Topic mag dicht
Patt mag kijken of ie wel eens iets zinnigs kan zeggen in post #3112 
Mol wrote:Patt mag kijken of ie wel eens iets zinnigs kan zeggen in post #3112
dan geven we jou de titel hater, waarom moet dit topic dicht ? omdat er een pol is over ijzer of pan ?
ga lekker overal posten dat het off topic is
In een mollenklem.djpatt wrote:mol mag gevangen wordenMol wrote:Topic mag dicht
Grapje Mol
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee weet je dat?
Je kan ook eens een keer een zinnige reactie geven op iets, in plaats van domme topics over niks.
Je kan ook eens een keer een zinnige reactie geven op iets, in plaats van domme topics over niks.
Pshht, niet verder vertellen hoor maar het gaat in bijna alle topics nergens over.Mol wrote:Vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee weet je dat?
volgens mij ben ik vrij om te beslissen waar ik reacties plaats. ga anders problemen maken bij degene die onzinnige topics starten.Mol wrote:Vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee weet je dat?
Het noemt niet voor niks 'off-topic'Mol wrote:Vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee weet je dat?
Zelfs zinnige topics worden vol gespammed. Daarom is het zever-topic ook in leven geroepen...
Mischien een idee om postcount uit te zetten in het offtopic gedeelte