Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox - Noisemaker (Code Black Remix)

Facebook of Twittert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook

Pownews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:05 
 

patrickjeb schreef:
Facebook

Pownews?

Nee.

Ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:06 
 

Nee.

Ejaculeer jij wel eens op je beeldscherm, bijvoorbeeld als dit opstaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd een zakje tissues vlakbij dus ik houd het wel schoon.

Wat vind je van stemmen bij een DJ Contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doeknieaan

Regent het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:25 
 

Hier niet

Favo Australische producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Hier niet

Favo Australische producer?


Toneshifterz

@BeHa: Wat is je cupmaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:10 
 

Ben bang dat ik niet verder kom dan 65A, heel misschien 70A (Fitness doet meer met je lichaam dan je lief is)

Favoriete snoep(goed)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:15 
 
Hardtraxx Addict

BeHa schreef:
Ben bang dat ik niet verder kom dan 65A, heel misschien 70A (Fitness doet meer met je lichaam dan je lief is)

Favoriete snoep(goed)?


:lol:

Winegums!

Waardoor ben jij hardstyle gaan luisteren? [Track etc.]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haribo Beertjes

Waar zijt gij nu?

Edit: Onder andere de Qlimax DVD van 2008 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thuis, 2 tussenuren + 2 pauzes= 10.45-13.00 vrij :thumbup:

Waar zijt gij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis, vandaag geen examens dus vrij ^^

Favoriete dubstep producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:22 
 
Hardtraxx Addict

Aanvulling op het bovenstaande: Waag het niet om Skrillex te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen :P

Wat is jouw favoriete (Die Nederlands gezongen is) nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:24 
 

Neophyte - Muil Houwe

Waarom kom ik er steeds niet tussen in dit topic omdat er steeds andere vragen tussen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat je sloom bent


Favo dnb producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hebknie

Gebruik je gehoorbescherming bij feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niet ben wel van plan ze te gaan halen :)

Lekkerste BNer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doutze Kroes natuurlijk :cool:

Lelijkste BNer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kim Holland :sick:

Prefix & Density of Phuture Noize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize

Beste DWX producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz

Vind je dat ik nu moet gaan leren voor mijn Nederlands examen morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, zonder jou is het dood in de shout :P

Moet ik maar eens mijn AK gaan leren, heb over 1 uur een toets van, maar vind het toch makkelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:10 
 

SL8492 schreef:
Josh & Wesz

Vind je dat ik nu moet gaan leren voor mijn Nederlands examen morgen?

Nee
Nederlands heb je niet nodig

Woon je op jezelf/kamers?
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic