Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Lama's, sowieso.

Of heb jij een beter idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 00:17 
 
Hardtraxx Elite

Nee.

Thrillogy of Decibel als je zou moeten kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thrillogy als het een betere line-up zou hebben

Fatality of Delusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 04:01 
 
Hardtraxx Elite

Alle 2.

30 of 20 graden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20

Wintersportvakantie, of naar een warm land in de winter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

warm land

Tartaros of Juized?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tartaros

Jou Hardstyleklassieker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dbstfn- keep it coming

beste plaat die nooit is uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) :woot:

Brommer of scooter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) :woot:


:loving:

kakbout schreef:
Brommer of scooter?


Auto

Zwembad of strand
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

Strand.

Shoarma of doner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shoarma

Op welk talent moeten we gaan letten volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 01:04 
 
Hardtraxx Elite

Exit Mind.

Of op jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 10:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wellicht... :cool:

Wat te doen op een veel te warme zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zolder zitten (waar mijn kamer is) en achter de computer gaan met de ventilator in je gezicht.

Wat ga jij vandaag doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen een beetje in de tuin liggen, niks doen, beetje muziek luisteren en af en toe even snel het zwembad in. En vanavond werken :cry:


Favoriete track van Deathmachine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Switch Technique & Deathmachine - In The Dark

Beste hardcore set ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee.

Beste HC vrouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angel

Zweet jij je ook zo de tering and don't you give a fuck?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zweet ook als de tering maar ik geef er wel een redelijke neuk om. Maar goed shirt uit, ventilator aan en gaan.

Beste kleine(re) alias van een grote producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Merchant Of Doom :worship: 100% zeker.

Tribal of Deep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen jullie niet gewoon vragen stellen waar iedereen verstand van heeft? Dat speedcore gedoe boeit mij geen fuck dus kan ik er toch ook niet over oordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het niet juist leuk om meer te weten te komen over muziek die je niet kent zodat je je hardstyle bril kan afdoen en fatsoenlijke muziek gaat luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jazeker! En @Destination, ik ben in deze topic nog geen speedcore tegen gekomen hoor. De muziek die besproken wordt zijn gewoon subfora voor op HT.

Favo TV programma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan geen keuze maken, maar oa. Family Guy, South Park, Top Gear

Favoriete vakantieland
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic