Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1377  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 aug 2023 15:15 

Hardtraxx Veteran

Toch weer Phuture Noize op de main.

Beste euforische artiest op het moment?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 08:54 

Hardtraxx Veteran

Geen idee. Luister te weinig hedendaagse hardstyle. Nog leuke dingen gedaan afgelopen weekend?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 09:31 

Hardtraxx Veteran

Koningin Julianatoren met het gezin, echt mooi. Samen met ons zoontje in alle treintjes, autootjes en bootjes haha

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 10:07 

Hardtraxx Addict

Naar Paradigm festival geweest.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 10:28 

Hardtraxx Veteran

Naar PSV geweest en rondje Park Hilaria gedaan (Eindhoven kermis)

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 11:01 

Kraak... Piep...

Sarabande schreef:
Naar Paradigm festival geweest.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 13:58 

Hardtraxx Elite

De großclockner in Oostenrijk gereden, bijna 4KM omhoog.
Daarna 14 uur naar huis gereden op zaterdag en gister de tassen etc. opgeruimd en rustig aan gedaan.

Waar kijk jij deze week zwaar tegen op?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:12 

Hardtraxx Elite

De aankomende dagen op kantoor zullen lang duren.

Wat ga jij vanavond eten?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:16 

Hardtraxx Addict

Wat de pot schaft, mijn moeder zal wel rijstgerecht gaan maken.

Ben jij een keukenprinces?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:34 

Hardtraxx Elite

Sinds dat ik in Maart samen woon geen enkele keer gekookt.
Ook nooit een poging gewaagd, ik kan een ei bakken.
M'n vriendin zorgt er voor dat als ze 's avonds moet werken dat er wat over is van de dag er voor of ik vreet dreuge mik.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:42 

Hardtraxx Veteran

Man man, dan ben je in mijn ogen echt zeer beperkt als je niet kan koken. En ik bedoel niet mentaal beperkt (misschien ook wel) maar sowieso 'in het leven', haha. Ik zou als volwassen kerel niet afhankelijk willen zijn van iemand die me van een bakje voer voorziet.

Ik kook meestal thuis en vind dat ik het aardig kan (en ik vind dat ik het beter kan dan mijn vriendin). Daarnaast vind ik het ook leuk, dat scheelt.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:47 

Hardtraxx Veteran

Ik kook iedere dag en moet zeggen dat ik wel redelijk goed kan koken. Probeer veel te variëren qua vlees, vis, vega en de verschillende keukens, meestal met veel groenten en kruiden. Zo min mogelijk uit een potje. Kook in ieder geval nooit een standaard AGV'tje.

Remi schreef:
Daarnaast vind ik het ook leuk, dat scheelt.

Dit geldt ook voor mij. Het enige klusje in het huishouden waar ik geen hekel aan heb.

En jij?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 14:53 

Hardtraxx Veteran

Ik kook zelden omdat ik er tijdens het koken een zooi van maak, en dat daarna wel op ruim. Daar kan mijn vriendin heel slecht tegen en die poetst elke spetter uit de pan meteen op. Daar kan ik dus weer slecht tegen, dus dan blijf ik maar uit de keuken..

Welk gerecht kook je het liefst?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 15:47 

Hardtraxx Elite

@Remi
Citaat:
Man man, dan ben je in mijn ogen echt zeer beperkt als je niet kan koken. En ik bedoel niet mentaal beperkt (misschien ook wel) maar sowieso 'in het leven', haha. Ik zou als volwassen kerel niet afhankelijk willen zijn van iemand die me van een bakje voer voorziet.

Nog even inhakend op deze reactie.

Mentaal beperkt kunnen we kort over zijn :lol:
Nee maar ik heb het gewoon oprecht nooit geprobeerd, wel een aantal keer voorgesteld om te koken maar volgens mij is er weinig vertrouwen dus dan kies ik voor de luie en makkelijke weg. Daarnaast ook zeer verwend wat dat betreft.
En om nu voor me eentje te gaan koken... Nooit gedaan. In ieder geval ben ik zeker niet afhankelijk, kan prima voor mezelf zorgen.

Antwoord op de vraag:
Het gerecht wat ik het liefst klaar maak is gebakken ei met van allerlei koude groenten, kaas, ham en een cup a soup xd

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:11 

Hardtraxx Elite

AVGtje is altijd wel lekker makkelijk.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 16:15 

Kraak... Piep...

Niet kunnen koken bestaat imo ook niet. Bijna elk gerecht heeft Mickey Mouse instructies op het pakje staan :P
En alle basis info valt te Googelen. Iets basis als een ei bakken, pasta maken, groentes koken of bakken, rijst koken e.d. is net zo makkelijk als de routebeschrijving van je navigatiesysteem volgen. En dan nog heb je pakjes Honig e.d. waar letterlijk alles op staat wat je moet doen, hoe lang en op welke temperaturen.

Als je dat niet lukt moet je jezelf ook wel achter de oren krabben.

Wat ik het liefst klaarmaak is een goede bak noodle(soep) met vlees en groenten, maar het chillste is sws goulash of risotto.

Zelfde.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 17:03 

Hardtraxx Addict

Ik heb echt een hekel aan koken. Gelukkig doet mijn vriend dat bijna altijd :whistle:
Kan het wel en smaakt ook prima, maar vind het niet leuk om te doen. Vooral groentes snijden lol.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ik kook ook altijd (als de planning het toe laat). Koken en het eten voorbereiden zijn altijd enorme zen momentjes als ik er de tijd voor kan nemen haha.

Ho ik moet nog een vraag stellen. Klopt dat?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 20:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel laat mooie vragen doodbloeden.
Hier kookt de vrouw ook voornamelijk, aangezien ze het leuk vindt om te doen. Ik vind het niet leuk, maar kan prima voor mezelf koken. Wel een keer goede 3 gangen diner gemaakt voor m’n vriendin.

Kook jij?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2023 21:10 

Hardtraxx Elite

Ik heb 15 jaar in de keuken gewerkt, dus kan wel wat. Thuis kook ik amper tho.

same
Bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:06 

Hardtraxx Elite

Regelmatig, al kookt m'n vriendin vaker dan ik. Vind het leuk om te doen en het smaakt goed :)

Bij welke supermarkt(en) haal jij je boodschappen?
Bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:48 

Kraak... Piep...

Dirk Van Den Broek als ik bij werk in de buurt ben, anders de LIDL. Gewoon de goedkoopsten.
En voor overige specifieke dingen de AH.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:50 

Hardtraxx Veteran

Meestal AH. Zit hier verder nog een Coop (schijtwinkel) en een ALDI (beperkt assortiment). Af en toe gaat m'n vriendin in een ander dorp naar de LIDL, maar dat kost veel extra moeite. Jij?
Bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:18 

Hardtraxx Veteran

AH. We hebben wel een LIDL maar vind de paar extra centen wel waard. AH is zoveel gemakkelijker met hun zelfscan systeem en hun app. Naar mijn idee ook niet gek veel duurder als je alles thuismerk koopt.

Vaak gaan wij ook naar de markt voor brood, kaas en fruit. Erg lekker van de markt, vooral het brood en kaas.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:20 

Hardtraxx Addict

Bij de plus of bij de jumbo
Plus omdat ik daar zelf gewerkt heb en jumbo omdat deze het dichtst bij werk is

Zelfde
Vorige  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1377  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic