Scherp, was ik zomaar de kaas vergetencorneelwr wrote: Helemaal mee eens boss. Klappie strooikaas er overheen weet je wel.
(Stampotje) zuurkoolcorneelwr wrote: Meest ondergewaardeerde (lekker hardtraxx woord) gerecht?
Jij?
Scherp, was ik zomaar de kaas vergetencorneelwr wrote: Helemaal mee eens boss. Klappie strooikaas er overheen weet je wel.
(Stampotje) zuurkoolcorneelwr wrote: Meest ondergewaardeerde (lekker hardtraxx woord) gerecht?
MakkelijkTHArdstyler wrote:haha nooit, hooguit een keer zo'n vega kaasschnitzel omdat die goeie zijn
als je 1 ding uit de maatschappij mag verbannen, wat zou dat dan zijn?
makrooy wrote:Chester Bennington
Broken Balance wrote: de bron van alle problemen in de wereld.
Zelfde vraag
Waar zijn de krekel feitjes gebleven?Broken Balance wrote: de bron van alle problemen in de wereld.
Hee, dat zag ik! Uitkijken jij.Nuracore wrote:Zielloze rooie die niet van huiswerk houden.
Waar zijn de krekel feitjes gebleven?Broken Balance wrote: de bron van alle problemen in de wereld.
corneelwr wrote:Soms na het trainen op donderdag, of als Heracles speelt. Anders vrijwel alleen in het weekend.
Jij?
Kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd, behoorlijk lang geleden. Ik word nooit snel dronken, heb meestal geen zin meer in drank voor ik dronken word en als ik het enigszins ben dan doe ik vaak nog relatief normaal.Pommer wrote:Soms een speciaalbiertje, maar bijna nooit grote hoeveelheden.
Oke maar toevallig vanavond wel omdat we uit bij FC Utrecht spelen voor de beker...
Wanneer heb je voor het laatst iets beschamends gedaan met te veel alcohol op?
Hahaha dat was niet het enige dat jij hebt uitgespookt die avondTHArdstyler wrote:Bij D'n Knip op het podium geklommen. Sindsdien geen alcohol meer gehad![]()
En jij?
Vraag van de dag: hoe dronken wordt Pommer vanavond? 1-4 Spakenburg zie ikPommer wrote:Oke maar toevallig vanavond wel omdat we uit bij FC Utrecht spelen voor de beker...