Nattehond wrote:Defqon!
En jij?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Outdoorfeest zou een Defqon of Decibel wel heerlijk zijn. Indoor zin in een vieze dampende tweede gymzaal bij Origins
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Broken Balance wrote:Wat zou je als eerste feest na de lockdown weer bezoeken als je de keuze uit alles had?
Mijn eerste gedachte gaat uit naar een fictief buiten feest met 2 stages: Classic HS en een Millenium HC stage
Reëel gezien: Ultrasonic hier in Utrecht, van alles was (Techno, HS, Urban, House)
En jij?
Reëel gezien: Ultrasonic hier in Utrecht, van alles was (Techno, HS, Urban, House)
En jij?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Defqon / Qlimax.
Zelfde
Zelfde
Dit. Defqon als outdoor en Qlimax als indoor.Pedaalemre wrote:Defqon / Qlimax.
Zelfde
Wat heb jij liever? Een indoor festival of een outdoor festival?
Hangt van de maand af
Heb jij alweer een afspraak bij de kapper gepland?
Heb jij alweer een afspraak bij de kapper gepland?
Jep, vorige week al gepland in de hoop dat ze weer open mogen..
4 maart mag ik eindelijk weer.. laatste keer was 7 november
En jij?
4 maart mag ik eindelijk weer.. laatste keer was 7 november
En jij?
Nog niet gepland staan en vorige keer was eind augustus.
Ben je je minder vaak gaan scheren tijdens de lockdown?
Ben je je minder vaak gaan scheren tijdens de lockdown?
Ja, mijn ballen al een half jaar niet geschoren. Zoals Teeuwen zegt "wat moet je met je lul in de lockdown"
Zelfde
Zelfde
Ik doe tegenwoordig vooral vlugjes trimmen 3x per week, ipv 2x per week (meer tijdrovend) helemaal glad. Dus wel iets vaker, maar ben totaal toch minder tijd kwijt.
Zelfde
Zelfde
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ja, voorheen 1x per week glad, nu 1x per 1,5 á 2 weken glad.
Zelfde
Zelfde
Heb de baardgroei van een 15 jarige, dus ik moet er 2x per week over om er niet uit te zien als een onverzorgde puber. Is met Corona onveranderd gebleven.
Jij?
Jij?
Helicaze wrote:Heb de baardgroei van een 15 jarige, dus ik moet er 2x per week over om er niet uit te zien als een onverzorgde puber. Is met Corona onveranderd gebleven.
Jij?
Zelfde gebleven, 1x per week.
Heel soms verslons ik een weekje, maar dat was voorheen ook al
Word je ook zo vrolijk van dit weer?
Heel soms verslons ik een weekje, maar dat was voorheen ook al
Word je ook zo vrolijk van dit weer?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja! Laat het de hele winter maar zo zijn gvd.
Zelfde.
Zelfde.
Zo he! Zat vorig weekend in een soort van winterdepressie met die kou. Direct die zon, gelijk weer vrolijk. Gaat weer zin om te leven en op festivals bier tegen kechs aan te gooien. Hoppa
Wanneer is de laatste keer dat je finaal gestrekt bent gegaan op een feest en hoe ging dat er aan toe?
Wanneer is de laatste keer dat je finaal gestrekt bent gegaan op een feest en hoe ging dat er aan toe?
Op een feest-feest was dat, om precies te zijn, 1 augustus 2020 op een event wat we zelf georganiseerd hebben, onder andere Thera, Primeshock en last but not least Roman Anthony hebben gedraaid. Daarna is er helaas niet meer gefeest.
Uit m'n hoofd duurde het van 17:00 tot 02:00. Als organisatie moest ik natuurlijk al vroeg aanwezig zijn (en aan het bier) en je blijft natuurlijk ook nog een behoorlijk aantal uurtjes afteren. Bij wijze van het klokje rond gegaan op alles wat voorhanden was, dus dat was keurig.
Zelfde vraag.
Uit m'n hoofd duurde het van 17:00 tot 02:00. Als organisatie moest ik natuurlijk al vroeg aanwezig zijn (en aan het bier) en je blijft natuurlijk ook nog een behoorlijk aantal uurtjes afteren. Bij wijze van het klokje rond gegaan op alles wat voorhanden was, dus dat was keurig.
Zelfde vraag.
Ja
Heb jij je belastingaangifte al gedaan?
Heb jij je belastingaangifte al gedaan?
Nee, dat begint in België pas over enkele maanden.
Zelfde
Zelfde
Nee, ga ik dit weekend doen.
Heb je er ook zo’n hekel aan?
Heb je er ook zo’n hekel aan?
Niet echt, ben er vaak redelijk snel klaar mee. Vanavond even doen
Jij?
Jij?
Vind het nooit zo erg.. Ik heb het al 3x geprobeerd, maar zie steeds dit bericht als ik eraan wil beginnen:
En jij?
Ik kijk morgen wel weer of het dan wel kan..U kunt nu niet inloggen op Mijn Belastingdienst
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
En jij?