3fm
laatste film die je gezien hebt? Zou je hem aanraden? Waarom?
laatste film die je gezien hebt? Zou je hem aanraden? Waarom?
toch wel de marvel films die tegenwoordig draaien (dan bedoel ik de flms die door marvel studios gemaakt zijn)wrote:Final Destination, het eerste deel. Wat een ontiegelijk slechte, neppe kutfilm was dat zeg. Kan hem niet hoger beoordelen dan 3,5/10.
Favoriete filmreeks en de delen daarvan op volgorde zetten van favoriet naar minst favoriet?
Niet echt van film, maar de Plaaggeest was ik vroeger altijd bang voorwrote:Karbonkel, zonder twijfel.
Zelfde vraag.
die zijn gvd geil jonguhwrote:Zijn allemaal lekker
Waarom vindt Teupie Pringles seaweed lekker?
Pfff euhm geeeeen idee.wrote:2014: Bassface
2013: Year of Summer
2012: Lose my mind
De slechte hardstyle track van 2014 die je tot nu toe hebt gehoord?
Kijk vooral uit naar Loudness april weer en Defqon weekendwrote:Moeilijke, euhm ik ga voor Hardshock Festival. Lekker sfeertje, lekker weer, goeie muziek, wat wil je nog meer?
Naar welk feest jij volgend jaar al naar uit?
Meestal moet ik er wel geweest zijn wil ik ze op me ipod zetten en moeten ze echt een dikke set zijn. Meestal luister ik losse nummerswrote:Zijn wel een aantal setjes die ik vaker luister zoals een aantal van Mind.Illusions "WYFYB" en de 2008 mix van Stainless Steel. Over het algemeen weinig sets die live van feesten zijn opgenomen.
Luister jij wel veel live opgenomen sets?
nog geen 1wrote:Moeilijke, euhm ik ga voor Hardshock Festival. Lekker sfeertje, lekker weer, goeie muziek, wat wil je nog meer?
Christy Mackwrote:nog geen 1wrote:Moeilijke, euhm ik ga voor Hardshock Festival. Lekker sfeertje, lekker weer, goeie muziek, wat wil je nog meer?
maar als ik een gok zou moeten wagen waar k waarschijnlijk wel te vinden ben is het vast defqon
met welke celeb zou je wel eens een beschuitje willen eten
taylor swift of brie allisonwrote:Christy Mackwrote:nog geen 1wrote:Moeilijke, euhm ik ga voor Hardshock Festival. Lekker sfeertje, lekker weer, goeie muziek, wat wil je nog meer?
maar als ik een gok zou moeten wagen waar k waarschijnlijk wel te vinden ben is het vast defqon
met welke celeb zou je wel eens een beschuitje willen eten
Jij?