Nobody's Wife is wel een gruwelijke rammer denk ik, die midintro klapt er best op.
Favo trance plaat?
Favo trance plaat?
Ja en die is populair voor een reden. Trance op zichzelf is al een guilty pleasure, moet je allemaal niet te serieus nemencorneelwr wrote:Pfff Deem makker, je noemt echt de meest standaard/makkelijkste plaat..
Op dit moment Matti Laamanen - Flakes maar morgen is het wss weer Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix) of iets van Svenson & Gielen....
Hij accepteert alleen obscure platen. Dat is algemeen bekend. Wie stelt de volgende vraag?UptempoSoldaat0411 wrote:Ja en die is populair voor een reden. Trance op zichzelf is al een guilty pleasure, moet je allemaal niet te serieus nemencorneelwr wrote:Pfff Deem makker, je noemt echt de meest standaard/makkelijkste plaat..
Op dit moment Matti Laamanen - Flakes maar morgen is het wss weer Saltwater - The Legacy (Alphazone Mix) of iets van Svenson & Gielen....
Denk het wel, maar hoop dat Dortmund wintMitch wrote:Die heb jij zojuist gesteld.
Gaat PSG vanavond winnen van Dortmund?
oja klopt sorry corneelJustinhafc wrote:Hij accepteert alleen obscure platen. Dat is algemeen bekend.UptempoSoldaat0411 wrote:Ja en die is populair voor een reden. Trance op zichzelf is al een guilty pleasure, moet je allemaal niet te serieus nemencorneelwr wrote:Pfff Deem makker, je noemt echt de meest standaard/makkelijkste plaat..
Gietijzeren braadpan, maak letterlijk alles daarin.Justinhafc wrote:Mijn RVS pan is zeker onmisbaar. Kook sws alleen nog maar met PFAS-vrije pannen. Vereist even wat oefening, maar daarna werkt het ideaal. Zelfde vraag.
Ik heb geen aifryerTHArdstyler wrote:Airfryer 10000000%
jij?
Oei, hoe kan ik deze nou vergetenTHArdstyler wrote:Airfryer 10000000%
jij?
Idem. Ik zou oprecht ook niet weten wat je meer met een airfryer kan in vergelijking met een oven of bbq / kamado.Rickzel wrote:Ik heb geen aifryer