Gewoon het simpele spel pesten 
Wat denken jullie van Ajax op dit moment in de Europa League?
Wat denken jullie van Ajax op dit moment in de Europa League?
00.00 indoorwrote:Lastig maar ga toch voor Endymion dan.
Wat vind jij de ideale tijd om op een feest te arriveren?
verschiltwrote:Kettle black&pepper
Die van u?
Idd. Moet je meteen naar die grote tv van 10 bij 10 lopen.wrote:Mediamarkt natuurlijk. Veel duurder spul.
Ran-D 4 keer in totaal, bezoek nog niet zo heel lang feestenwrote:Nuchter helemaal los met openbaar vervoer (heb geen rijbewijs)
Welke artiest heb jij het meest zien draaien en hoe vaak?
Sowieso biefstuk! Het liefst medium rarewrote:Precies even lang als de rest hier denk ik zo, lekker rond 13.30 uit bed, op de bank liggen en beetje gamen/muziek luisteren. Al bij al viel het reuze mee denk ik zo
.
Beenham of biefstuk?
Vind ik geen vergelijking.wrote:Ben 19 maar vind het dikke dikke bullshit, je mocht eerst drinken.. En nu dan niet meer? Beetje rare regel die ook zijn effect mist omdat elke 16-jarige aan alcohol kan komen.
Alcohol of drugs?
Ja dat vind ik best raar. Minderjarigen gaan nu thuis/niet in het openbaar drinken en zo is er nog minder controle over. Maakt het alleen maar erger.wrote:Maakt weinig verschil denk ik zo, wordt toch wel gedronken en je komt nog steeds net zo makkelijk de kroeg binnen als 16 jarige dan 1 jaar terug (al helemaal met CV).
Vind jij het ook raar dat ze na 2 maanden al gaan zeggen dat het zo veel beter is zo en dat ze al duidelijk verschillen zien?
Edit: dit hierboven gaat natuurlijk ook nog over die 18-jaars regeling