Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja nogal,

maarja wat kunnen we er aan doen he?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 00:10 
 

Niets. Toevallig heb ik ze ook gegeten vandaag :)

Wat is het volgende feest die je gaat bezoeken?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

X-Qlusive Legends

en jij?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings Electric Deluxe

Jij?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Legends, met fluxion.

Ga jij ook?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joa wel even kijkje nemen toch.
Hoeveel bakken koffie heb jij op vandaag?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
joa wel even kijkje nemen toch.
Hoeveel bakken koffie heb jij op vandaag?


Nog geen maar heb er wel 1 nodig denk ik
Gaat bij jou de tijd ook langzaam?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:45 
 

Altijd als je in de wachtkamer zit.

Studio sport of VI ?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

VI

Boskamp of Hansie?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:54 
 

wootum schreef:
VI

Boskamp of Hansie?


Boskamp met zijn bamie hapjes. Bij hansie heb ik het gevoel dat het soms wel een beetje gespeeld is.

Derkesn of Gijp ?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gijp natuurlijk.

Beste voetbalanalist bij FOX?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Weet ik niet, kijk nooit.

Heb je vandaag al melk gedronken?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:12 
 

Jazeker vanochtend om kwart voor 7 al

Zal ik chinees of pizza bestellen?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pizza.

Zal mijn avondeten smaken vandaag?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:44 
 

Ligt eraan wat je eet.

Wat heb je gegeten?
Bericht Geplaatst op 24 sep 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

friet met mayo, en een kipcorn.

Tijdmachine december ja of nee?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja

jij?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

even line up afwachten. Heb wel een bizar druk najaar schema qua feestjes waar onder andere ook oud spul voorbij komt. Wil het niet voor mezelf verpesten dat ik snel klaar ben met dit concept.

Wat heb je voor lunch gehad?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Ja

jij?


Nee
Hoevaak vandaag al gepoept?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
even line up afwachten. Heb wel een bizar druk najaar schema qua feestjes waar onder andere ook oud spul voorbij komt. Wil het niet voor mezelf verpesten dat ik snel klaar ben met dit concept.

Wat heb je voor lunch gehad?


Krentenbollen
Wat was beste feestje dit jaar?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outlands Open Air verrassend genoeg, terwijl ik ook wel grotere heb gehad.

Welk feest verraste jou ontzettend en welke viel heel erg tegen dit jaar?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:14 
 

CRAFT was mn eerste ontmoeting met het Tijdmachine concept. Ik had wel gedacht dat ik het vet zou vinden, maar niet zó vet. Het heeft mn hele kijk op hardstyle veranderd. Dus dat verraste me.
Tegelijkertijd viel het ook tegen, het geluid op de Reckless stage bijvoorbeeld. Zo waren er wel meer dingen.

Wat is je lievelingskleur en waarom?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(donker)blauw, gewoon omdat ik het een mooie kleur vind,

Jij?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:58 
 

Lichtblauw, geen idee wrm eigenlijk

hardtraxx of harderstate? :P
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtraxx,

ga je supremacy?
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic