Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig zeg. Denk misschien wel Blademasterz

Wat is de meest treurige ontwikkeling in de hardstylescene van 2013 geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Er is zoveel treurig geworden in de hardstyle scene. Ik kijk gewoon naar de tracks die ik goed vind.

Tuneboy - Heaven? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha grappig dat je die noemt, vandaag voor het eerst in m'n leven geluisterd, toevallig.
Nee vind 'm niet echt geweldig.

Technoboy - Amino Acid (Kneissel Mix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:38 
 

Nee.

Ik heb geen vraag meer, omdat ik het antwoord al heb. Heb jij een vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

ja.

Zou ik jurheinen reporten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja joh /Horst modus off

Ook al zo'n droge 'bakkes'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvaaaaaaaaaah :love: ;) :loving: :worship: ;) :woot: schreef:
Ja joh /Horst modus off

:')

HardstyleForEvaaaaaaaaaah :love: ;) :loving: :worship: ;) :woot: schreef:
Ook al zo'n droge 'bakkes'?

Nee.

Beste track van Ophidian Album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

End The Earth II of Monster Remix

Beste headhunterz plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Last of the Mohicanz

Ei hard of zacht gekookt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zacht :loving:

Kun jij mij uitleggen waarom mensen een hard gekookt ei lekker vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat je die dan op een broodje kan doen, beetje zout & bacon en smullen maar!

Kun jij mij uitleggen waarom mensen een zacht ei lekker vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat dat lekkerder smaakt schijnbaar, maar hard gekookt is lekkerder.

Speciaal bier: ja of nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker :loving:

Beste donkere biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps, ik bedoelde bij mn vorige vraag hard gekookt ipv zacht gekookt bij de vraag.

Donker biertje, daar valt Hertog Jan bokbier ook onder lijkt me :D

Dan nogmaals de vraag: wat vinden mensen lekker aan een hard gekookt eitje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vraag klopt gewoon hoor ;) Het is tenminste eetbaar, in tegenstelling tot zacht gekookt, daar loopt alle smurrie er zo uit :sick:

Welk cijfer zou jij Scot Project willen geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dat was die artiest waar Bass Modulators vocalen van gejat hadden? Ik geef ze een 6,5

Grootste fout in je leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Dat was die artiest waar Bass Modulators vocalen van gejat hadden? Ik geef ze een 6,5

Grootste fout in je leven?

Denk misschien wel het feit dat ik 2x ben blijven zitten in 4 HAVO. En dan via een omweg van 4 jaar alsnog naar het HBO xd

Wat voor muziek op je begravenis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Immortal

En bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Fracture 4 - Departure toepasselijker is :P

Komen er morgen nog leuke releases uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Dat was die artiest waar Bass Modulators vocalen van gejat hadden? Ik geef ze een 6,5

Grootste fout in je leven?

Ga godverdomme je huiswerk is doen, Scot Project is een briljante man met vele parels achter zijn naam :list:

@ Steffnov, geen idee ik hou de releases niet in de gaten :P

Ran-D & Digital Punk - Born To Die of Rebel To The Grave?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebel to the Grave.

Red Bull Salzburg moet te verslaan zijn, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Rebel to the Grave.

Red Bull Salzburg moet te verslaan zijn, toch?


iedereen is te verslaan

kut of klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles kut-enter.

Of hoort dat alleen op dinsdagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Alles kut-enter.

Of hoort dat alleen op dinsdagen?


alleen als jij post

plannen voor nieuwjaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
alleen als jij post


Die zag ik niet aankomen...

Beetje vuurwerk afsteken (geldverspilling blalblalblba), en 's avonds met vrienden/familie/kennissen om dan 's nachts naar 't dorp te gaan waar natuurlijk van alles te doen is.

Waar kijk je het meeste naar uit wat nog in 2013 plaats vindt?
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic