Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227 ... 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, totaal niet eigenlijk + de tijd op Hardtraxx staat nu weer goed :cool:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ik er toevallig over las gister, maar anders was het aan mij voorbij gegaan. 0 problemen dus.

Voor de niet papa's: wil jij kinderen? Waarom wel/niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja denk ik wel. Die eerste jaren lijken me wel taai, maar als ik bijv. naar de oudste van m'n zus kijk (nu 9) dan is het wel echt lachen. Lijkt me mooi om met eigen kids bijv. te voetballen en te ouwehoeren, maar ook streng te zijn om shit die ze uithalen maar diep van binnen dan eigenlijk wel trots zijn dat ze zulke vage shit kunnen bedenken om te doen. Wil er wel max 2 anders word ik denk ik knetter leip. Inmiddels zijn we allebei 31 dus zal er de komende jaren wel een keer van komen. Of niet. Dat gaan we beleven.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.

Zelfde


Goeie mindset, denk dat de wereld een stuk beter zou zijn als iedereen voor zichzelf zou bepalen of die persoon geschikt is voor het vader zijn.

Ben er van overtuigd dat iedereen zich er wel soort van toe kan zetten als de situatie zich voordoet maar dat betekent niet dat het ook altijd goed uitpakt haha.

Ik heb al kinderen dus zelfde vraag nog maar een keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.

Zelfde


Goeie mindset, denk dat de wereld een stuk beter zou zijn als iedereen voor zichzelf zou bepalen of die persoon geschikt is voor het vader zijn.

Ben er van overtuigd dat iedereen zich er wel soort van toe kan zetten als de situatie zich voordoet maar dat betekent niet dat het ook altijd goed uitpakt haha.

Ik heb al kinderen dus zelfde vraag nog maar een keer :)


Naast twee stiefkinderen zeker eens met wat BB zegt. Maar zou er zeker eentje van mezelf willen. Kijken wat de toekomst brengt.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.

Zelfde


Goeie mindset, denk dat de wereld een stuk beter zou zijn als iedereen voor zichzelf zou bepalen of die persoon geschikt is voor het vader zijn.

Ben er van overtuigd dat iedereen zich er wel soort van toe kan zetten als de situatie zich voordoet maar dat betekent niet dat het ook altijd goed uitpakt haha.

Ik heb al kinderen dus zelfde vraag nog maar een keer :)


Naast twee stiefkinderen zeker eens met wat BB zegt. Maar zou er zeker eentje van mezelf willen. Kijken wat de toekomst brengt.

Jij?


Ja. Eigenlijk van kinds af aan de wens al gehad en de wens is er nog steeds. Echter ondertussen al bijna 32 en al weer een tijdje vrijgezel, dus geen idee hoe de toekomst er uit ziet en of ik ooit nog een keer in een dergelijk vergevorderd stadium van een relatie met iemand kom.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Altijd wel gewild en inmiddels hebben we een goede basis. Eerste jaar of twee is afzien maar ik denk dat het heel veel toevoegt aan je leven.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Eerste jaar of twee is afzien e


Ja ik blijf toch ff inhaken in dit onderwerp hehe, maar ik hoorde ook om mij heen allemaal horrorverhalen over de eerste jaren, maar volgens mij is dat allemaal echt heel relatief. Ik heb de eerste twee jaren (en ook toen ik er nog een bij kreeg zelfs) echt totaal niet ervaren als afzien, tuurlijk heb je je momenten/periodes dat het ff pittiger is. Maar het valt me in alle opzichten echt mee en vind het nog 10 keer leuker dan ik ooit had verwacht.

Zelfde vraag maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.

Zelfde


Jammer, kunnen nog wel wat F1 criticasters gebruiken.

Ik wil wel kinderen, maar nu nog niet. Zou er ook vrede mee hebben als het niet gebeurt. Je moet het ook voor kunnen stellen met een stabiele vrouw naast je en ik ben momenteel vrijgezel dus dat gaat niet zo makkelijk. Ik maak wel een hoop lol met m'n neefjes en nichtjes. We zien wel wat de toekomst brengt.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Eerste jaar of twee is afzien e


Ja ik blijf toch ff inhaken in dit onderwerp hehe, maar ik hoorde ook om mij heen allemaal horrorverhalen over de eerste jaren, maar volgens mij is dat allemaal echt heel relatief. Ik heb de eerste twee jaren (en ook toen ik er nog een bij kreeg zelfs) echt totaal niet ervaren als afzien, tuurlijk heb je je momenten/periodes dat het ff pittiger is. Maar het valt me in alle opzichten echt mee en vind het nog 10 keer leuker dan ik ooit had verwacht.

Zelfde vraag maar weer.


Haha bemoedigend, ik ben gewoon echt een diva als het aankomt op slapen. Slaap ik een paar nachtjes 7 uur of minder en ik functioneer al niet :lol:

FRArnold schreef:
Broken Balance schreef:
Nee, niets voor mij. Misschien draait dat ooit nog, maar ben onderhand ook al 31. Heb eerst andere prioriteiten voor ik aan kinderen zou beginnen. Mocht ik een kind willen dan wil ik wel eerst zeker weten dat ik er voor kan zorgen en het kind een goed leven kan geven voor ik een neem.




Jammer, kunnen nog wel wat F1 criticasters gebruiken.

Ik wil wel kinderen, maar nu nog niet. Zou er ook vrede mee hebben als het niet gebeurt. Je moet het ook voor kunnen stellen met een stabiele vrouw naast je en ik ben momenteel vrijgezel dus dat gaat niet zo makkelijk. Ik maak wel een hoop lol met m'n neefjes en nichtjes. We zien wel wat de toekomst brengt.

Zelfde


Hiermee gewoon verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 22:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Jammer, kunnen nog wel wat F1 criticasters gebruiken.

Je hoeft alleen maar Twitter te openen om zelfverklaarde criticasters te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 08:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is jouwe favoriete social media app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik alleen whatsapp, snapchat en reddit, voor zover dat als social media gezien kan worden. Favo van die 3 is whatsapp. Gebruikte lange tijd twitter maar ben erg blij dat te hebben verwijderd. Voor de memes en de nuttige en snelle achtergrond informatie mis ik het wel eens. Maar de hoeveelheid ongenuanceerde wappies (links, maar vooral rechts) was echt niet gezond voor mn mentale welzijn. Sorry voor de spontane twitter rant.


Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter denk ik. Vaak genieten. Die ongenuanceerde zooi negeer of blokkeer ik meestal. Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

YouTube of Instagram

Zelfde als makrooy, Twitter en Facebook zit mij te vol met rare mensen en boomers en die snelle info vind ik tegenwoordig ook wel op Insta. Sowieso voor iemand die in media werkt is spul waar video/beeld voorop staat wel wat relevanter voor mij :P.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whatsapp gebruik ik veruit het meest. Gevolgd door Instagram/Youtube.

Wat is de mooiste plek waar je ooit bent geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bosnië, land waar ik vandaan kom. Prachtig natuur, mooie watervallen, mooie rivieren, mooie gebergte en prachtig cultuur. Ben wellicht biased, maar het is een super onderschatte vakantie bestemming.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie vraag. Ik vond het echt heel mooi om met helder zomerweer over de Middellandse Zee te varen, 's nachts kon je bijna alle sterren zien en overdag kwamen er geregeld dolfijnen bij ons langs. Daarnaast is de rotsachtige kust van Groot Brittannië gewoon heel mooi, van Engeland tot Wales/Noord-Ierland. Oja en ik vergeet bijna Zweden :loving:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noord-Chili/Zuid-Bolivia. Bizarre natuur met gigantische bergen >5-6km, geisers, zoutmeren/vlakten en hoogvlakten. Voelt bijna buitenaards aan.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh ik ben nog niet op heel veel plekken geweest, maar vond de natuur op Cyprus heel mooi. Kan niet wachten om meer van de wereld te zien iig.

Welk land zou jij heel graag eens willen bezoeken en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Poeh ik ben nog niet op heel veel plekken geweest, maar vond de natuur op Cyprus heel mooi. Kan niet wachten om meer van de wereld te zien iig.

Welk eiland zou jij heel graag eens willen bezoeken en waarom?


Ik zou ooit nog wel eens de eilanden van El Nido willen gezoeken om een bakkie te drinken met Mayor Edna Lim.

Welk eiland zou jij heel graag eens willen bezoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eilanden van en rondom Thailand. Voor de rest eigenlijk alle eilanden in Azië wel eigenlijk. Tering ziek.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chili of Mexico (Chiapas), VS roadtrip staat ook wel hoog.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van
Rickzel schreef:
de eilanden van El Nido
(no shit. Wie legt me trouwens die inside joke even uit?) en besloten om, na bijna heel zuidoost Azië gezien te hebben, de volgende keer naar Zuid-Amerika te gaan. De combinatie Panama - Colombia trekt me wel of een grote reis door Argentinië.

Wat is jouw droombestemming?
Vorige  1 ... 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227 ... 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic