Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Als je een bevolkingsgroep mocht verbannen in je land. Wie zouden dat dan zijn?


FvD'ers. Die mogen wat mij betreft terug naar Duitsland medio jaren 30. Wie zou jij kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die geloven in Christendom en de katholieke kerk. Dit geloof heeft mij iets te veel invloed op de wereld en zijn tenslotte voor een groot deel verantwoordelijk voor de 'dark age' en zie dit eigenlijk op veel vlakken nog steeds gebeuren in ons huidige maatschappij.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxxers

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken op de weg

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iedereen met een IQ onder de 100.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 16:12 
 
Hardtraxx Elite

Vegans die het opdringen richting de buitenwereld.
De meeste complot denkers die het ook erg opdringen.
LHTBIQ+ ofzoiets, dat volk wat het opdringt.
En die milieu activisten van Extintion Rebellion.

Eigenlijk alles wat opgedrongen word, pleurt op.

Warm he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Valt wel mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Valt wel mee toch?






Denk jij dat de huidige warmte / droogte trend komt door klimaatverandering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker, maar o.a. ook door het continue verplaatsen/droogleggen van land en rivieren in Nederland.

Denk je dat het de mensen lukt om de klimaatverandering terug te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie het somber in. Er blijven steeds meer mensen op de aardkloot bij komen, op een of andere manier zal dat naar mijn mening toch enigszins aan banden gelegd moeten worden. Hoe meer mensen er bij komen, hoe groter de behoefte aan allerlei zaken die het klimaat negatief beïnvloeden.

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zeker wel dat het mogelijk is. Momenteel is duurzaam energie ontzettend goedkoop aan het worden. Dus ik zie potentie in deze trend. Wel is het moeilijk om positief te blijven als je ziet hoeveel populisme aan stemmen wint in recente jaren.

Ik ben het er niet mee eens dat wij met teveel zijn. Dat is naar mijn mening ook helemaal niet de oorzaak. In een goed politiek systeem waarin duurzaamheid boven winst wordt gezet, kan de aarde 8+ miljard mensen aan.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nope, ik geloof er niet in. De opwarmingstrein dendert gewoon door. Beperken van opwarming is het hoogst haalbare.

Wat klimaat experts hebben afgelopen weekend nog naar buiten geduwd dat het dit jaar écht wat mafs lijkt te zijn met de gemiddelde zee temperatuur. Daarbovenop El Niño. Zou me niet verbazen als er wat gekke dingen gaan gebeuren de komende jaren.

https://twitter.com/DrTELS/status/1667651296310992902

De vraag mag door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Terug draaien lijkt me niet mogelijk want dat klimaat over de tijd verandert is een gegeven. Het is denk ik meer hoe we voorkomen dat we deze aardkloot leeg trekken tot het een onbewoonbare plek wordt. Wanneer we denken het op te lossen met kartonnen rietjes, een CO2 tax en/of het afschaffen van plastic frietbakjes gaan we daar zeker niet komen nee.

De enige manier om het echt op te lossen is wanneer we als individu gaan kijken naar ons eigen consumptiegedrag. Van modetrends maar blijven volgen tot meerdere vakanties per jaar met het vliegtuig. Het is natuurlijk lastig om een grens te trekken wanneer je iets wel of niet nodig hebt, maar als er iets kenmerkend is voor de 21e eeuw, dan is het dat we een overload aan zinloze/onnodige spullen hebben.

Tegelijkertijd zou planned obsolescence bij producten verboden moeten worden (interessant filmpje hierover -> https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE), maar dat zie ik niet snel gebeuren in het huidige economische systeem wat juist teert op ons consumptiegedrag; het zo veel en vaak mogelijk laten rondcirculeren van geld en bepaalde organisaties/bedrijven/individuen die bij iedere transactie een marge vangen, zo goud geld verdienen en het dus ook stimuleren. Besteed je je geld bewust en leid je een gematigd leven, dan voed je de organisaties/bedrijven/individuen ook niet die de wereld aan het leegtrekken zijn. Doen we dat als collectief, alleen dan zou ik goede hoop hebben.

Wat draag jij bij aan een beter klimaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veritasium, mooi. Kan Climate Town over deze onderwerpen ook zeker aanrader. Wordt heel mooi gebracht.

Ik erger me sws enorm aan de flinke achteruitgang van kleding de laatste jaren. Niet normaal hoe snel er gaten in lijken te komen.

Albatrots schreef:
Wat draag jij bij aan een beter klimaat?


Niet heel bewust mee bezig buiten vlees ontwijken en wat bewuster consumeren (of consuminderen). Wil wel naar een elektrische auto, maar financiëel nog even uitkijken want net mijn eigen bedrijf gestart.

vraag mag door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook massavlees minderen, al zijn bepaalde vegan producten even slopend voor de natuur zoals tofu, soja en avocado door massaplantages in het regenwoud. Haal veel spul tegenwoordig bij de lokale kleine boer, veel goedkoper dan alle supermarkten en 10x zo lekker.

Verder ook politiek stemmen op partijen die wel doorhebben dat kernenergie de toekomst is tegen co2 uitstoot en niet op partijen die hun hoofd in hun eigen reet stoppen en nog denken dat alle kerncentrales het zelfde als Chernobyl zijn en zeggen dat we dan opeens met kernafval zitten terwijl we al 50 jaar kernafval verwerken als land en opslaan diep in de grond bji oa Limburg.
De zelfde mensen die daardoor de natuur slopen met windmolen en zonnepanelen parken als goedkope ineffectieve oplossingen. Dat terwijl zonnepanelen prima gebruik kunnen worden op wegennetwerken, rails en daken, kijk maar naar landen als Scandinavië en Zwitserland daarbij.

Welk feest had de allerbeste stage (design)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomorrowland 2022

Afbeelding

En welke volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de feesten waar ik zelf bij ben geweest, blijft Qlimax 2009 onovertroffen.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste wat in me op kwam is ook de Tomorrowland 2022 stage. Qua stage design is Tomorrowland voor mij eigenlijk altijd wel nummer 1 geweest sinds ik naar feesten ga. Niet perse een stage maar de visuals/show bij Eric Prydz HOLO en Excision zijn wel echt next level :drool:. Vind visuals (mits het goed wordt gedaan) veel vetter dan een (grotendeels) statische stage.

Wat is je favoriete optreden/set, buiten de hardere stijlen, wat je hebt bijgewoond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht is het beetje recency bias, maar Hans Zimmer concert van afgelopen zondag was fenomenaal.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 22:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poeh, vast een of ander techno setje, heb genoeg hele vette sets daar meegemaakt en kan er niet zo een uit mn hoofd terughalen en kiezen.

Qua concerten, 100% Periphery @ Doornroosje, nooit zo'n zuivere band live gehoord.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom echt bijna nooit op andere feesten dan harddance.

Om er dan 1 te noemen moet het wel K3 zijn geweest met mijn nichtjes.
Wat een vrouwen, ook lekkere moeders trouwens in publiek

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Ik kom echt bijna nooit op andere feesten dan harddance.


Same, maar ben een paar weken geleden bij Sticks geweest en dat was ook echt goed. Voor herhaling vatbaar. Wil sowieso wel wat vaker naar concerten gaan. Zag tijdje terug dat Nas en Wu Tang in de Ziggo stonden maar wat je daar voor betaalde werd me dan weer een beetje te gek :lol:

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 08:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die paar uurtjes Liquicity Winterfestival 2022 met achter elkaar van Andromedik, 1991, Fred V, Maduk, naar Metrik.

1e fissa van formaat na de Corona.


Zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Green Day vorig jaar in Groningen. Als goede tweede Boh Foi Toch in 2019 in de Megatent van de Zwarte Cross op de zondagmorgen. Bier gooien naar vrouwen die bij kerels op de nek zitten is gewoon een mooie bezigheid. context

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic