Wat wordt er bedoeld met feesten he. Ik denk dat ik bijvoorbeeld concerten en festivals ga blijven doen tot ik fysiek niet meer kan. Hardstyle feesten zijn wel wat weg aan het ebben en maken plaats voor Techno en Rock/Metal avonden (eigenlijk boeit het me geen reet welke stijl, zolang ik maar een gezellig groepje heb om mee te gaan). Geen grens dus, gewoon af en toe der eentje uitpikken en gaan. Denk dat ik het eerder ga meemaken dat ik de hardstyle van dat moment niemeer kan aanhoren of mijn vrienden niet meer gaan en daardoor afhaak.
Wanneer denk je dat de prijs voor één biertje op een festival/feest 5 euro gaat bereiken?
Qua leeftijd ga ik daar geen grens aan hangen. Vind naar feesten en festivals gaan nog steeds echt heel chill. Ben heel gevarieerd qua muzieksmaak, dus vermaak me bijna overal wel. Hoe denk jij er over?
Voor mij hetzelfde, interesse is een beetje verschoven naar wat andere genres, en dat maakt het juist alleen maar leuker. Ik denk dat ik nog heel wat jaartjes naar feesten blijf gaan, hetzij 1-2x per jaar als ik écht oud begin te worden. Alleen jammer dat veel vrienden nog steeds alleen naar hardstyle gerelateerde feestjes willen.
Ik kan prima mee op de huidige hardtechno-hype, verder luister ik alles van Nederlandstalig tot deathcore metal a la Lorna Shore. Ook al meerdere malen een concert van Toto meegepakt. Ik vind het belangrijker dat ik het een vette sound vind dan dat het bij een bepaald genre hoort.
Teveel om op te noemen eigenlijk. Onder andere drum&bass, techno, darkwave, synthwave, post-punk, (dark) ambient, diverse metal-substromingen (black, death, doom, metalcore, power, folk, etc.)
Zelfde.
Last edited by Norther66 on 21 Oct 2024 13:28, edited 1 time in total.