Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Jij wel?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nee

Jij wel?


Ja toevallig wel, dit


En jij nu?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
stefan_helmond schreef:
Nee

Jij wel?


Ja toevallig wel, dit
https://www.youtube.com/watch?v=vu3xGr-lNVI&t=0m39s

En jij nu?

Nee

Duitse of Zweedse meiden?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Zweedse

Wat vind je van Young Sinatra?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Edit: Zweedse

Wat vind je van Young Sinatra?

Kut.

Wanneer heb je voor 't laatst gebeft?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Edit: Zweedse

Wat vind je van Young Sinatra?

Kut.

Wanneer heb je voor 't laatst gebeft?


minuutje terug

Wanneer heb je voor 't laatst geboft?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Zo barca-Atletico kijken? :D
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

jij wel?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, naar een verjaardagsfeest en het moet 'in stijl', stropdas dus :/

Haat jij ook stropdassen?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en ook het hele "in stijl" gebeuren, verkleedpartijtjes zijn het.

Zal dit ooit veranderen denk je?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nee. Denk het niet.
Ga zo gewoon casual naar een bday. :)

Wat vindt jij nou van Moonpitch? :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er weinig op gereleased word.

Beste (opgenomen) liveset ooit?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind b-freqz hardbass set wel een van de vetste,

En jij?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga ik denk toch voor Noisecontrollers op InQontrol 2008

Als jij dit jaar de Defqon mainstage af mocht sluiten. Wat zou dan je openingsplaat en je laatste nummer zijn?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openen met een wat toegankelijke, maar harde plaat a lá E=NC2 (Ervan uit gaande dat een 'mainstream' artiest voor mij staat) en eindigen met Butterfly of Forgotten Moments

En jij?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou beginnen met : show me your warface van warface, maar dan vooral om die intro muziek.

Ik zou denk ik eindigen met: The Viper & Neophyte - Coming Home

Wat denk jij ervan?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwarte

Ken jij een betere? Wel benieuwd
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Wat vind jij er van dat er 6 clubs een kunstgrasveld hebben in de eredivisie (volgend jaar)?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond zelf voetballen op gras fijner dan kunstgras.
Maar dat zal wel te duur zijn waardoor ze nu kunstgras gaan gebruiken

heb jij gevoetbald?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, 12 jaar. Gestopt womdat ik geen zin meer had. :P

En jij?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 seizoenen ofso, wil wel weer een keer beginnen ..

Welke sport heb jij allemaal gedaan?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb buiten het diploma zwemmen nog een jaar of 6-7 op zwemmen gezeten, zwemvaardigheidsshit, survival snorkelen enzo. Oh en heb ook nog 2 maanden op hockey gezeten.

Jij?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heb buiten het diploma zwemmen nog een jaar of 6-7 op zwemmen gezeten, zwemvaardigheidsshit, survival snorkelen enzo. Oh en heb ook nog 2 maanden op hockey gezeten.

Jij?


diploma zwemmen en snorkelen. Daarna overgegaan naar Judo dit een aantal jaar gedaan. Toen tafeltennis hiermee gestopt om te voetballen en na het voetballen eerst niets en toen weer tafeltennis. Na tafeltennis niets meer.

Naar welk festival zie je erg naar uit?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste, Last World :cool:

Ook een hekel aan samsung opladers?
Bericht Geplaatst op 19 mei 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen ervaring mee

Vind je een laptop meenemen naar de wc als je een grote boodschap moet abnormaal?
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic