ik doe altijd beide kanten boter, maar dat is ook wel aan mij te zienmaarten1410 wrote:Dat klinkt wel lekkerSpanjer wrote:een ham-kaas tosti vandaag geprobeerd met saté-saus, dat is ook echt 'n aanraderSaté saus kan op alles!
Boter aan de buiten of binnenkant.... morgen eens proberen!Dj Skitzo wrote:gewoon een tosti maken zoals je het altijd doet alleen dan aan beide kanten van de sneetjes brood boter doen, in de pan gooien en het vuur aanzetten, wachten tot ze beetje bruin worden en voila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
doen jullie er nooit boter op als je 'm in 't tosti-ijzer gooit dan? :O
binnenkant hoeft niet persé maar buitenkant wel, anders brand je brood aanmaarten1410 wrote:Dat klinkt wel lekkerSpanjer wrote:een ham-kaas tosti vandaag geprobeerd met saté-saus, dat is ook echt 'n aanraderSaté saus kan op alles!
Boter aan de buiten of binnenkant.... morgen eens proberen!Dj Skitzo wrote:gewoon een tosti maken zoals je het altijd doet alleen dan aan beide kanten van de sneetjes brood boter doen, in de pan gooien en het vuur aanzetten, wachten tot ze beetje bruin worden en voila
Jawel maar dan wel aan de binnenkant, anders wordt het niet knapperig in het ijzer...Spanjer wrote:doen jullie er nooit boter op als je 'm in 't tosti-ijzer gooit dan? :O
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
de hype begint nou egt af te nemen zo jammer

Hier wel, bij mij thuis blijft het doorgaan 
hier wordt anders nog steeds volop tosti gegeten 
Gaan er altijd in die heilige dingen 
wtf xD nog nooit gedananSpanjer wrote:doen jullie er nooit boter op als je 'm in 't tosti-ijzer gooit dan? :O
elke dag 1tje met lekker tomatensoepje
dat klinkt ookhdhessel wrote:wtf xD nog nooit gedananSpanjer wrote:doen jullie er nooit boter op als je 'm in 't tosti-ijzer gooit dan? :O
elke dag 1tje met lekker tomatensoepje
heb net 2 kaas tostis gegeten met een beetje mayo
had nahonger van gistre nacht
had nahonger van gistre nacht
net warme broodjes uit de oven gehad met brie smeerkaas en paturain

je dwaald af, de titel is niet voor niks "tosti"NoiseHunterZ wrote:net warme broodjes uit de oven gehad met brie smeerkaas en paturain![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ontopic noisecontrollers headhunterzDj Skitzo wrote:je dwaald af, de titel is niet voor niks "tosti"NoiseHunterZ wrote:net warme broodjes uit de oven gehad met brie smeerkaas en paturain![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brood-boter-kaas-hamham-bother-boterham
en VRETEN
en VRETEN
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Het is
Boter
Brood
Kaas
Ham
Kaas
Brood
Boter
Hoor... Voor dat goudgele buitenkantje jwz
Boter
Brood
Kaas
Ham
Kaas
Brood
Boter
onderaan moet nog "pan" bij haha 
-
RHardtraxx Veteran
Rammelslakje wrote:Het is
Boter
Brood
Kaas
Ham
Kaas
Brood
Boter
pan
het is me ook gelukt! tosti in pan
heerlijk, ik kan het eindelijk zelf maken!
Ravenwood wrote:het is me ook gelukt! tosti in pan
Ik heb nu ook wel zin in.
Of toch een gebakken frikandel op een broodje met mayo?
Godverdomme ik had al zin in wat te eten, open ik dit topic wordt t alleen maar erger _O- Ik weet iig wat mn ontbijt gaat worden 
-
RHardtraxx Veteran