Zeer mee eens.pim__ wrote:KANKERTERING
Eens?
Wat was je favoriete Defqon nazi grapje uit het beruchte topic?
Zeer mee eens.pim__ wrote:KANKERTERING
Eens?
Kinderen achter hek.THArdstyler wrote:Het is jammer dat de IMGUR link niet meer werkend is, zodat ik het even terug kon bekijken. Maar denk toch dat de tracklists van de CD's mij het meest hebben doen glimlachen.
En die van jou?
Hahaha als je dat bedenkt ben je wel echt een hele grote inderdaad.Delt-A wrote:CD Tracklist.
Edit: Met name Noisecontrollers - Whose Plan Is It, daar kan ik niet meer aan denken zonder aan Von Schlieffen te denken.
Kan iemand ze ff opnieuw uploaden en ze me in PB sturen?
Hermann Fegelein, SS-Gruppenführer die met Hitler in de Führerbunker verbleef tijdens de laatste dagen van de oorlog. Hij was getrouwd met Gretl Braun, zus van Eva Braun.Hekzitter wrote:Ik heb ze niet meer en kan ze niet meer uploaden.
Wie was je favoriete nazi topman?
Chroman wrote:Ben niet zo ‘n fan van nazi’s. Doe maar Erwin Rommel, vanwege de naam.
Als je een Pokemon Gym leader zou zijn, welk type zou je dan trainen?
Ik heb op de basisschool eens een pak fristi aan m'n lip gezet waar een lading klonten uit kwam, dat was zo verrot dat het meer als eten voelde dan als drinken. 1/10 kan ik niet aanraden.pim__ wrote:Same
Smerigste wat je ooit hebt gegeten
2 extra bierkoelkasten waar 12 kratten bier in gaan.Remi wrote:4,5 liter voor mezelf maar ik geef aan vriendin en vrienden nog wel iets mee.
En jij?