Adaro
Zout of zuur?
Zout of zuur?
Sinds je alleen maar van hard houd. Fexomat - Satanize Me of Fexomat - Warfacewrote:Heb ik (nog) niet maar denk dat snelle, agressieve rock mij wel ligt (weet niet binnen wel genre dat dan valt) .
Heb je misschien wat muziek voor me.
moffel (voor de mensen die dat nog hebben meegemaaktwrote:Denk dan toch dat ik voor Michael Jackson ga. Geweldige muziek, heeft echt meegeholpen aan de vorming van de popmuziek. Daarnaast een rasartiest in hart en nieren, hoe hij bezig was met de show in elkaar zetten: alles moest perfect. Geweldig.
Wie is de mol?
Metalcore of Assaultcore is de naam. Want die twee zijn gewoon rock genre's die jij noemt.wrote:Zooo dat 2e nummer zeg, prachtig. Ja leuk, al is dat niet de muziek die ik in gedachten had. Dit was herrie met een gitaar op de achtergrond maar toch vet. Maar heb even wat gezocht en tot nu toe ligt Deathmetal of Doommetal (wel traag) het meest dicht bij mij. Wat ik niet leuk vind is dat pop-achtige gezang.
Ja weet ik niet. Ik weet vrij weinig van muziek omdat ik me er nooit mee bezig hield tot drie jaar geleden. Ken al die genres niet. Maar deathcore klinkt wel aardig als ik het opzoek. Heb alleen niet zoveel met dat geschreeuw. Kunnen ze niet gewoon stil zijn ik wil gitaar horen.wrote:Metalcore of Assaultcore is de naam. Want die twee zijn gewoon rock genre's die jij noemt.