Ja, vind het zielie voor dj weilstijlz tbh. Gun hem een mooie avond, maar zoals velen benoemd hebben, voor zijn doelgroep is het een domme tijd.
Eens?
Eens?
Dat bepalen wij wel even, voor de draad ermee!Mark With A Tarrel wrote: Wat privé dingetjes waar jullie niks mee te maken hebben.
Hmmmm nou vooruit dan omdat je mijn leven hebt gered afgelopen jaar op Emporium.Rickzel wrote:Dat bepalen wij wel even, voor de draad ermee!Mark With A Tarrel wrote: Wat privé dingetjes waar jullie niks mee te maken hebben.
Ja voor werk vrij ambitieus. Voornamelijk ook omdat ik heel erg van mijn werk geniet en er meer 'goeds' mee wil doen zeg maar, maar dat in uitvoering brengen wordt (laten we hopen, werd) tegengehouden door bovenstaande.Remi wrote: En jij? Streef je doelen na en ben je ambitieus?
The Imperial March (Darth Vader's Theme)UptempoSoldaat0411 wrote: Wat zou jouw opkomst nummer zijn als je een darter was?
The Imperial March (Darth Vader's Theme)Delt-A wrote:Welk nummer luister je nu?
Ik had een boerenovertrek. Ik heb op de terugweg volgens mij nog ergens met mijn fiets een voortuin in het dorp geploegd.Remi wrote: Goed weekend gehad? Nog uit band gesprongen?
Ik zou heel graag op een bruiloft voor vrienden willen draaienRickzel wrote:Alleen neus, op 2 plekken, klap op m'n smoel gekregen van een mof tijdens het stappen.
Aan alle zolderkamer DJ's, wat is jouw ultieme droom om ooit te bereiken als DJ?