Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vier het met mijn vriendins familie, waar ook kinderen bijzitten die nog geloven wat het wel extra leuk maakt.

en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Thuis surprise en wat cadeautjes en bij oma nog even langs voor mijn kleine nichtjes die nog geloven.

moet je eigenlijk ook nog heel veel voor school doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja er is altijd wel wat dat ik voor mijn studie moet doen.

Wat vind je van de nieuwe Meta4 release van Sacerdos Vigilia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wablief?

Heb jij enig idee wat Stan bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:45 
 
Hardtraxxer

Ehm...

Iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Viertal nummers die eigenlijk alleen maar te omschrijven zijn als "geluid".

Niet gehoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

waar ben jij vannacht geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij m'n vriendin.

Wat is je volgende feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 december Ti-Ta-Techno met 4 uur set van Frank Kvitta

De jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

6 December, Pandemonium met Steff.

Juiste keuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe eens een gok :whistle:

Van welk genre zou jij graag meer feesten in Nederland zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet per se Nederland, dan wel mijn eigen woonplaats Nijmegen. Staat redelijk bekend als technostad, maar ik zou wat meer hardtechno feestjes wel kunnen waarderen. Nu zijn er in de Brebl (Honigcomplex) en Vasim waar in volgorde oa Candy Cox geboekt is en bij de 2e locatie O.b.i. en Julyuki geboekt zijn 2 hardtechno artiesten geboekt.

Wat doe jij morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klussen in m'n nieuwe huis.

Favoriete genre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Klussen in m'n nieuwe huis.

Favoriete genre?


subground

beste feest 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
stefan_helmond schreef:
Klussen in m'n nieuwe huis.

Favoriete genre?


subground

beste feest 2014?


Loudness in April

Wat is lekkerste(beleg) op een vers pistoletje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwiebelmettwurst uit duitsland met een uitje, peper, zout en remouladesauce.
Afbeelding

Lekkerste snack uit de frituur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zonder twijfel Mexicano

Favoriete pc game?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Zonder twijfel Mexicano

Favoriete pc game?


Age Of Empire II of Rollercoaster Tycoon 1

Patat of Friet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Frieten

Welke opleiding volg je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Frieten

Welke opleiding volg je?


Integrale Veiligheid op Avans in Den Bosch
jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen.

Welke sporten doe je allemaal of heb je gedaan? En welke sport die je niet zelf doet of hebt gedaan vind je leuk om naar te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:42 
 
Hardtraxx Elite

Half jaartje voetbal en daarna 6/7 jaar hockey, momenteel geen sport maar houd mezelf wel fit door af en toe hard te lopen en thuis wat kloten met gewichtjes. :P Vind zelf wielrennen en schaatsen altijd leuk om te zien.

heb je dit weekend een feestje op de planning staan, zo ja welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Half jaartje voetbal en daarna 6/7 jaar hockey, momenteel geen sport maar houd mezelf wel fit door af en toe hard te lopen en thuis wat kloten met gewichtjes. :P Vind zelf wielrennen en schaatsen altijd leuk om te zien.

heb je dit weekend een feestje op de planning staan, zo ja welke?


nopes

in welke auto zou je niet dood gevonden willen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 16:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eh.. in elke auto.

In welke auto zou jij wel dood gevonden willen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook in geen enkele.

Vind je dat nou werkelijk een goede vraag?
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic