Ben met zaagkick heel erg eens. Het is niet per se een MC, maar wat verafschuw ik het als een dj duo erdoorheen schreeft ala tweekaz/showtek. Verpest echt heel veel.
Gaat euphorische hardstyle de overhand krijgen aankomende jaren?
Ik denk ook niet dat het de overhand neemt en ik denk ook niet dat het populairder wordt. Het gaat gewoon van mainstream naar een semi groot subgenre voor liefhebbers.
Melodieuze hardstyle kom je ook maar zo ver mee met telkens het zelfde recept van de laatste 10 jaar.
Je ziet dat artiesten die melodie en elementen van raw combineren wel in de spotlight blijven, die gaan gewoon mee met hoe het genre evolueert. Daar zullen de prominente plekken blijven.
Zelf een aardig lekker menu op het programma staan met verse vis in de hoofdrol. Denk aan zalmtartaar, zelfgepelde hollandse garnalen (zoveeel lekkerder) en tonijnkroketjes. Hoofdgerecht pakken we uit met saffraanpasta en verse kabeljauw uit de oven. Als toetje limoncello tiramisu. Alles helemaal zelfgemaakt, dus belooft zondag (met een kater van Origins) nog een aardig dagje in de keuken te worden!