Elkaar gewoon in je waarde laten, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan met alle simpele zielen op deze aardkloot 
Wat had je hiervoor getypt?
Wat had je hiervoor getypt?
School, keer tussen 7 en 10.. wss 10 duswrote:Jeetje luiwammes
Werken.
Zelfde vraag en hoe laat moet je dan op?
Ja gelukkig wel! Kan hier (weer) enorm van genietenwrote:Zijn makkelijk uit te kiezen, iedereen op feest met CRAFT tshirt of die op forums LYM de hemel in prijzen
Luister je de laatste tijd ook weer meer euphorische hardstyle?
Even alles evalueren van voor de vakantie en de draad weer oppakkenwrote:Nope.
Hoe is jouw eerste school/werk dag na de vakantie?
Net gestopt met mijn opleiding, keihard opzoek naar werk dus!wrote:Even alles evalueren van voor de vakantie en de draad weer oppakkenwrote:Nope.
Hoe is jouw eerste school/werk dag na de vakantie?Nog wel een langzaamaandag maar die was ingecalculeerd
![]()
En daar?
Ik vind het altijd tijd voor zomer!wrote:Net gestopt met mijn opleiding, keihard opzoek naar werk dus!wrote:Even alles evalueren van voor de vakantie en de draad weer oppakkenwrote:Nope.
Hoe is jouw eerste school/werk dag na de vakantie?Nog wel een langzaamaandag maar die was ingecalculeerd
![]()
En daar?
Vind jij het ook al tijd voor zomer?
Elk jaar prima te combinerenwrote:Apenkooien
Skieen of CV?
Carnavalwrote:Elk jaar prima te combinerenwrote:Apenkooien
Skieen of CV?
CV of feestje pakken?
Haha mijn vrienden zijn all in to the fitness, maar gebruiken geen anabolen. Voor jullie zullen ze er wel uit zien als anabooltjes. Maar luisteren al ziek lang hardstyle dus met hun zou ik wel afterenwrote:Carnavalwrote:Elk jaar prima te combinerenwrote:Apenkooien
Skieen of CV?
CV of feestje pakken?![]()
Je moet kiezen: Of je moet LYM ambassadeurkleding op een fissa dragen, of je moet een uur lang afteren met anabooltjes
wrote:Ik wil daar niet eens tussen kiezen
Xbox One of PS4?
World at War, jouwe?wrote:Call of Duty
Wat is jouw favoriete COD?