Martin Waus wrote:Dual Damage
Zelfde
Active topics in Off-Topic
Moderators
ZelfdeMitch wrote:Martin Waus wrote:Dual Damage
Gezellige Uptempo

Geen idee eigenlijk, volg de hedendaagse scene te weinig om daar wat van te vinden. Koffie of thee?

Geen idee eigenlijk, volg de hedendaagse scene te weinig om daar wat van te vinden. Koffie of thee?
80% koffie, 20% thee.
Welke thee smaak is het lekkerst?
Welke thee smaak is het lekkerst?
ijsthee
Hoeveel bakken koffie drink jij gemiddeld per dag?
Hoeveel bakken koffie drink jij gemiddeld per dag?
Recentelijk geminderd van 2 naar 1 thermoskan
.
Maar goed, koffie drinken doet me niet zo veel heb ik het idee. ADHD kwaaltje.
Heb jij problemen met slapen als je koffie drinkt?
Ik werk een kleine 5 jaar bij een vrij hoog segment koffiebranderij dus ik drink koffie uit de meest hoogwaardige machines die je maar kan bedenken en kan het ook gratis mee naar huis nemen.Mark With A Tarrel wrote:Recentelijk geminderd van 2 naar 1 thermoskan.
Maar ondanks dat, ben ik thuis wel klaar met koffie, en drink ik het eigelijk niet meer na 17:00.
Dus nee
Welke koffie drink jij?
Geen, troep.
Eerstvolgende festival?
Eerstvolgende festival?
Geen idee ouwe, zou eigenlijk naar Paradigm, maar dan viert ook een maat z'n 30e verjaardag en moet ook echt eens op de centen gaan letten. Verder nog Superstrings (Vasim editie) en Transmission op de planning, en qua hardstyle Spectrum of Spoon, maar dat is pas over een aantal maanden.
Wat drink jij het liefst?
Wat drink jij het liefst?
Last edited by corneelwr on 03 Aug 2023 11:06, edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 1 day ago
Op dagelijkse basis koffie of water
Zelfde
Zelfde
Als er maar caffeïne in zit hierRickzel wrote: Ik werk een kleine 5 jaar bij een vrij hoog segment koffiebranderij dus ik drink koffie uit de meest hoogwaardige machines die je maar kan bedenken en kan het ook gratis mee naar huis nemen.
Melk en 's avonds heel graag alcohol vrij bier.Riiss wrote:Zelfde
Zelfde!
water
in het weekend bier of wijn
Zelfde
in het weekend bier of wijn
Zelfde
Overdag/doordeweeks eigenlijk alleen water en thee. In het weekend liefst (weiss)bier. Welk bier drink jij het liefst?
Met uitgaan/festivals/verjaardagen pils, in de zomer witbier/IPA en in de winter de wat donkere bieren 
En jij?
En jij?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
Witbier vooral, desperados gaan er ook altijd wel goed in.
Zelfde
Zelfde
Een goede TIPA gaat er altijd wel in, maar voor op het terras gaat er niks boven een halve liter Weihenstephaner
Zelfde.
Zelfde.
Mij kan je altijd blij maken met een Duitse Weizen. Bij goed eten kan ik verder ook echt van een wijntje genieten.
Zelfde
Zelfde
Verschilt met de seizoenen. In de lente/zomer het liefst een goede weizen, fruitige sour of dipa. Heerlijk in de zon! In de winter kan er niks tegen een lekkere (barrel aged) stout op!
Zelfde
Zelfde
Zelfde vraagBroken Balance wrote:Er gaat niks boven een halve liter Weihenstephaner
Justinhafc wrote:Zelfde vraagBroken Balance wrote:Er gaat niks boven een halve liter Weihenstephaner
Thuis of met vrienden eigenlijk altijd Grolsch. Maar ben zelf ook wel fan van een goede tripel of blond.
En jij?
En jij?
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Bier liefhebber. Wat BB ook zegt een lekkere halve liter Weisner. Tip dan ook Perlenbacher en Patronus van de Lidl. Ziek lekkere Weissbier en spotgoedkoop. Verder lekker een blondje en een triple op z’n tijd
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Perlenbacher Radler is een standaard aankoop altijd bij weekenden weg met vrienden. Heerlijk in de zon en heerlijk anti-kater spul.
Gaat u verder met de zelfde vraag.
Nog steeds Weihenstephaner, maar vooral benieuwd wat jullie beste anti-kater tactieken / middeltjes / handigheden zijn!Broken Balance wrote:Perlenbacher Radler is een standaard aankoop altijd bij weekenden weg met vrienden. Heerlijk in de zon en heerlijk anti-kater spul.