Wel een aantal keer, en ook wat lange mentorgesprekken gehad, heb een keer het schoolpasje (om 'aanwezig' te klokken tijdens de lessen) van een maat in de cd-romspeler van een schoolcomputer gedaan, de cd-romspeler dichtgedaan en toen viel het pasje via de cd-romspeler de computer in, hij kwam de volgende dag gelijk naar mij omdat hij wist dat ik het was

en een keer omdat ik met een andere maat met kerstbasketbaltoernooi net voor de kerstvakantie via een achterdeur naar huis ben gegaan terwijl je verplicht aanwezig moest zijn. En nog wat gesprekken o.a. omdat ik een jongen uit een andere klas homo heb genoemd. Verder was m'n mentor nog een keer boos omdat ik hem bij z'n voornaam noemde ipv 'meneer', en een keer gevochten waardoor er ook weer een betoog kwam. En moest een aantal keer kauwgom krabben omdat ik o.a niet het klaslokaal wilde schoonmaken, omdat ik jarig was. Oja, en natgekauwde propjes papier via pennenhulzen op klasgenoten hun achterhoofd schieten vonden de leraren ook al niet grappig. Wat een gezeik allemaal.
Dit was op de middelbare, op de basisschool was het wel een stukje erger, vgm heb ik gedurende het gehele schooljaar van groep 7 meer tijd op de gang dan in de klas doorgebracht.
Zelfde.