Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de lucht

Waar zou je absoluut niet willen wonen?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Horst.

Welk topic bezoek jij het meest op HT?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat.. denk ik

wist jij dat?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel logisch ja, hier ook :P.

Welke (sport)wedstrijd wil jij per se nog een keer meemaken?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Champions League finale van Juventus met minimaal 8 italianen in de basis. Het liefst tegen het gehate Internazionale.

En jij?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou graag ooit een live NBA-wedstrijd ziet van de LA Clippers of Miami heat

Beste internationale sportclub? (buiten voetbal gerekend)
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

New York Yankees want daar heb ik een shirt van.

Zoete of zoute popcorn?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zout :corn:

Epic of Dilemma?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epic

Awake of Elements?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 09:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Epic

Awake of Elements?


Ben geen techno luisteraar dus zou het ook niet weten. Waar de meeste Hardtechno/Schranz te vinden is.

Creatief of Praktisch?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Creatief

Heb jij dit jaar nog seks gehad?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja gelukkig wel, anders had ik geen goede vriendin :P

Wanneer ontmoet ik jou eens, of heb ik je al ontmoet?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ja gelukkig wel, anders had ik geen goede vriendin :P

Wanneer ontmoet ik jou eens, of heb ik je al ontmoet?


Volgens mij wel.. dacht op loudness. :P

Wat ga je vanmiddag doen?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ja gelukkig wel, anders had ik geen goede vriendin :P

Wanneer ontmoet ik jou eens, of heb ik je al ontmoet?


Volgens mij wel.. dacht op loudness. :P

Wat ga je vanmiddag doen?


Een promo voor Alien monteren

Favoriete voetballer buiten de top.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Een promo voor Alien monteren

Favoriete voetballer buiten de top.

Buiten de top... Patrick Boelhouwer of Joost Langelaan denk ik.

Wanneer krijg je vakantie?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

16 juni 2 weken

Ooit betrapt tijdens seks?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Door de broer van me ex die tevens een goeie maat van me is. Afbeelding

Beste soort muziek voor dit weer?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran



Hoe vaak veeg je af na het poepen?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat hangt er vanaf. Indien ik diarree heb, zal dit in waterige toestand rond de 5-7 keer zijn en in steverige toestand rond de 10-15 keer. Zijn het mooie stevige keutels? Dan is het erg variƫrend, gemiddeld zo'n 5-6 keer.

Slaap jij met dit warme weer ook zo slecht 's nachts?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, elke 2 minuten weer anders liggen met de hoop dat je dan eerder slaapt.

Is het nu nog steeds lekker weer bij jou?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Ja, elke 2 minuten weer anders liggen met de hoop dat je dan eerder slaapt.

Is het nu nog steeds lekker weer bij jou?


Sluierbewolking, maar wel nog veels te warm om te werken :(

Al plannen voor het weekend?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joah, ik ga lekker een weekendje Groningen doen xD Zaterdag 's middags bij Jordi hangen, 's avonds uit eten en daarna naar Convoi en dan zondagmiddag weer eens naar huis :)

Jij dan?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis zitten, computeren en opdracht afmaken voor stage, de laatste loodjes.

Al klaar met school of nog volop bezig?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volop bezig (nu niet.. Lekker aan 't uitstellen :D)

Vind jij Jason Payne ook zo'n baas?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is wel goed bezig, had zijn xxlerator set graag live gehoord.
maar we waren en bleven bij de raw.

En jij?
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic