Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1357, 1358, 1359, 1360, 1361
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:02 

Hardtraxxer

Reverze, Lotto Arena :loving:

Goeie vraag, zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:06 

Hardtraxx Veteran

Binnenlocatie: Elementenstraat, Unpolished.
Buiten: Q-Base. 2018 echt met m'n bek vol tanden gestaan bij zowel Spoontech als Convoi stage. Moet zeggen dat de Red op Defqon, zeker voor die grootte, ook echt heel goed is de afgelopen jaren. Waar je ook wandelt of staat, meestal is het zuiver en lekker hard.

Zelfde, ben wel benieuwd naar jullie ervaringen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:39 

Hardtraxx Veteran

Vond Q-Base, en dan in het bijzonder de Hangar, altijd heel dik qua geluid. Binnen altijd wel onder de indruk geweest van de Gelredome tijdens Qlimax, vooral door de grootte van de ruimte. HMH/AFAS Live ook altijd goed voor elkaar. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 10:57 

Hardtraxx Addict

Lotto Arena was wel bizar, bijna te zuiver.
Anders AFAS Live.

Slechtste geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 14:17 

Hardtraxx Veteran

Rodenburg 2x geweest en was 2x poep geluid. CRAFT festival was het geluid ook wel goed bagger.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:33 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Lotto Arena was wel bizar, bijna te zuiver.
Anders AFAS Live.

Slechtste geluid?

Haha ofniet dan! Zuiver en de broek wappert je aan je reet door de bass bij Lotto Reverze.
Hoe ze dat elk jaar zo dik voor elkaar hebben vraag ik me af. Want op andere feesten met geen vaste
Geluid installatie schommelt het altijd wel eens

Slechtste geluid inderdaad craft toen

Slechtste geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:37 

Hardtraxx Elite

Mensen die CRAFT het slechtste geluid vinden hebben zijn vgm nooit naar discotheekies geweest vroeger.

Dieka, Lucky, Time Out, en Autotron.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:49 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Mensen die CRAFT het slechtste geluid vinden hebben zijn vgm nooit naar discotheekies geweest vroeger.

Dieka, Lucky, Time Out, en Autotron.

Zelfde.

Vervolgens wel Autotron erbij benoemen. Autotron niet altijd goed geluid, maar wel 10x beter dan CRAFT. Kan nog een keer herinneren dat ik op CRAFT was bij Delete vs Warface. Je moest gewoon echt goed luisteren welk nummer gedraaid werd.

Zelfde vraag nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 12:55 

Hardtraxx Elite

Welke editie van craft was zo’n slecht geluid? Ik ben naar 2014 en 2015 geweest, vgm was 2015 die editie die letterlijk in het water viel. Of 2016 idk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:15 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Welke editie van craft was zo’n slecht geluid? Ik ben naar 2014 en 2015 geweest, vgm was 2015 die editie die letterlijk in het water viel. Of 2016 idk

Dat was in 2015 met die storm, ik zou daar draaien. Werd ik een uur vantevoren gebeld dat het niet door ging.
Daarna is ook geen CRAFT festival meer geweest toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:16 

Hardtraxx Veteran

Jawel, 2016 waren we ook bij. Inclusief OJKB area daar bij die oude spoorrails dingen. Geluid op standje sambal, machtig mooi keerl.

Ben jij bij CRAFT geweest? Of überhaupt op het NDSM terrein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 16:08 

Hardtraxx Veteran

Nou en of, alle 3 de edities geweest, inclusief het Storm Jaar, zelfs nog een jaar CRAFT Ambassadeur geweest (leuke mensen leren kennen) en heb ijspegels gevangen tijden Tijdmachine in dei hangar

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 20:30 

Hardtraxx Veteran

2013 was het jaar dat het nog ‘s nachts was binnen. Was wel heel dik toen!! 2014 was eerste keer festival en toen heb ik bij de raw stage echt poep geluid gehoord. Het feest had wel potentie, maar was voornamelijk loze beloftes

Welk feest had potentie maar heeft het niet waar gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 10:09 

Hardtraxx Addict

Rebellion Outdoor

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 13:47 

Hardtraxx Elite

De Tijdmachine (de oude VWAB), of eigenlijk heel LYM in general, dat failliet ging.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 15:21 

Hardtraxx Veteran

Poh. VWAB Fusion of Sound schiet mij zo te binnen.

Same.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 09:21 

Hardtraxx Veteran

ImpaQt. Als opvolger van Q-Base was dit uiteindelijk alleen maar een afgedankte versie.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 16:28 

Hardtraxx Veteran

De feesten die in mij opkomen zijn eigenlijk allemaal wel genoemd. Op welke manier ga jij je aanstellen omdat het morgen boven de 30 graden wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 17:01 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
De feesten die in mij opkomen zijn eigenlijk allemaal wel genoemd. Op welke manier ga jij je aanstellen omdat het morgen boven de 30 graden wordt?

Ga gewoon 12 uur lang in de douche legge

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 17:42 

Hardtraxx Elite

Niet, want vind de paar dagen dat we warm weer hebben per jaar heerlijk.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 09:25 

Hardtraxx Veteran

Ik mag met deze hitte 3 diploma uitreikingen bijwonen van mijn leerlingen van 13:00 tot 21:00.
Ik ga jankend bij een waaier zitten denk.

Hoe was jou eigen diploma uitreiking van de middelbare school?
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 10:00 

Hardtraxx Veteran

Ik ben via een herkansing geslaagd voor m'n vwo destijds. Dat jaar was het laatste jaar dat ze de diploma uitreiking van de herkansers apart deden van de reguliere geslaagden. Als ik daar achteraf op terug kijk was dat echt heel vreemd. Geen van m'n klasgenoten was er bij en je zat dus met alle herkansers, ook van vmbo en havo die dus allemaal jonger waren en ik niet kende. Vervolgens kwam er een praatje van mijn mentor, waar ik niet heel goed mee overweg kon. In het praatje kwam vooral naar voren dat ik geluk mocht hebben met mijn diploma en 'm eigenlijk niet verdiende op basis van mijn inzet. Klopte wel wat hij zei, maar om zoiets en publique te zeggen vond ik wel een beetje ver gaan. Daarna mezelf flink bezat in de kroeg met m'n leraar Nederlands. Dat was wel een prima pik.

Hoe was die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 14:57 

Hardtraxx Elite

Poeh, zou ik eigenlijk niet echt meer weten. Ik weet nog dat we erna op de binnenplaats stonden met halve lijers amstel, maar verder....

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 15:11 

Bierkoning

Het was midden in een hittegolf, ik was aan het verhuizen, zat zo hard aan de dunne dat de Norbits er als vloeibare lava uitkwamen, mn (gescheiden) ouders kregen ruzie en ik moest ook nog optreden met een schoolbandje. Fantastisch xD.

Zelfde
Vorige  1 ... 1357, 1358, 1359, 1360, 1361
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic