jupiler/budweiser
mooiste land?
jupiler/budweiser
wrote:uhu![]()
Southstylers of Donkey Rollers?
bigger better louder en nuclear reactionwrote:Eminem.
Beste Decibel anthem?
Eindigen in een klein tentje voor mn eigen plezienwrote:bigger better louder en nuclear reactionwrote:Eminem.
Beste Decibel anthem?
als dj zijnde beginnen op mainstage of eindigen in een klein tentje
Kun je dat eten?wrote:Geen van beide, is me te duur.
Wat vind je van Mezzo mix?
Mogen we een vraag beantwoorden met een vraag?wrote:Kun je dat eten?wrote:Geen van beide, is me te duur.
Mag je irritant zijn door irritant te zijn?wrote:Mogen we een vraag beantwoorden met een vraag?wrote:Kun je dat eten?wrote:Geen van beide, is me te duur.
Waarom stel je een vraag over je eigen expertise?wrote: Mag je irritant zijn door irritant te zijn?
Waarom reflecteer je mijn vraag en accepteer je je eigen eigenschap niet?wrote:Waarom stel je een vraag over je eigen expertise?wrote: Mag je irritant zijn door irritant te zijn?
Waarom denk je dat het een eigenschap van mij is, terwijl ik je eigen gedrag immiteer?wrote:Waarom reflecteer je mijn vraag en accepteer je je eigen eigenschap niet?wrote:Waarom stel je een vraag over je eigen expertise?wrote: Mag je irritant zijn door irritant te zijn?
Drinken. Nu beantwoord mijn vraag, slaaf.wrote:Kun je dat eten?wrote:Geen van beide, is me te duur.