Denk het einde van Q-Base 2013. Uren in de regen en kou op de buschauffeur wachten. En die van jou?Martin Waus wrote:Je slechtste festival ervaring?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Denk toch wel afgelopen jaar Secret Forest Festival. Net zoals op Defqon was het toen 30+ graden, precies bij het scannen van mij ticket bleek er een internetstoring (rest van de groep was al binnen). Daar eerst een uur moeten wachten. Daarna mocht ik gelukkig naar binnen, echter bleek dat de storing niet opgelost was dus kon er op het festival niet bij de kassa's gepind worden.
Welgeteld één zo'n bak met 8 kraantjes was neergezet, voor +- 8.000.
Pas rond een uurtje of 5 kon er weer gebruik gemaakt worden van de kassa's en barren.
In die temperaturen bijna onmenselijk, nog beetje proberen te feesten (en dus transpireren) zonder enige vorm van drinken. Werden verder ook geen (zichtbare) andere maatregelen getroffen
Jouw slechtse festivalervaring?
Welgeteld één zo'n bak met 8 kraantjes was neergezet, voor +- 8.000.
Pas rond een uurtje of 5 kon er weer gebruik gemaakt worden van de kassa's en barren.
In die temperaturen bijna onmenselijk, nog beetje proberen te feesten (en dus transpireren) zonder enige vorm van drinken. Werden verder ook geen (zichtbare) andere maatregelen getroffen
Jouw slechtse festivalervaring?
Defqon weekend van 2019. Was dat weekend ook extreem warm, zaten op de camping en heb toen al vrij vroeg op de zaterdag een zonnesteek opgelopen en ook nooit zo heftig gehad als toen. Kon toen uiteindelijk zelfs geen water meer binnenhouden, want binnen een half uur kwam het er weer uit. Akelige was ook dat er niet echt manieren waren om aan de hitte te ontsnappen en huiswaarts gaan was ook geen realistische optie. Voelt je dan toch een soort van gevangen op zo'n festivalterrein.
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Elk feest waarbij je een tyfus eind moet lope naar de entrance (of tussen sommige stages, looking at you decibel). Gratis (matrixx at the park) /16+ feesten (in oa de Time Out) komt wel veel pauper vollk.
Verder CRAFT 2015 (duh). Daarnaast eigenlijk weinig echt slechte ervaringen, wel dingetjes / irritatiemomentjes over de jaren maar nooit dat ik na een feest dacht 'was ik maar niet gegaan' ofzo.
Zelfde
Verder CRAFT 2015 (duh). Daarnaast eigenlijk weinig echt slechte ervaringen, wel dingetjes / irritatiemomentjes over de jaren maar nooit dat ik na een feest dacht 'was ik maar niet gegaan' ofzo.
Zelfde
Lowlands 2022. Eerste LL ooit. Ben zelden zo chagrijnig geweest op een evenement dan toen.
Na iedere act een volksverhuizing van hier tot Tokio in een massa mensen waar een penguin kolonie nog jaloers op zou zijn. Véél te drukke tenten. Eenmaal toch een keer binnen in een tent beland; geen bar...
Zelfde vraag
Na iedere act een volksverhuizing van hier tot Tokio in een massa mensen waar een penguin kolonie nog jaloers op zou zijn. Véél te drukke tenten. Eenmaal toch een keer binnen in een tent beland; geen bar...
Zelfde vraag
Ed Sheeran op Sziget. Kan zoveel mensen niet hebben. Sindsdien alleen maar underground feesten geweest met max 200 bezoekers, zoals deze laatst: 
Meest iconische hardcore plaat?

Meest iconische hardcore plaat?
voor mij, sanctity of space van nosferatu.
jij?
jij?
Ik kom al snel op Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One uit, of Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix).
Zelfde.
Zelfde.
Nosferatu - Assasinator Style, heeft voor mij bepaalde persoonlijke lading waar ik altijd heel heel erg mooi op terugkijk.billieb15 wrote:voor mij, sanctity of space van nosferatu.
jij?
Welke spotify playlist moet ik checken voor de beste millennium hardcore hits?
Dat moet een top 3 worden, in willekeurige volgorde: Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass, Promo - King of Pain, Ophidian - Butterfly VIP
En jouw top 3 millenium hc?
En jouw top 3 millenium hc?
Wat is jouw top 3 feesten/festivals?corneelwr wrote:Ophidian - Butterfly VIP
Defqon eenzame hoogteMitch wrote:Wat is jouw top 3 feesten/festivals?corneelwr wrote:Ophidian - Butterfly VIP
REBiRTH
Decibel
Jij?
DefQon
Q-Base #rip
Decibel
(muzikaal gezien moet ik Origins wel even vermelden, die eerste editie was absurd goed)
Jouwe?
Q-Base #rip
Decibel
(muzikaal gezien moet ik Origins wel even vermelden, die eerste editie was absurd goed)
Jouwe?
Qua hardstyle festivals/feesten:
Defqon
Q-Base RIP
Fantasy Island RIP
En idd eervolle vermelding voor Origins
Verder groot Zwarte Cross fan. En die van jou?
Defqon
Q-Base RIP
Fantasy Island RIP
En idd eervolle vermelding voor Origins
Verder groot Zwarte Cross fan. En die van jou?
Qua hardstyle
X-Qlusive B-Front
Spoontech 5 Years
Rebirth
Verder Dekmantel Selectors vetste waar ik ben geweest
Kutste locatie waar je bent geweest?
X-Qlusive B-Front
Spoontech 5 Years
Rebirth
Verder Dekmantel Selectors vetste waar ik ben geweest
Kutste locatie waar je bent geweest?
Megabase 2014/15 dacht ik in ijsselhallen zwolle
Jij?
Jij?
Club Rodenburg is best kut, wel wat vette feesten daar gehad tho (Spoon 5Y <3 ). Vind vooral locaties met veel van die gladde trappen/opstapjes niet chill. Oja 1x in Time Out geweest, tering pfff die mocros daar dwars door het hardstyle volk heen....
Wat jij?
Wat jij?
Zoveel matige locaties meegemaakt... Lijm&Cultuur (1e Loudfest editie), Club Rodenburg, Hollywood, NDSM Loods, om er maar een paar te noemen
Zelfde
Zelfde
Favoriete feestlocatie?corneelwr wrote:Club Rodenburg is best kut, wel wat vette feesten daar gehad tho (Spoon 5Y <3 ).
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 13 days ago
Ik ben er nog steeds hoorPipa wrote:RoyAPO, de ene raw hardstyler gast, volgens mij hardstylboy, Timothy, Lyst, Bouke en zo zijn er nog veel meer
Zelfde vraag
Kan je wel niet meer zo actief zijn, maar stel op z'n minst een vraag in dit topic. Of niet dan?
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 13 days ago
Favo feestlocatie toch wel HMH/AFAS Live. Altijd wel de ruimte gehad daar, en top geluid!Justinhafc wrote:Kan je wel niet meer zo actief zijn, maar stel op z'n minst een vraag in dit topic. Of niet dan?
Vergeten plaat uit periode 2013-2017?