Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komende donderdag uit eten met vrienden

Lekkerste soort restaurant?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pizzeria :)

Pizza of friet?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik niet uit kiezen. Net wanneer ik er zin in heb. Wel pizza van een pizzeria overigens, anders sowieso friet.

Hoe was jouw carnaval?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe niet aan carnaval hier.

Knapste vrouwelijke BN'er?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Geraldine Kemper
2. Yolanthe Cabau
3. Zimra Geurts

Voor jou?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
1. Geraldine Kemper
2. Yolanthe Cabau
3. Zimra Geurts

Voor jou?


geraldine kemper
tess milne
gwen van poorten

willekeurige volgorde :D

wat is je slechte eigenschap
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil altijd m'n gelijk krijgen.

Heb je ooit een blauwtje opgelopen met het uitgaan en hoe ging dat?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:06 
 

Nog nooit een blauwtje gelopen bij het uitgaan, überhaupt nog nooit afgewezen :beer:

Ben jij ook zo mateloos populair?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, lijkt me echt niks. Altijd maar in het middelpunt staan, altijd met anderen bezig zijn en nooit tijd voor jezelf hebben. Verschrikkelijk.

Favoriete film?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijk, ik kies denk ik voor The Blues Brothers....mooie herinneringen daaraan.

Favoriete pizza?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:17 
 

Met salami, kaas, peperoni, champignon en ham.

Wil je kinderen later, zo ja hoeveel?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar twee vind ik wel genoeg.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:08 
 
Hardtraxx Elite

Denk het wel, ik weet niet hoeveel maar twee klinkt prima.

satékroket of goulashkroket ?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:17 
 

Satékroket. Van goulash krijg ik braakneigingen :sick:

Eet je liever groente of fruit?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen fruit. Maar ik vind een salade met bv. sla, rucola, tomaat, komkommer, feta of mozarella en een dressing ook heel lekker.

Lekkerste fruit?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet dat nou? Sinaasappel dan maar.

Moet dat nou?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinaasappel dan maar.

Moet dat nou?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik moet helemaal niks.
Ben je ook gruwelijk blij dat deze dag eindelijk voorbij is?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, ik heb te weinig gedaan. :D

Heb jij het druk de komende tijd?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, na deze nachtdienst (Vandaag meegeteld) 5 dagen vrij.

Ga je Reverze?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 03:34 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
nee, na deze nachtdienst (Vandaag meegeteld) 5 dagen vrij.

Ga je Reverze?


Neen, eerstvolgende is Loudness

Hoe vind je de line-up van Loudness?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 05:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Matig, maar Hardstyle Mafia, Main Concern, Prefix & Density en B-Front maken veel goed.
Ook zou ik Artifact wel mee willen maken nadat ik wat setjes heb gezien hier.

Wat vind jij?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ken de line up niet.

Waarom heb ik altijd kabelbreukjes
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ik ken de line up niet.

Waarom heb ik altijd kabelbreukjes


zodat andere ze niet hebben

plannen voor het weekend?
Bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hellbound

waarom ga jij daar wel/niet heen
Vorige  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic