Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Heb een keer door rood gefietst

Zelfde
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 23 hours ago
Keer bingo gezegd terwijl ik helemaal geen bingo had.

Naar welk feest kijk jij het meest uit komende tijd?
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 17 hours ago
Op de korte termijn Masters, dit jaar weekend Decibel tot nu toe.

Jij?
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 14 hours ago
Intents, word zelf 30 op de zaterdag en ben er het hele weekend dus dat is echt een vet verjaardagsweekend. Verder op kortere termijn Masters, Hardfest & Harmony of Hardcore.

Jij?
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Dominator, Decibel weekend

Zelfde
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Zoals elk jaar Defqon, blijft het allervetste weekend van het jaar voor mij.

Zelfde.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Awakenings Upclose.

Merk wel dat de hype niet enorm aanwezig is voor Defqon.1

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Rebirth & Multigroove / Qluptempo festival

Zelfde
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Masters en Harmony

Beste classic artiest op een feestje?
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Moeilijke vraag. Ga je kijken naar de muziek van de betreffende artiest of naar de manier waarop ze een classicset neerzetten. Qua muziek word ik bijv. heel vrolijk van een DBSTF of Frontliner, puur omdat ik die muziek heel nice vind. Als ik meer kijk naar het neerzetten van een verrassende set dan vind ik Adaro weer heel goed. Mixwerk bijv. weer Crypsis en D&R. Alles bij elkaar kies ik denk ik voor Crypsis zolang het bij het oudere MiM spul blijft (2013 en ouder).

Zelfde vraag.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
In ieder geval niet Frontliner en DBSTF , voor de 8 miljoenste keer dezelfde nummers horen ben ik wel keer klaar mee.

Hoelang blijven classics feesten nog relevant denk je?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Er blijft altijd wel vraag naar, omdat er altijd een generatie zal zijn die met weemoed terug denkt aan zijn "gloriejaren". Echter, je ziet ook dat de jaartallen van classics concepten opschuiven, in de tijd dat ik persoonlijk echt uitkeek naar bepaalde classics feesten/stages (in de jaren 2014-2017 vond ik het nog leuk denk ik) had je al een bepaalde groep die vond dat het "te nieuw" werd, en nu zie je dat weer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de jaartallen 2006-2010 echt ondergesneeuwd zie raken op classics concepten (<2006 is voor mij early hs, en ook dat zie/hoor je amper meer op feesten) waardoor je voornamelijk dus >2011 spul hitjes hoort. Leuk voor eens per 1 a 2 jaar voor mij, maar niet vaker :P

Vond jij dit een te lang antwoord?
Last edited by corneelwr on 13 Mar 2024 13:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Niet eens gelezen, zo lang...

Heb jij Corneel zn antwoord gelezen?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Uiteraard. Ik lees alles dat de almachtige DJ CRO deze wereld inslingert.

Jij niet dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ik denk dat het een uitstervend concept is, misschien niet binnen nu en een paar jaar, maar het begrip classics is voor iedereen verschillend waardoor bij elke keuze die je maakt altijd wel een groep ontevreden is.

Denk je niet?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Dat geldt voor elk sub-genre binnen Hardstyle lijkt me. Niet alleen bij het classic concept.

Toch?
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 14 hours ago
Meh, denk niet vergelijkbaar, want het genre zelf evolueert continu door en past zich aan op de wensen van de fans, en classics veranderen niet meer. Het klinkt in mijn hoofd iig logisch dat het genre zelf (raw, euforisch, whatever, nieuw gemaakte hardstyle), langer blijft leven dan 1 bepaalde periode classics.

Daarnaast denk ik ook wel dat de 2007-2011 periode in classics meer gevoel opwekt bij de mensen die in die periode begonnen met luisteren dan de platen uit 2018-2022 straks bij mensen die in die periode begonnen met luisteren. Zeg bijvoorbeeld straks in 2030 ofzo, zullen de luisteraars die in 2018-2022 begonnen met luisteren evenveel waarde aan die +- 2020 periode hechten als de mensen die nu waarde hechten aan 2007-2011? Sterke twijfel.

Edit: nvm, ik dacht dat je bedoelde dat het 'hele genre' hardstyle even snel zou kunnen uitsterven als classics, maar je bedoelde subgenres. Dan eens. Hypes come and go.

Zelfde.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Eens, alleen nog maar gezellige muziek.

Gaat psv pakken?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Denk dat ze met 2-0 verliezen

Gok jij wel eens op voetbal wedstrijden?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Soms ff €5 of hooguit tientje met paar gasten van m'n voetbalteam, eens in de paar maanden.

Jij?
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 17 hours ago
Na de zoveelste keer dat mijn lijstje werd verpest door een goal in de blessuretijd van de laatste wedstrijd die ik goed moest hebben niet meer.

Hoeveel geld ben jij tegenwoordig gemiddeld kwijt op een festivaldag?
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Hangt van het type festival af. Bijv. een Zwarte Cross waar veel gedronken wordt en je ook al het eten (dus ook ontbijt etc.) moet kopen ben ik zo €120/€150 per dag kwijt. Wanneer er minder gedronken en het bijv. een ééndagsfestival is kom ik meestal wel weg met €70 (+-20 munten) oid. En jij?
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
10 muntjes red ik het wel mee. Wat bier om in te komen en dan water is beste. Eten optioneel

Een broodje gezond is niet eens gezond, dus is je homie wel je homie?
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 1 day ago
naarmate je ouder wordt realiseer je dat pas!
Al buiten geweest vandaag in het lekkere weer?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Ja, paar keer even een paar minuutjes buiten geweest, helaas is mijn werk grotendeels binnen.

En jij?