Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1357, 1358, 1359, 1360, 1361  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 12:16 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ja ik,

Wat is je ongenuanceerde mening over Rickzel?

Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

OT: (Brengt wel de Face in 2Faced :love: )

Als je naar DQ gaat dit jaar: Welke set wil je voor geen goud missen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:11 

Hardtraxx Veteran

Scot Project op de Orange, heeel benieuwd naar ^^

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:46 

Hardtraxx Veteran

Geck-O ''Get On The Train'', ookl Orange :D

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:08 

Hardtraxx Addict

D-Sturb vs Aversion :bomb:

Hoe geniet jij het meest van Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:25 

Hardtraxxer

Door niet te gaan en een klein maandloon uit te sparen.

Meest teleurstellende legend(set) op defqon ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 08:24 

Hardtraxx Veteran

Brennan heart, weet even niet welk jaar dat was.

Meest teleurstellende set ooit op defqon? Ik heb het dan niet over een naam die je toch al niet leuk vond en naartoe werd gesleept door je maat. Maar een set waar je naar uitkeek en gewoon volledig zaad was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 08:37 

Hardtraxx Veteran

Vind ik heel lastig, maar heb wel een leuke tegenvraag. Welke set waar je op Defqon toevallig bij terecht bent gekomen was de leukste verrassing?

Ik heb zelf meteen een voorbeeld: Geck-O die in 2018 ofzo? Een post had gemaakt met welke platen hij op Defqon moest draaien en (nagenoeg) alle reacties waren Soul Train.

Nou ik had dat gelezen, verder nite over nagedacht, ging ik met een paar maten mee naar Geck-O.

Gaat die gek letterlijk elke versie van Soul Train (+ een bak nieuwe edits :lol: ) in een uur proppen. VOlgens mij heeft hij vaker dan 10 keer Soul train gedraaid als ik het me goed herinner.

En elke keer weer HE-LE-MAAL los die area. Grandioos was dat.

Dus: nogmaals: welke gekke/obscure set heeft je het meest verrast op Defqon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 09:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik heb zelf meteen een voorbeeld: Geck-O die in 2018 ofzo? Een post had gemaakt met welke platen hij op Defqon moest draaien en (nagenoeg) alle reacties waren Soul Train.

Nou ik had dat gelezen, verder nite over nagedacht, ging ik met een paar maten mee naar Geck-O.

Gaat die gek letterlijk elke versie van Soul Train (+ een bak nieuwe edits :lol: ) in een uur proppen. VOlgens mij heeft hij vaker dan 10 keer Soul train gedraaid als ik het me goed herinner.

En elke keer weer HE-LE-MAAL los die area. Grandioos was dat

Dat moet deze geweest zijn!

Mijn antwoord: N-Vitral & Dither op de Silver

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 22:40 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vind ik heel lastig, maar heb wel een leuke tegenvraag. Welke set waar je op Defqon toevallig bij terecht bent gekomen was de leukste verrassing?

En elke keer weer HE-LE-MAAL los die area. Grandioos was dat.

Dit was Defqon 2019 op de Magenta! Dit was goud en ziek toevallig heb die set vanochtend nog geluisterd tijdens het hardlopen. Was echt geweldige inkomer!

Geck-O & Wavolizer 2017 of 2018 op de zilver heeft mij toen goed verrast! Was heerlijk om de dag mee te beginnen
Ook Main Concern in de blue fantastische herinneringen aan met een nagenoeg lege blue & Mind Dimension tijdens de eindshow op de Indigo. Poh wat heb ik toch fantastische herinneringen aan Defqon!

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 08:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Dat was op die ene Multigroove(?) after 's nachts na het feest, daar stond Bass-D te scratchen en leipe early hardcore te draaien. Volgens mij was er toen ook een Koperen Hond op de Wasted Lands, ik schat in 2018 of 2019. Juist dat soort dingen maakt Defqon zo mooi. Helaas is dit een beetje verdwenen de laatste jaren.

Zelfde vraag, leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 09:08 

Hardtraxx Veteran

Pfohhh, lastig.
Ik denk dat dat nog was in de tijd van dikke afters tot 's ochtends. Het meest leipe was denk ik wel de oude 24 uurs tent, waar het tot maandagochtend tot een uur of 10 doorging en er continu artiesten binnen druppelden om te draaien die er zelf ook 'wel lekker in zaten'. Die tijden was het op Defqon één groot Sodom en Gomorra, haast alles 'kon'. Het was niet per se muzikaal gezien het meest gekke, maar de hele set en setting maakte het wel obscuur. Een goede tweede plek voor de Koperen Hond. Iets minder obscuur, wel grimmiger.

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:35 

Hardtraxx Veteran

Pirate radio ofc, DJ Timmer (Hardtraxx dinosaurus) en Jos in de mix (ja zijn naam was echt Jos).

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:21 

Hardtraxx Veteran

Defqon.1 2014 - Indigo - The Geminizers & The Machine
Volgens mij liep die vrij kleine area helemaal vol en stonden mensen zelfs op de containers compleet gek te gaan.
Deze stond denk ik niet direct op ons schema om te bezoeken toen maar staat me nog zeker bij.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 19:38 

Hardtraxx Elite

Denk wel de funky cat after in 22 op donderdag grandioos was dat

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 10:51 

Hardtraxx Veteran

The Machine die Nightkiller - Skwert erop gooide in 2018.

Ga jij naar Defqon? Zo ja: hoe lang al? Vertel me alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 11:00 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet, wel een beetje fomo. Had graag nog wat via TicketSwap proberen te scoopen, maar helaas Defqon wordt alsmaar minder sympathiek om dit te blokkeren.
In 2013 voor het eerst een dagje gegaan, vervolgens vanaf 2014 t/m 2022 altijd een weekend met skip van 2015. Afgelopen 2 jaar een dagje geweest

Wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 11:01 

Hardtraxx Veteran

Sinds 2008 geen editie gemist. Sinds 2013 altijd het hele weekend geweest. Alleen dit jaar blijft het weer bij slechts één dagje.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 11:52 

Hardtraxx Veteran

Sinds 2011 geen editie gemist. Blijft voor mij het mooiste feest van het jaar.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 12:03 

Hardtraxx Veteran

Weekend sinds 2013 en we houden de streak in stand.
Heb je al iets van de opbouw gezien? Voorlopig kan ik het opbouw-toppa nog gesloten houden maar ben wel erg benieuwd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 12:06 

Hardtraxx Veteran

Heb per ongeluk het opbouwtopic heel kort geopend en net zo snel weer dichtgegooid. Ik hoef het echt niet te zien :P

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ik mag zo mee gaan opbouwen.

Vind jij het dan zo erg om van te voren dingen van de opbouw te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 13:55 

Hardtraxx Veteran

Nee ik heb daar nooit problemen mee. Als je het ziet met alle lichten etc. is het toch een hele andere beleving dan op een foto. Haalt bij mij geen plezier weg als het gespoiled wordt. Wat is jouw favoriete stage uit het verleden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:02 

Hardtraxx Veteran

Intents 2019 vond ik heel leip.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 16:05 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Intents 2019 vond ik heel leip.

Zelfde

Defqon 2024 gaat denk ik niet snel meer iemand overheen, Defqon zelf ook niet gok ik. Eigenlijk zonde dat ze die niet hebben gedaan bij de 25 years editie.

Al wordt hij van dit jaar toch stiekem ook wel erg vet.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 07:20 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel geef om stagedesign, en ik onthoud het eerlijk gezegd ook niet. Gaat mij veel meer om het geluid, de algemene sfeer/setting en hoe het festival verder geregeld is qua doorstroom/personeel/wc's bijv. Dus ik zou je haast niet kunnen vertellen welke stages ik allemaal heb gezien in m'n leven :$

Op welk feest heb jij het beste geluid mogen ervaren?
Vorige  1 ... 1357, 1358, 1359, 1360, 1361  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic