Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259 ... 1377  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:59 

Hardtraxx Veteran

Veelal wezen bouwen bij de corsowagen. Verder nog BBQ gehad bij m'n schoonfamilie en dat was 't wel zo'n beetje.

En jij?
Bericht Geplaatst op 28 aug 2023 15:59 

Hardtraxx Veteran

Veel papa-duty gehad dit weekend. Maar dat is natuurlijk ook wel leuk. Vrouw was zaterdag op pad met een vriendin en zondag moest ze werken. Dus ik was weekendje druk met de kids.

Leuke plannen deze week?
Bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:06 

Hardtraxx Veteran

Ojazeker, donderdag beginnen bij ons de visserijdagen, eerst naar Ajax en daarna draaien van 1 tot 2. De 4 dagen erna vollebak feest in ons mooie dorpje.

En jij?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:07 

Hardtraxx Veteran

Vanaf morgen heb ik vakantie, wel aan toe. Zaterdag lunchen met vrienden en savonds naar Heracles - Excelsior. Zondag even langs mijn oma ivm de sterfdag van mn opa. Weet niet of dat persee iets leuks is, nja t bezoekje wel, aanleiding wat minder.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:27 

Hardtraxx Veteran

Vanavond tennissen en daarna hopelijk PSV kijken. Vorige week duurde het tennis 2,5 uur en heb ik alleen de tweede helft kunnen zien. Morgen voetbal training, vrijdag en zaterdag weer de hele dag op de tennisbaan en zondag begint het voetbalseizoen eindelijk weer.

En jij?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:32 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk bestaat mijn (sociale) leven tot volgende week zondag voornamelijk uit het bouwen van een corsowagen. Zaterdag nog een verjaardag.

En jij?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:34 

Hardtraxx Veteran

Voorbereidingen voor de verjaardag van mijn zoon, die word volgende week al 1 jaar oud joh :lol:
Dus zaterdag zijn eerste kappertje, zondag even naar de dierentuin misschien.
In de avond wat setjes voorbereiden en een beetje gamen denk ik.

Niet gek veel maar dat komt ook omdat ik weer wat werkuurtjes er op heb zitten deze week :)

Jij?
Bericht Geplaatst op 30 aug 2023 12:54 

Hardtraxx Veteran

Vrijdagavond vrij weinig, zaterdag eerst zelf voetballen en 's avonds naar Heracles - Excelsior, daarna nog door naar een feest, zondag familiedag van de schoonfam. Jij?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2023 08:49 

Hardtraxx Elite

Vanavond een verjaardag, morgen in de middag misschien even naar Brewda en in de avond een housewarming. Zondagmiddag onder onze nieuwe overkapping voetbal, F1 en bbqen! :cool:

Wat ga jij dit weekend doen?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2023 09:43 

Hardtraxx Addict

vanavond uiteten met een maatje en wat drinken.
Morgen voetbal en 's avonds verjaardag van mn zus.
Zondag niks

Jij?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2023 14:02 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag eerste keer een biatlonwedstrijd meedoen. 4x2km hardlopen met 3 schietrondes. 5 targets, 6 kogels per schietronde. 80m strafronde per gemist target. Dit gaat puur voor de ervaring zijn en verwacht geen al te beste looptijd aangezien ik nog herstellende ben van een kleine blessure. Hopelijk wel 15/15 targets :whistle:

Zondag 10km obstakelloop in een zandbak dicht bij het werk met collega's.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 01 sep 2023 16:10 

Hardtraxx Veteran

Klinkt niet veel die afstanden, maar ook totaal geen ervaring met moeten schieten tussendoor :P.

Vanavond iig naar Camo & Krooked in Tivoli :).

Zelfde!
Bericht Geplaatst op 01 sep 2023 16:55 

Hardtraxx Elite

Ik vind het nogal wat hoor, dat in 1 weekend te sporten.

Eigenlijk vanavond en morgen geen plannen. Voor zondag een padeltoernooi georganiseerd voor 20 vrienden/bekenden met wel een leuk niveau (helft speelt competitie etc). Week erop ook een toernooi georganiseerd voor alleen vrienden, ook 20 man, maar daar ligt het niveau op 'tussendoorbier'

Zelfde
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:20 

Hardtraxx Elite

Vrijdag een verjaardag gehad, zaterdag psv gekeken met vrienden en daarna spelletjes met de aanhang erbij.
Zondag de hele dag voetbal gekeken en n maat die op visite kwam.

Favoriete sigarettenmerk?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:26 

Hardtraxx Veteran

Rookte vroeger altijd Lucky Strike, maar ben inmiddels bijna een jaar gestopt :D Rook jij nog?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 11:54 

Hardtraxx Veteran

Nooit echt gerookt. Kwam niet verder vroeger dan een sigaretje met carnaval ofso

We geblowd?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 12:10 

Hardtraxx Veteran

Blowen doe ik alleen aan de Isolatorweg.

Wat is het meest geniale moment dat je ooit beleefd hebt met drank en/of drugs op?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 13:07 

Hardtraxx Veteran

Genoeg mooie dingen meegemaakt, maar de eerste die in me opkomt is eentje van juni dit jaar:

off-topic/genietmomentjes-t13885-30425.html#p2046603

Dat was heel random en echt zoiets wat je nuchter niet meemaakt. Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2023 13:43 

Hardtraxx Addict

Dit is echt n moeilijke vraag, maar:
Afgelopen decibel hadden wij 2 buren, rond de 30 jaar en sliepen heel t weekend niet.
Waren best simpel, natuurlijk ook door de drugs.
1 gast daarvan, had een bouwlamp op, dit deed hij zodat in zijn tent lag, te kunnen spacen van zijn camouflage tent.
Maar het grappige was vooral, dat als ik in mijn tent lag, bijv. en dan riep:"ey kerel", hij direct antwoorde met 'JA!" (alsof hij bij mij in t krijt stond). Om vervolgens hem een beetje rare vragen op te leggen. Maar t was zo raar als je dan elke keer die bouwlamp met standje goddeloos ziet wapperen.
Ook zat hij n vuurtje te stoken in zn tent zodat ie t warm had, maar ging ie er zelf buiten zitten.
Hij was gewoon zo simpel dat ik echt van hem genoten had.
Wel natuurlijk ff uitgenodigd om gezellig bij ons te zitten, echt n beste kerel, wel vrij apart :lol:

Zelfde
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 12:04 

Hardtraxx Veteran

Reeds geantwoord. Weekendplannen?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 13:12 

Hardtraxx Veteran

Kamperen in de Ardennen en zaterdag daar een trail run lopen aka kapot gaan want hele heet.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 13:17 

Hardtraxx Veteran

Bloemencorso en kermis in 't dorp, dus:
Mark With A Tarrel schreef:
aka kapot gaan want hele heet.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 13:41 

Kraak... Piep...

Met familie de bbq aanjanken, met vrienden een nazomerfissa met camping en instinkertje doen en een dag nog moeten filmen op locatie voor werk.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 14:32 

Hardtraxx Veteran

Morgen niks, zaterdag voetbal en daarna Smeerboel festival. Zondag even kijken waar het zonnetje mij brengt.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 07 sep 2023 15:07 

Hardtraxx Addict

Trainen,
Broken Balance schreef:
met vrienden een nazomerfissa met camping
en naar de verjaardag van mijn schoonmoeder.

Zelfde
Vorige  1 ... 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259 ... 1377  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic