Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Darten, poolen, snooker, biljarten

Schaken/dammen wel een sport?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, een uit de hand gelopen hobby

XBox of PS?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nee, een uit de hand gelopen hobby

XBox of PS?


Heb PS4 thuis dus PS

Nieuwe Fallout of nieuwe Elder scrolls game?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Allebei niet

Favoriete spel voor playstation 1?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:32 
 
Hardtraxxer

Medal of Honor,

zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen was ik nog alleen pc gamert.

Beste vooruitzicht deze week?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me ps4 die als het goed is morgen binnenkomt!

Assasins creed of far cry?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Far Cry.

Beste Total War game?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:51 
 
Hardtraxxer

Medieval Total war 2

Favoriete racegame?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F1 op de Nintendo 64 :D

Ook zo gesloopt van het weekend?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, weekend gent met vrienden gehad!

Beste discotheek van NL ?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben in niet zoveel discotheken geweest. Maar als eentje moet kiezen dan Matrixx denk ik

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berghain in Berlijn.

Utrecht of Amsterdam uitgaan?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Berghain in Berlijn.

Utrecht of Amsterdam uitgaan?


VRaag was beste van NL!

Amsterdam! Utrecht pas 1x geweest.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I am sawry. Club Air dan denk ik.

Ooit wel is in een discotheek buiten Nederland geweest, zo ja welke?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.

Plannen voor dit weekend?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nee.

Plannen voor dit weekend?

Werken met de vroege shift. Gelukkig volgende week Hard Bass :D

Ga je ook?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker!

Naar welk team kijk je het meest uit?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Jazeker!

Naar welk team kijk je het meest uit?


Geel hoewel ik ook wel naar rood uitkijk.

Ben je wel eens naar Hardbass geweest en wat wat vond je het leukste team wat je daar hebt gezien.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neu. vind het toppa wel vermakelijk :lol:
beste reverse?
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Was denk Reverze 2011

Of heb ik verkeerd geantwoord op de vraag?
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zie eerste paar frames van mijn ava
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

error

Heb je iets leuks te melden?
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:22 
 

Uhhhhh..... :huh: Nope

Leukste comedy serie?
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue Mountain State

Waarom is dat ooit gestopt?
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic