Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ijsco

Hij wil of Hij wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij wil, ik heb nog nooit van wilt gehoord.

Iets wat ik wel nooit weet: Hebt u / heeft u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 11:43 
 

Ik zeg altijd 'heeft u'.

Is dat goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 11:43 
 

ik vind van wel

word het niet eens tijd dat Wildstylez het anthem voor Qlimax gaat maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Wordt het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JUP

Wat vind je van mensen die hun gebruiken? Hun zijn etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk, liever "zij zijn" of het is "hun ding".

Hoe is jouw zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 16:04 
 

Lekker rustig zoals de meeste zondagen ^^

Waar zou je heel graag nog een keer naar toe willen op vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een keer een rondreis door Amerika.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog wel keertje terug naar bali

Beste website
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:41 
 

Dumpert.nl

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtraxx.nl

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:24 
 
Hardtraxxer

Google,

Meest verschrikkelijke muzieksoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hiphop :sick:

De jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Popmuziek wat puur voor de commercie is gemaakt, en gewoon maar maken wat op het moment populair is. Pitbull enzo.

Favoriete muziekintrument?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saxofoon en Trompet

Artiest half uur live of uurtje normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen AVIO, Donkey Rollers en Crypsis zie ik graag live. Liever dj sets in het algemeen.

Ben je een voorstander van langere dj sets van één uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het een goede DJ is wel

Wat voor saus/sauzen doe jij op je broodje knakworst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zaanse mayo, met iets anders eet ik het niet :P

Heb jij de superbowl gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mayo curry (allen oliehoorn, anders niks), beetje geroosterde uitjes.
Grootste ergenis op deze maandag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:52 
 
Hardtraxx Addict

/offtopic

Uberhout schreef:
Zaanse mayo

:loving:

Jordi schreef:
mayo curry (allen oliehoorn, anders niks), beetje geroosterde uitjes.
Grootste ergenis op deze maandag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door vergeten iPod onnodig 1,5 uur langer door de sneeuw moeten lopen met een steentje vast onder m'n voet met moordende honger :')

Morgen nog iets bijzonders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage Assessment, presenteren op school.

Ooit stage gelopen? zo ja, waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.

Eerstvolgende feestje op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 01:37 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Hardbass

En jouwe?


Insgelijks

Feestje na je eerstvolgende feestje?
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic