Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:

Afgelopen weekend Tacx Classic in Zeeland gereden

Haha grappig, ik moest voor VWAB nog iemand in Wemeldinge ophalen en ik reed nog over het parcours wat ze vlak na me gingen afsluiten. Zijn we elkaar (toen) net mis gelopen, is bij VWAB nog goed gekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb weer een aantal mooie ritten op de planning staan nu het bij ons herfstvakantie is.

Zaterdag nog een rondje geknald in Noord-Holland (West-Friesland):
https://www.strava.com/activities/1930890909

Hebben jullie nog sportieve plannen nu het weer steeds kouder wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag stond een zwaar ritje in de Ardennen op de planning. Maar ik heb bewust rustig aan gedaan.

https://www.strava.com/activities/1941778074

Nog een vraagje om het topic interactief te houden:
Wat is jullie favoriete fiets/loopstreek,... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 17:29 
 
Hardtraxxer

Haha, jij bent flink km's aan het maken! goed hoor! Volgend voorjaar strijden om de podiumplekken?

Mooiste plek om te fietsen; toch wel de Dolomieten in Italië. :loving:
En de mooiste plek om rondjes te lopen: Biddinghuizen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tnx man! Eigenlijk is het stiekem wel mijn doel. :P Maar eerst maar eens zien hoe het koersen loopt.

Mijn favoriet fietsstreken zijn de Franse Alpen (Savoie) en Andalusië / Sierra Nevada.
Maar Noord-Italie staat hoog op mijn Bucketlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Nog een vraagje om het topic interactief te houden:
Wat is jullie favoriete fiets/loopstreek,... ?



Als ik ga lopen is dat enkel tussen de basketseizoenen in. Ik ga dan altijd langs het kanaal vlakbij mijn thuis lopen.

Over het algemeen is het daar lekker rustig en gewoon vlak waardoor je netjes tempo kan houden. Ik heb een route van 5, 7.5 en 10km.

Ik heb dus niet echt een favoriete streek, ik zie het ook niet zitten om ergens anders voor het plezier te gaan lopen. Zeker niet als ik alleen ga lopen, wat ik dus altijd doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoonte is goed maar verandering van spijs doet ... :x

Ik heb zeker ook mijn vaste fiets en looprondjes. Maar ik probeer toch nieuwe wegen te vinden in eigen streek en af en toe andere oorden op te zoeken. In maart ga ik wellicht een weekje naar Spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Nog een vraagje om het topic interactief te houden:
Wat is jullie favoriete fiets/loopstreek,... ?


Het stuk tussen m'n huis en de kroeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn Reactivate avonturen van dit weekend:

https://www.strava.com/activities/1996804151

https://www.strava.com/activities/1996822214
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff respect Simon, ik vind
Pommer schreef:
Het stuk tussen m'n huis en de kroeg

soms al te ver. Dat is nog geen kilometer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:

Heb je eigenlijk al een ploeg of hoe werkt dat? Ik volg het professionele wielrennen een beetje, maar lijkt me lastig om bij een ploeg terecht te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb gelukkig een ploeg voor volgend jaar. Het is een pilootproject waar ik uit komt voor BEAT Cycling Club maar voor niet-professionele wielrenners. Heb absoluut niet de ambitie om een prof te worden. Daar ben ik gelukkig best nuchter in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker aan het trainen deze week! Vandaag stond "De Pannenkoek" op het programma: Een rit van 200 km door Zeeuws-Vlaanderen en het noorden van Oost-Vlaanderen.
https://www.strava.com/activities/2057472693

Als eerste gefinisht van de 108 deelnemers. Deze maand sterk begonnen waardoor ik #47 sta in het afstandsklassement :cool:

Genoeg gestoeft over mezelf, hoe gaan jullie sport-sessies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:43 
 
Hardtraxxer

Laatste tijd probeer ik weer actiever bezig te zijn met mountainbiken.
Maar nu merk ik dat mijn telefoon niet helemaal super werkt qua GPS, dus uit Strava krijg ik niet echt accurate cijfers.
Nu kan ik wachten tot een nieuwe telefoon, of opzoek gaan naar een fietscomputer met GPS, compatibel met Strava, evt hartslag meter etc. Maar niet van het segment in prijs qua Garmin.
Heeft iemand goede suggesties voor max 100eu? (Zag al twee via Decathlon,maar veel slechte reviews)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Laatste tijd probeer ik weer actiever bezig te zijn met mountainbiken.
Maar nu merk ik dat mijn telefoon niet helemaal super werkt qua GPS, dus uit Strava krijg ik niet echt accurate cijfers.
Nu kan ik wachten tot een nieuwe telefoon, of opzoek gaan naar een fietscomputer met GPS, compatibel met Strava, evt hartslag meter etc. Maar niet van het segment in prijs qua Garmin.
Heeft iemand goede suggesties voor max 100eu? (Zag al twee via Decathlon,maar veel slechte reviews)


Staat je telefoon toevallig niet op een of andere besparingsmodus? Dat kan invloed hebben op je GPS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Laatste tijd probeer ik weer actiever bezig te zijn met mountainbiken.
Maar nu merk ik dat mijn telefoon niet helemaal super werkt qua GPS, dus uit Strava krijg ik niet echt accurate cijfers.
Nu kan ik wachten tot een nieuwe telefoon, of opzoek gaan naar een fietscomputer met GPS, compatibel met Strava, evt hartslag meter etc. Maar niet van het segment in prijs qua Garmin.
Heeft iemand goede suggesties voor max 100eu? (Zag al twee via Decathlon,maar veel slechte reviews)

Is een smartwatch misschien een optie? Heb er zelf laatst een aangeschaft omdat ik aan het trainen ben voor een kwart marathon met het werk, maar gebruik hem nu ook dagelijks voor slaapscore bekijken en whatsapp-berichen snel lezen. Daarmee zou je ook je hartslag kunnen meten etc. Heb hem zelf nog niet getest met mountainbiken. Ik heb trouwens een Fitbit van 120 euro, maar onder de 100 zie ik op Coolblue een aantal apparaten van Huwaei die prima reviews hebben.

En aangezien dit het Strava topic is: bijna op het doel van ~10,5 km op een mooi tempo. https://strava.app.link/bOkEyD3M2hb
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 13:48 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Staat je telefoon toevallig niet op een of andere besparingsmodus? Dat kan invloed hebben op je GPS.


Voor zover bij mij bekend staat m'n telefoon altijd in standaard modus.

Chroman schreef:
Is een smartwatch misschien een optie? Heb er zelf laatst een aangeschaft omdat ik aan het trainen ben voor een kwart marathon met het werk, maar gebruik hem nu ook dagelijks voor slaapscore bekijken en whatsapp-berichen snel lezen. Daarmee zou je ook je hartslag kunnen meten etc. Heb hem zelf nog niet getest met mountainbiken. Ik heb trouwens een Fitbit van 120 euro, maar onder de 100 zie ik op Coolblue een aantal apparaten van Huwaei die prima reviews hebben.


Geen zelf eigenlijk niet de voorkeur aan zo'n smartwatch, zit al te veel op m'n telefoon hahah. Als dat ding rond m'n pols dan ook nog blijft trillen denk ik dat ik er nooit vanaf kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gebruik zelf een Bryton fietscomputer. Via bleutooth en de Bryton app kan je de gegevens bij Strava uploaden. Het is een beperkt apparaat, maar doet waarvoor die bedoeld is. Daarnaast gebruik ik sinds een half jaar de Forerunner 45 als horloge bij het sporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een sportwatch louter met sportfuncties, werkt voor mijn prima voor korte ritten en hoeft niet heel veel te kosten. Maar voor een goede (Fiets)gps zijn de goedkopere modellen van Garmin, Wahoo, Sigma, Mio,... ect. zeker aan te bevelen.

OT: Lekker rondje gefietst in het West-Vlaamse Heuvelland.
https://www.strava.com/activities/5658415418
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 08:38 
 
Hardtraxxer

Nou ik moet zeggen, een horloge wil ik niet perse direct afschrijven. Maar dan wil ik hem alleen gebruiken bij het sporten.
Zolang het apparaat maar alle functionaliteiten goed laat werken, snelheid, tijd, afstand, hoogte, GPS (voor Strava) etc.

En heb mij vorige week ook maar een keer echte fietsschoenen aangeschaft, gister eerste rondje.
https://strava.app.link/usY29XW83hb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:25 
 
Hardtraxxer

Heb mij een in Nieuwstraat verkerende Garmin Edge 510 voor 8 tientjes via marktplaats aangeschaft. Is compleet met hartslag meter, snelheid sensor, cadans meter etc. Volgende week maar eens testen.

Ik heb momenteel wel laat van mijn knie na afgelopen keer fietsen, voor het eerst met fietsschoenen. Denk dat de schoen te veel met de tenen naar binnen wijzen, en mijn knieën naar buiten wijzen. Waarschijnlijk iets te veel spanning op de kniebanden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Heb mij een in Nieuwstraat verkerende Garmin Edge 510 voor 8 tientjes via marktplaats aangeschaft. Is compleet met hartslag meter, snelheid sensor, cadans meter etc. Volgende week maar eens testen.

Ik heb momenteel wel laat van mijn knie na afgelopen keer fietsen, voor het eerst met fietsschoenen. Denk dat de schoen te veel met de tenen naar binnen wijzen, en mijn knieën naar buiten wijzen. Waarschijnlijk iets te veel spanning op de kniebanden....

Ik heb dit ook met mijn linkerknie de laatste tijd. Ik heb geen fietsschoenen, maar ik ga zeker eens andere schoenen proberen om te kijken of dat het oplost.

Ik ben verder wel benieuwd wat voor fiets of gear iedereen heeft.
Ik trap (haha) af.

Fiets: Kreidler Dice Big 4.0 27.5inch (specs) (2016)
Volledig standaard (ook het zadel)
Afbeelding

Hardloopschoenen: Soucony Ride 13
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fiets: Decathlon mountainbike (Rockrider MTB ST 120), pas net begonnen met fietsen dus was qua prijs/kwaliteit voor mij prima
Afbeelding

Hardloopschoenen: adidas x Disney UltraBOOST DNA, want Goofy
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu de gyms weer een tijdje open zijn en ik daar al 4x p/w train kom ik weer minder aan hardlopen toe. Ik loop nu nog een keertje per week, gewoon relaxed ergens tussen de 5:15 en 5:30 per kilometer om een beetje fit te blijven. Hier mijn profiel: https://www.strava.com/athletes/76881874

In juni heb ik een trail van 30 kilometer door de Ardennen gedaan, die was heel tof:
https://www.strava.com/activities/5464150652

Overigens is deze volgens mijn Strava wel hard:
Geschatte beste pogingen
1 km. 2:13

Was een foutje met de GPS waardoor ik meteen wereldwijd een topnotering had. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic