Bezichtiging gehad bij een dikke villa met binnenzwembad en al, voor maar €269.000,- Reden dat het zo goedkoop was omdat het huis van een groepje vrienden was die het vooral gebruikten om feesten te geven en te chillen. Een van de kamers stond vol met alleen maar banken en stoelen. Ben niet eens op zoek naar een huis
Ik droomde net dst ik in de waterstortbak van de wc ipv in de pot piste en dat bij de tweede keer vullen (ik had blijkbaar hoge nood) er iets kapot ging of mis ging bij het doortrekken waardoor de wc en de gang onder kwamen te staan met urine en water.
Zoals ik best vaak heb was het weer iets waar ik overdag ook over kan dromen. Ik was in Yellowstone en het was gelukt om een wolf te fotograferen.
Stel je zou volgende week naar een festival kunnen waar elke hardstyle artiest een setje komt draaien maar je mag er maar één bijwonen, naar wie zou je gaan?
Ik heb er voor twee weken terug één bij de SNS bank gehad en volgende week één bij de ING bank. Waarschijnlijk kan ik samen met mijn vriendin meer hypotheek opnemen bij de ING bank als bij de SNS bank. Ik denk dat wij daarna nog een half jaar tot een jaar moeten sparen om te kopen.