Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:14 
 

Ja, studentenhuis

Boerendorp of grote stad?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote stad.
Als je zou emigreren, naar welk land zou je gaan en waarom?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar Tussenin.

Lentebock of Herfstbock?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Daar Tussenin.

Lentebock of Herfstbock?

Lentebock, get rich or die trying?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga liever nog niet dood, dus dan maar rijk worden :P

Beste party-concept?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:39 
 
Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Ik ga liever nog niet dood, dus dan maar rijk worden :P

Beste party-concept?


Knock-out, vind ik echt superdik! :thumbup:

Ga je Emporium?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Welke voetbalclub speelt het leukste voetbal?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:45 
 

hardcoresjors schreef:
Nee

Welke voetbalclub speelt het leukste voetbal?

NAC

nakkie dr bij?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkaaah

Pep of sos?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pep

acti of activator
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Acti

Audiofreq of BRK3?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq

Beste Second Identity track?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Karma Circle

Ben jij de regen ook zo beu?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja man

Waar blijft de zomer?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer voor een vraag, hoe kan ik hierop antwoorden xd
Hoeveel worstenbroodjes pak jij gemiddeld, bij het middageten??
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik eet niet vaak worstenbroodjes dus als we ze hebben zo veel mogelijk

yes we know of lomperkennie?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:48 
 

Lastige, beide ontzettend dik, maar toch Yes we know ^^

Beste theracords release?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

moeilijk.. heb geen beste maar Ding Dong E.P. staat wel heeeeel hoog bij mij :)

en die van jou?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk erg uit naar de Assquake EP :loving:

Geck-O & BRK3 collab?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Ik kijk erg uit naar de Assquake EP :loving:

Geck-E & BRK3 collab?

:yes:
SC Heereveen of FC Utrecht?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Utrecht

Go ahead eagles of vvv?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Go Ahead Eagles.. woon in Deventer :P

Terror of Frenchcore?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:06 
 

Absoluut terror.

Tot welk aantal BPM kan jij muziek waarderen?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

180/190

Vanaf welk aantal BPM kan jij muziek waarderen?
Bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, ligt eraan, eigenlijk 170/180 als minimum maar er zijn enkele uitzonderingen dat ik een plaat van 160 bpm wel vet vind :P

Welk aantal bpm heb je het liefst?
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic