Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327 ... 1362  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 11:50 

Hardtraxx Elite

Jumbo. Echter heb ik een Dirk van den Broek binnen een minuut wandelen zitten en ga ik daar, ondanks het torenhoge pauperheidsgehalte, altijd naartoe.

Dagboodschappen of weekboodschappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 12:12 

Hardtraxx Veteran

Boodschappen voor zoveel mogelijk dagen in een keer. Toch wel gemerkt dat je daarmee de kosten flink drukt.

Per dag bekijken wat je gaat eten of een weekmenu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 13:11 

Hardtraxx Addict

Meestal een menu voor 3 a 4 dagen in de week, de andere dagen eten mijn vriendin en ik meestal bij vrienden of een van ons alleen.

Doe je wel eens boodschappen bij de Albert Heijn, ookal weet je dat het vaak duurder is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 13:23 

Hardtraxx Veteran

Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de AH. Dat vind ik simpelweg de fijnste supermarkt hier in de buurt. De veel duurdere supermarkt of echte prijsvechters heb je tegenwoordig sowieso al niet echt meer. Allemaal hebben ze wel producten die goedkoper zijn dan bij de rest. Verder is het vooral sturen op de aanbiedingen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 14:11 

Hardtraxx Veteran

Nettorama voor alle normale boodschappen en alle luxere producten bij de Jumbo.

Maar als je voor een gezin van 4 personen boodschappen moet halen dan moet je gewoon echt wat tactischer je boodschappen halen. Ben nu al tussen de 120 en 150 euro per week kwijt aan boodschappen.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 16:46 

Hardtraxx Addict

Heb om de hoek een toko/versmarkt waar ik voor alle vers en kruiden enz. heen ga, en daar langs liggen een Jumbo en Aldi waar ik voornamelijk de Jumbo binnen loop omdat ik de Aldi maar een kutwinkel vind..
Was de Jumbo een AH of een Plus, dan had ik daar heen gegaan, gewoon omdat die het dichtstbij liggen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 17:04 

Hardtraxx Elite

Dekamarkt en ah op loopafstand, dus check meestal even waar ze leuke aanbiedingen hebben.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 18:01 

Hardtraxxer

Ah tegenover de voordeur, dus toch vaak even snel daar boodschappen doen elke dag.

Neem jij brood mee naar werk / studie als lunch of wat anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ja ik probeer eigenlijk altijd lekker Hollands eigen brood mee te nemen. We hebben een soort restaurant in het gebouw met een breed scala aan lekkernijen maar ik heb wel eens becijferd dat je tot ver in de honderden euro's per jaar kan besparen door eigen brood en beleg mee te nemen. De prijzen zijn uiteraard hoger dan in de supermarkt, en daarbovenop laat je je in het bedrijfsrestaurant met een knorrende maag snel verleiden door allerlei luxe broodjes e.d. die nog meer pijn doen in de portemonnee. Het is heus wel een keer prima, maar als je het structureel doet loopt het wel aardig op. Daarnaast heb ik echt geen problemen met gewoon brood eten en bespaar ik mezelf in een rij door de catering schuiffelen.

Waar ik vervolgens tegenaan loop is dat het ook weer niet handig is om de hele dag rond te lopen met een half brood in een zak en broodbeleg. 's ochtends brood smeren heb ik echt geen zin in en wanneer ik dat wel doen zijn vooraf netjes gesmeerde boterhammen met hagelslag of kip saté door al het geschud van mijn rugzak natuurlijk een groot slagveld zodra ik rond lunchtijd mijn lunchbox / zak open doe.

Zelfde vraag, maar je mag ook inbreng hebben over hoe ik mijn brood en beleg mee kan nemen zonder dat het een patatje oorlog wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 05:07 

Hardtraxx Veteran

@Tarrelman: Kleinere brooddoos meenemen (of meer brood) zodat de inhoud niet teveel heen en weer kan schudden. Ik stop altijd nog een koek naast mijn boterhammen zodat de doos volledig gevuld is. Dan ligt alles er nog netjes in zoals ik het erin heb gestopt.

Zelf ook altijd een daily broodvreter geweest. Tegenwoordig ook wel vaker en vaker sandwiches, maar dat is al snel wat duurder op maandbasis. Beleg doe ik wel altijd zuinig mee als ik naar anderen kijk dus dat compenseert.

Beste prijs/kwaliteit/lekkerheid lunch op werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 07:26 

Hardtraxx Veteran

We hebben een kantine waar ik voor €1,85 een grote kom soep heb. Belegde broodjes (kipkerrie/gezond etc, op bruin stokbrood :thumbup: ) zijn ook €1,50 ofzo, dus goed te doen. Vrijdag standaard 2 broodjes bal voor €1,50. En kan er gratis een banaan/bak koffie pakken.

Drink jij koffie? Zo ja, hoeveel per dag? En ook 's weekends?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 08:56 

Hardtraxx Elite

Zeker, wel een stuk minder dan een paar jaar geleden. Doordeweeks nu gemiddeld zo'n 3 koppen koffie per dag en in het weekend meestal 1 of 2.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 09:04 

Hardtraxx Veteran

Sinds een jaar of 4 eigenlijk niet meer. Af en toe nog een cappuccino op een terrasje of zo. Kreeg koppijn als ik te laat begon met cafeïne drinken en werd daar chagrijnig van. Was er helemaal klaar mee. Ff 2 weken doorbijten en toen was ik er vanaf. Nu in de ochtend ook veel scherper. Vind koffie nog wel lekker, maar is mij die afhankelijkheid niet meer waard. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 09:43 

Hardtraxx Elite

Ergens tussen de 2-4 koppen per dag, meestal 3. In het weekend eigenlijk bijna nooit. Probeer eens in de zoveel tijd ook wel even een paar weken geen koffie te drinken.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 09:52 

Hardtraxx Veteran

Kan bij mij echt per dag verschillen. Als ik een kantoor dag heb dan vaak 2-3 totaal. Valt wel mee dus. Op een dag met klantafspraken wel wat meer. Vanuit huis neem ik dan soms koffie mee bij langere ritjes, plus bij de afspraken zelf. Denk dat ik dan op zo'n 5 uitkom totaal. Savonds door de weeks drink ik bijna geen koffie. Mijn vrouw werkt dan en alleen op de bank koffie drinken... tja. In het weekend denk ik ook wel 5 per dag omdat het ook soort van gezelligheidsding is "moet je nog bakkie koffie?".

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 10:08 

Hardtraxx Veteran

Kan me vinden in jouw verhaal ^ Doordeweeks 3 a 4 per dag, eigenlijk alleen in de ochtend. Kan wel prima zonder, maar vind het gewoon lekker. De hele dag alleen water is ook maar zo saai, en hou niet zo van melk.
In het weekend alleen als er bijv. visite is, of als ik een keer bij een maat/m'n ouders langs ga in de ochtend, 's middags lekker een biertje 's weekends.

Nog een keer de koffievraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 10:16 

Hardtraxx Veteran

Ik hou eigenlijk niet zo van koffie :surrender: Als ik vijf bakken in het jaar drink, dan is dat al veel. De koffieautomaat op het werk heeft ook goede warme choco, dat heeft mijn voorkeur. En verder vooral water, al dan niet aangelengd met wat siroop om er een beetje smaak aan te geven.

Wat is jouw favoriete siroopsmaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 10:30 

Hardtraxx Veteran

Groene! Van Raak :loving:

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 10:43 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben altijd AH Siroop aardbei 0% suiker. Met een vleugje appel. Bevalt me wel.
En de kids ook haha

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 11:11 

Hardtraxx Elite

Multifruit (Zero) van Karvan Cévitam of een ander huismerk wanneer het niet in de aanbieding is, haha.

En de jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 11:20 

Hardtraxx Veteran

Karvan Cévitam framboos, maar dan wel gewoon die met suiker. En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 13:44 

Bierkoning

Drink niet zo vaak siroop.. maar als dan eentje met citroen smaak, lekker zuurtje! of de classic grenadine voor in cocktails.

wat is je favo cocktail recept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 14:08 

Hardtraxx Veteran

Long Island Iced Tea, go hard or go home.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 14:20 

Hardtraxx Elite

Pina Colada. Zonder twijfel.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 14:43 

Hardtraxx Veteran

Weinig kennis van, maar had laatst wel een lekkere met Limoncello en Gin, tering ik had 1 zo'n grote op in de zon en was gelijk aangeschoten (wel na een paar speciaaltjes en een wijntje). Dat is goed he.

Zelfde vraag!
Vorige  1 ... 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic