Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxxer

Knap

Wat vind jij hiervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima nummertje hoor! Net iets teveel geforceerd 'emotie' in de stem gelegd naar mijn smaak. Goede lyrics ook.

Is dit nu de 10.000e posts in dit topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:14 
 
Hardtraxxer

Nee de 10.001e

Wat is je beste grap ooit uitgehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxxer

Brmn schreef:
Nee de 10.001e

Wat is je beste grap ooit uitgehaald?


Pfff weet ik zo niet. Wat nu in me op komt, ooit na een lang zeververhaal op serieuze toon aan m'n vader verteld dat m'n toenmalige vriendin zwanger was (toen was ik denk ik 16). Die kop, goud :woot:

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Stappen in Utrecht en met de trein terug naar den bosch. Maat van ons lag te slapen. Toen we in Den Bosch kwamen trein uitgestapt en kei hard op het raam gebonsd dat hij wakker werd. Toen naar hem gezwaaid terwijl de trein doorging naar Eindhoven.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond ooit een keer in de discotheek achter iemand en toen tikte ik m op zijn rechter schouder en ging ik zelf links staan LOL WTF epiczz.

Drink je wel eens om dronken te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vaak zat

Ben je vaak zat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Vaak zat

Ben je vaak zat?

Nee, ben wel vaak iemand zat.

Vind je dat eigenlijk niet sneu, drinken om dronken te worden? Ik vind zelf dronken zijn namelijk helemaal niks aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dronken worden niet, maar gewoon dat ik em goed voel als ik op stap ga daar drink ik wel naartoe af en toe

Zie jij het anders dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is in ieder geval beter dan een lijntje voor het stappen nemen...

Slechtste trip die je hebt gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Naar duinrel met de basisschool. wat een drama

Volgende feest op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Supersized RAW. Sla Hardbass over gewoon chill met vrienden op de bank keer meemaken lijkt me ook leuk.

Wat vind je van drugs in uitgaansleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackout 30 januari.

Beste track van The Outside Agency?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk Enlightened Species erg vet!

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel moeilijk dit... zijn er zo ontzettend veel... ik wil niet kiezen, ben bang dat ik er een paar vergeet.

Speciaal voor Stan en/of Stefan, beste TOA plaat?
Voor alle anderen: beste mainstream hardcoreplaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxxer

Amnesys - Refly

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Dirk, held! Ik ga voor Surreal. Denk ik. Of misschien End Boss. Of anders The Immobilizer.. Ik weet niet, het kan ook wel Industrial Cooking Spray zijn. Ofzo.

Tevreden met mijn antwoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben tevreden over het feit dat je antwoord geeft, maar zou zelf denk ik gaan voor Favorite Sin, of The Infinite... Fabric of life kan ik ook geen genoeg van krijgen... Oscillation overthruster is ook legendarisch... Clockwork Paralisys... omg zo veel vette platen.

Wat vindt Stefan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

dat moet je aan stefan vragen

Stefan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee wat Stefan vindt maar ik vind dit denk ik de vetste platen onder de TOA alias:

1. Cautionary Tale
2. Fabric of Life
3. Tesla
4. Headphone Wisdom
5. Godspeed

Wat vind jij Stefan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Weet ook niet wat stefan vindt. Zelf zet ik Backpack Wisdom nog het vaakst op. End Boss op 2 :loving:

Stefaaaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is er nog niet..

lekkerste wijf uit je facebook lijst......(en dan natuurlijk wel een link :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godver, dat ga ik natuurlijk niet beantwoorden na de combo breaker

Zou jij ook kunnen kiezen tussen je kinderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou niet kunnen kiezen tussen mijn kinderen denk ik.

Maar Stefan, kies nou eens een paar platen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:21 
 
Hardtraxxer

Volgens mij gaat dat niet gebeuren

Wat ga je dit weekend doen?
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic