Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kroatië

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope. Echt Griekenland voor mij.

Waar las Destination Speedcore? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:52 
 
Hardtraxx Elite

wat? xd
Moet kiezen tussen Thrillogy & XQ Holland, welke moet ik kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen Thrillogy. Maar ik weet het ook niet zo zeer.

Meest aparte maar vetste kick die je ooit in een nummer hebt gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er erg veel, maar de eerste die in me opkomt, omdat ik die regelmatig luister, zijn de kicks in TOA - Stranger's Call. De eersten zo droog, de tweeden zo ruig. (L)

Leuke vraag deze. En de jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja man. Geweldig.

Ooit gedacht dat je maar beter niet ergens naar zou luisteren omdat het je misschien permanent veranderd (in negatieve zin)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

nee.

Best S&I track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:02 
 

Seizure


Wat ga je zaterdag doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sta ik op tomorrowland
jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:34 
 

eerst wokken dan handjes in de lucht

wie heeft een airco op zn kamer? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JIJ WEL JA :x

Ooit van het Mindtunes project gehoord, een manier om met je gedachtes muziek te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee

Heb je het warm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zweet me kapot

te warm voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, geen weer voor een blanke dit.

Zeur ik nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar ik geef je groot gelijk

Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee je hebt gelijk, na 8e wordt het pas weer degelijk

wat is jou ideale temperatuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij mag het altijd boven de dertig zijn, heerlijk. Dan is het 's avonds ook nog lekker warm.

Zit je ook in de tuin muziek te luisteren en naar de sterren te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik ga zo werken in 4 graden

Is dat lekker met dit weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

nee.

eerst volgende festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base

Geel of rood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geel want bananen zijn lekker

In de koelkast slapen vannacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ja

Heb jij een koelkast van 2m² voor mij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 16:42 
 

Destination schreef:
Ja

Heb jij een koelkast van 2m² voor mij ?


nee, maar wel 40 m2 vriescel

heb je daar wat aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker! kan ik ook nog wat vriendjes en vriendinnetjes mee nemen hihi :$

Zou jij Patty Brard meenemen in die vriescel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om haar daarna in d'r eentje op te sluiten en daar achter te laten.

Ginger of iemand met grijze haren?
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic