Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342 ... 1351  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 11:26 

Hardtraxx Veteran

David Guetta Award (Beste Forum DJ) winnen. Hier en daar wat optredens op festivals & indoors zou ook leuk zijn, maar heb niet in m'n hoofd van dat ik per sé op feest X of Y moet hebben gestaan in m'n leven.

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 11:27 

Hardtraxx Veteran

Haha ja ik zat er laatst zelf aan te denken, toen ik begon met draaien was het ook mijn ultieme droom om ooit eens in de lokale kroeg te draaien voor een stuk of 30/40 maten. Die dan uiteraard ook helemaal loco gaan op de tracks die je draait :lol: Ik droomde daar letterlijk over haha. Toen dat daadwerkelijk een keer gebeurde echt nog nooit zo nerveus geweest :lol:

Die droom schuift ook telkens een beetje op, als je bijv keer een dj contest gewonnen hebt of op een leuk lokaal feest gedraaid hebt.

Zelfde vraag, maar wou even aanhaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 11:30 

Hardtraxx Veteran

Eens met het bovenstaande, het verschuift wel naarmate je meer doet. Mijn laatste doel was VWAB en dat is gelukt.
Maar ik zou ook graag een avondje voor ekte kenners en liefhebbers gewoon alleen maar obscure shit willen draaien, gewoon uurtje of 5 a 8 lang.

tldr: avondje 5 á 8u solo voor een clubje liefhebbers.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 09:04 

Hardtraxx Veteran

Ja mooie vraag. Heb Defqon vorig jaar af mogen strepen (ook al was het een kleine knusse stage), dat was echt altijd m'n droom, al vanaf dat ik de eerste editie mee zat te luisteren als 8-jarig ventje. Maar het lijkt mij ook echt nog eens geweldig om een langere set te draaien voor een zaal liefhebbers, het zij early hardstyle/het zij (hard)trance classics.

Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 09:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb al een aantal mooie dingen mogen doen, maar Defqon/Decibel/Intents zou nog wel op het lijstje staan om een keer te mogen draaien, of ergens op een goede stage maar dan niet als opener :P Daarnaast echt nog wel de wens/droom een keer een eigen plaat uit te brengen, hier alleen de technische vaardigheden niet voor en ook te weinig tijd (ideeën genoeg tho :P )

Op wat ben jij het meest trots qua wat je hebt bereikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 10:06 

Hardtraxx Veteran

Loudness met mijn lange makker. Was niet persé ons grootste podium, of meeste publiek. Maar denk wel de set waar ik het meest trots op ben.

Zelfde vraag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 12:19 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Op wat ben jij het meest trots qua wat je hebt bereikt?

In de context van muziek. Geen onaardige tijd gehad als DJ (duo). Een aantal keer voor (middel)groot publiek gestaan van paar duizend man. Inmiddels zelf gestopt met het podium op gaan en de uitvoering aan iemand anders overgedragen.

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 10:27 

Hardtraxx Veteran

Lastige vraag, denk dat ik dan vooral kijk naar een stuk persoonlijke ontwikkeling waardoor ik mezelf een stuk beter begrijp. iPhone of Android telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:12 

Hardtraxx Veteran

Heb een werktelefoon van Android, maar privé echt al 13 jaar iPhone ofzo. Vind het mooiere telefoons en makkelijker werken. Haal meestal eens in de 3 a 4 jaar een refurbished versie van een paar jaar eerder (heb nu een 13 denk ik?), +/- 500 euro, nieuwe batterij erin en je kunt er weer een tijdje tegenaan. Ben verder niet zo'n nerd die alles weet qua specificaties, Jordi kom er maar in

Wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ben altijd al een android persoon geweest. Geeft je volledige controle over je device (met een custom android).
Heerlijk voor als je bepaalde services niet wilt.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:19 

Hardtraxx Elite

Begonnen met HTC en Samsung, maar nu al sinds een jaar of 10 aan de iphone. Privé om het jaar een nieuwe ongeveer. Heb nu de 14, bijna verlengen, maar not sure of ik met 2 16's wil rondlopen. Voor werk een 16 pro.

Same.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 14:32 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ben altijd al een android persoon geweest. Geeft je volledige controle over je device (met een custom android).

Jij?

Welke services wil je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:51 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Nuracore schreef:

Jij?

Welke services wil je niet?

Heb je even..

Google en andere fabrikanten met een eigen android versie komen vaak met services en features die ik niet wil hebben maar die wel effect hebben op performance en gebruikersomgang. In geval van OnePlus in dit geval heb ik niets aan dat hele Oneplus RED community, de app shelf of een nieuws widget die je niet tot niet volledig kan uitschakelen. In geval van Google heb ik niets aan hun film, boek, games of andere achtige services en heb ik weinig tot geen controle over mijn privacy. Het geeft mij ook meer controle in welke apps ik KAN installeren. Zoals youtube maar dan zonder de reclame (al kan dit tegenwoordig ook zonder custom OS)

De custom rom die ik gebruik zijn vaak sneller in het krijgen van beveiligingsupdates, is stabieler, heeft betere prestaties (ook in batterij) en komt zonder bloatware. Niet alleen dat, ik kan ook oudere toestellen blijven gebruiken en toch de meest recente updates krijgen.

Ook heb je meer controle over je privacy en wat er gedaan word met je data. Hier is het namelijk altijd opt-out en kan ik makkelijker vanuit andere app stores apps installeren dan alleen de gene die google goedkeurt in hun store.

Zie jij hier meerwaarde in of interesseert je het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik mijn telefoon alleen maar op TikTok's te kijken via Instagram Reels als een echte boomer, dus denk dat het voor dat gebruik niet echt meerwaarde heeft. Wat is jouw meest gebruikte app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:03 

Hardtraxx Veteran

Ik snap geen donder van je verhaal Nura, maar prima omschreven denk ik :D

Whatsapp (web), Spotify en Soundcloud gebruik ik veel, heb eigenlijk altijd muziek aan staan. Verder soms wat Insta en Snapchat. Zit niet zo heel veel op m'n telefoon, denk 2-3 uurtjes per dag max.

Wat is jouw schermtijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:08 

Hardtraxx Veteran

Ik zat afgelopen week aan 1 uur en 14 minuten per dag gemiddeld.

Zelfde vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

1 uur en 16m, doe er ook verassend weinig mee.

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:17 

Hardtraxx Elite

1 uur en 48 min. Valt me mee, maar zit dan ook wel regelmatig op de laptop te appen thuis.

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 16:28 

Hardtraxx Veteran

Pohhh dan val ik wel flink uit de toon met m'n 3 uur en 20 minuten xd Al moet ik zeggen dat ik best vaak m'n telefoon aan de carplay gooi met google maps open en ik er dan bij het uitstappen achterkom dat m'n scherm de hele tijd aan stond. Denk dat ik qua echt gebruik zo rond de 2,5 uur gemiddeld kom. Ook meer dan ik zou willen.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 11:42 

Hardtraxxer

hij geeft nu aan 7,5uur gemiddeld per dag, en 5 uur op safari gemiddeld.
Dat is niet heel accuraat, zit meestal op de 5 gemiddeld totaal, wat ik ook veel te veel vind.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 11:47 

Hardtraxx Addict

Citaat:
hij geeft nu aan 7,5uur gemiddeld per dag, en 5 uur op safari gemiddeld.

Bruhhh. Moet er niet aan denken :lol:

hier 1u32min / dag, vooral whatsapp - insta - safari.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 12:14 

Hardtraxxer

Ik heb het uitstaan op m'n telefoon maar zit wel echt te veel achter scherm. Studie + werk + tiktok + gamen eigk gwn hele dag ewaja

Hoeveel stappen zet jij gemiddeld per dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 12:15 

Hardtraxxer

Oeps 5 uur per dag telefoon en 10 uur per dag Cubase deze dagen :lol:

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 12:18 

Hardtraxxer

Oh

Normaal 8-9k
Bijbaan 15-20k
Festival 40-70k

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 12:20 

Hardtraxx Addict

INVADE schreef:
Oh

Normaal 8-9k
Bijbaan 15-20k
Festival 40-70k

Jij?

Dit klopt wel ongeveer voor mij ook. Alleen 70k is nooit gelukt :lol: 45-55k vgm wel op een paar feestjes.

Zelfde
Vorige  1 ... 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342 ... 1351  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic