Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321 ... 1362  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 11:11 

Hardtraxx Addict

Yes! Heel fijn om in n koude kamer te liggen.
Doe m wel uit als ik slaap.

Slaap jij goed? en wat doe jij voor het slapen?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 11:19 

Hardtraxx Veteran

Ik slaap doorgaans ontzettend goed, vijwel geen moeite met inslapen. Meestal ben ik binnen 10 minuten weg. Kijk wel graag nog wat YouTube op TV (met adblock uiteraard) want AD(H)D en ik kan er niet goed tegen als m'n gedachten niets te doen hebben.

Mijn huisgenoot moet een uur voordat hij te bed gaat ieder scherm ontwijken en ligt dan nog 3 uur wakker...

Zelfde vraag!
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 11:31 

Hardtraxx Veteran

Altijd wel een goed ritme gehad. Doordeweeks om 21:30 m'n nest in en om 06:30 word ik wakker door m'n kinderen. Dat is prima te doen. Vooral nu m'n jongste wat ouder is en wat beter/normaler slaapt heb ik weinig meer te klagen.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 11:43 

Hardtraxx Veteran

De laatste tijd weer wat beter. Mijn hoofd blijft vaak heel actief als ik in bed lig en heb nog niet de ideale oplossing gevonden daarvoor. Lag een paar maanden terug wel vaak lang wakker, maar ik leg me er nu bij neer waardoor ik rustiger blijf. Komt meestal neer op slapen tussen 00:00 uur en 07:00 uur. Eigenlijk te kort, maar kan er prima mee functioneren. En jij?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 11:47 

Hardtraxx Veteran

Wat bij mij wel erg hielp was niet meer vlak voor ik naar bed ga met een schermpje in de weer, dus geen laptop of telefoon hersenloos gaan zitten scrollen. Gewoon gaan liggen en gaan slapen. Geen idee of jij dat doet?

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 12:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat bij mij wel erg hielp was niet meer vlak voor ik naar bed ga met een schermpje in de weer, dus geen laptop of telefoon hersenloos gaan zitten scrollen. Gewoon gaan liggen en gaan slapen. Geen idee of jij dat doet?

Dat werkt voor mij redelijk, al heb ik ook een ADHD brein die soms gewoon druk is 's avonds. Ik probeer nu dan meestal met een rustige podcast op m'n hoofd af te leiden.

Ik hou dezelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 12:29 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Rickzel schreef:

Dat werkt voor mij redelijk, al heb ik ook een ADHD brein die soms gewoon druk is 's avonds. Ik probeer nu dan meestal met een rustige podcast op m'n hoofd af te leiden.

Bij mij dus opvallend genoeg andersom; videotje aanzetten en dan val ik vanzelf in slaap. Lastiger als je een partner hebt uiteraard. Zelf ga ik heerlijk op science communicator video's zoals bijv Veritasium. Laptop aan de TV gaat ook automatisch op zwart na een tijdje.

Geen verdere vraag, even een toelichting op de discussie.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 13:27 

Hardtraxx Veteran

Ondanks 2 kleine kinderen slaap ik altijd wel goed. Voor het slapen even de hond uitlaten, vaatwasser aanzetten, alles dicht en lampen uit en dan naar bed. Ik slaap over het algemeen vrij snel. Ook als één van de kinderen snachts wakker wordt en ik er heen moet slaap ik daarna denk ik met een minuut weer. Ga tegen 11 uur naar bed en vaak iets voor half 7 er uit. Ligt er ook aan hoe ik qua werk zit.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2024 19:10 

Hardtraxx Veteran

Ik slaap ook dikke prima. Meestal tussen 22:00 en 22:30 (soms later als ik game) in bed en dan nog even boekje lezen. Slaap tot ergens tussen 6 en 8 afhankelijk van de baby. Dik tevereden mee.

Om nog wat toe te voegen aan hierboven: Ik neem al 4 jaar lang geen mobiel mee naar de slaapkamer (aub kom niet met 'mobiel is mn wekker', je klinkt dom) en dat is 1 van de beste keuzes die ik heb gemaakt voor mn slaap. Heb toen een ereader gekocht om dat te lezen ipv mn mobiel en dat werkt echt fantastisch. Dat was eigenlijk het punt dat mn jarenlang slaap probleem heeft opgelost.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 07:56 

Hardtraxx Veteran

Slaap meestal wel goed, sporten heeft daar ook z'n bijdrage in, ga meestal rond 21:30 al naar bed en ga rond 22:00 slapen omdat de wekkert doordeweeks om 05:45 gaat. Ben vaak een paar minuten voor m'n wekker al wakker, dat ritme is doordeweeks wel fijn (kan dan rustig even wakker worden) maar in het weekend soms vervelend.

Wat is voor jou het ideale festivalmiddel? (Kan ook alcohol zijn uiteraard)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 09:19 

Hardtraxx Addict

xtc, kan er mee eten dus de momenten dat ik aan het beuken ben, gaan voluit.
Kan er ook wel heerlijk op liggen als ik naar bed wil, niet dat ik echt slaap, maar t is niet erg.
En het is voor mij ook nog eens makkelijk te begeleiden

zelfde
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 09:25 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik helemaal niks. Exclusief water en dikke snacks.

Meer nuchtere festivalgangers hier?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 09:26 

Hardtraxx Elite

Zonnetje, koud biertje en goede muziek/gezellige mensen. En/of GHB + speed/3mmc, natuurlijk ;)

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 09:33 

Hardtraxx Veteran

Liefst ook zonnetje en biertje, maar nuchter vermaak ik me ook prima op een hardstyle festival. Zou niet nuchter naar een Zwarte Cross oid willen xd Ga jij wel eens nuchter naar een feest/festival?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 11:08 

Hardtraxx Veteran

Ik ben weleens de bob. Al drink ik dan wel een paar biertjes aan het begin van het feest. Ik zorg wel dat ik dan op tijd overstap naar cola etc. De regel is 1,5 uur per biertje om de alcohol te verwerken.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 14:40 

Hardtraxx Veteran

Naar het feest ga ik altijd nuchter :lol:
Ik ben meestal bob en ik drink 5-7 biertjes in de eerste helft en daarna schakel ik over op water/frisdrank. Ik heb doorheen de jaren mijn lichaam wel goed leren kennen qua alcoholgebruik op feestjes om daarna nog veilig terug te rijden.

Zelfde reis
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 14:56 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk alleen als ik Bob nuchter. Anders altijd wel aan de bier en/of drugs, vermaak ik me toch iets meer.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 30 jul 2024 18:39 

Hardtraxx Veteran

Heel af en toe de bob, maar bij voorkeur ook gewoon genieten van de inhoud van verschillende zakjes en bekers :P

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 07:24 

Hardtraxx Elite

Aantal keer gedaan,
Fantazoo schreef:
maar bij voorkeur ook gewoon genieten van de inhoud van verschillende zakjes en bekers :P

Volg jij (iets van) de Olympische Spelen?
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 07:44 

Hardtraxx Veteran

Probeer altijd wel wat dingen te kijken, bij die turnsters zaten een paar godsgruwelijk knappe vrouwen laatst. Maar bijv. tijdrijden en voetbal vind ik ook altijd leuk om te zien. En als er een Nederlandse ploeg moet is het sowieso leuk om ff te checken.

Zelfde!
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 09:25 

Hardtraxx Veteran

Ja Olympische Spelen kan ik ook wel van genieten. Wel leuk om eens sporten te kijken die ik normaal niet zo snel kijk. En vooral als er een Nederlander meedoet inderdaad. Het voetbal gedeelte van de OS slaat natuurlijk nergens op. Hoeft van mij echt niet. Maar dingen als boogschieten is echt leuk om naar te kijken.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 09:43 

Hardtraxx Veteran

Als ik thuis ben heb ik het vaak wel op staan, maar overdag geen tijd om het te volgen. Vanavond wel even USA basketbal kijken. Tip van het huis: Ben er achter gekomen dat je op HBO Max alles kan kijken wat er live bezig is, dus dan ben je niet afhankelijk van de programmering van de NOS. Ideaal.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 11:59 

Hardtraxx Addict

Nee, kan er geen interesse voor krijgen.
Kreeg ook beetje kriebels na het zien van de zogenaamde 'heilig avondmaal' reproductie met al die woke-mensen
Kut Fransen

Zelfde
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 14:00 

Hardtraxx Veteran

Had de vraag al beantwoord maar wil er aan toevoegen dat ik paardensport, en dan vooral dat dansen met de paarden, echt geen kut aan vind om te kijken. Nu een Nederlander die zelf al 50 is. Geeft ergens ook wel aan dat dit niet echt topsport is toch? Ja voor die paarden wel...

Deel je deze mening of ben je gek op paardensport?
Bericht Geplaatst op 31 jul 2024 14:05 

Hardtraxxer

Paardensport en dat schieten zijn juist fantastische argumenten om van darts ook een Olympische sport te maken. Beter begint die lobby snel.

Welke olympische sport mag per direct van de kalender gehaald worden?
Vorige  1 ... 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321 ... 1362  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic