jullie kunne zeggen wat je wil maar de tosti hype neemt streng af

Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik heb er vandaag toch weer 2 op, dus bij mij blijft m'n verslaving gewoon hoor 
morgen maar weer eens, al 2 dagen geprobeerd af te kicken, maar kan er niet meer tegen, morgen maak ik ze gewoon weer klaar 
Ik ookMaximize wrote:Ik heb er vandaag toch weer 2 op, dus bij mij blijft m'n verslaving gewoon hoor
-
RHardtraxx Veteran
ik vraag me af wat na tosti's komt?
the sidespinnars wrote:ik vraag me af wat na tosti's komt?
een drol ?
-
G
jampot in je kont?djpatt wrote:een drol ?the sidespinnars wrote:ik vraag me af wat na tosti's komt?
je vraagt erom heKSwoosh wrote:jampot in je kont?djpatt wrote:een drol ?the sidespinnars wrote:ik vraag me af wat na tosti's komt?
kijk hier maar eens naar http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html
-
RHardtraxx Veteran
gadverdamme

die heb ik volgens mij al een keer gezien, 1 man 1 jar 
maare tosties ftw!
maare tosties ftw!
-
RHardtraxx Veteran
egt ziek dat filmpjeDj Skitzo wrote:die heb ik volgens mij al een keer gezien, 1 man 1 jar
maare tosties ftw!
en de spaanse tosti bij de bakkerij bart dan ?
ot: tosti in de pan, owned de pan uit xD
antitosti-ijzer
ot: tosti in de pan, owned de pan uit xD
antitosti-ijzer
In de pan duurt weer zo lang. Wel dubbel zo lekker...
lekker vettigMaximize wrote:In de pan duurt weer zo lang. Wel dubbel zo lekker...
Dat zekerDj C-Mind wrote:lekker vettigMaximize wrote:In de pan duurt weer zo lang. Wel dubbel zo lekker...
een ham-kaas tosti vandaag geprobeerd met saté-saus, dat is ook echt 'n aanrader 
als er weer kaas is ga ik ook effe tosti maken weer 
iemand ff een tutorial hoe je tosti's in de pan maakt? nog nooit gedaan namelijk
had net 2 tosti's gemaakt, en BLEGH! wat een vieze dingen waren dat. die kaas was echt vies, oude kaas geloof ik.
had net 2 tosti's gemaakt, en BLEGH! wat een vieze dingen waren dat. die kaas was echt vies, oude kaas geloof ik.
gewoon een tosti maken zoals je het altijd doet alleen dan aan beide kanten van de sneetjes brood boter doen, in de pan gooien en het vuur aanzetten, wachten tot ze beetje bruin worden en voila 
Dj Skitzo wrote:gewoon een tosti maken zoals je het altijd doet alleen dan aan beide kanten van de sneetjes brood boter doen, in de pan gooien en het vuur aanzetten, wachten tot ze beetje bruin worden en voila
D-Ruz wrote:Tosti met kaas, salami & ketchup![]()
![]()
Dat klinkt wel lekkerSpanjer wrote:een ham-kaas tosti vandaag geprobeerd met saté-saus, dat is ook echt 'n aanrader
Boter aan de buiten of binnenkant.... morgen eens proberen!Dj Skitzo wrote:gewoon een tosti maken zoals je het altijd doet alleen dan aan beide kanten van de sneetjes brood boter doen, in de pan gooien en het vuur aanzetten, wachten tot ze beetje bruin worden en voila