Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Als ik GPF/Psychopatics en andere shit die als meme bedoeld is, dan Unresolved.

Zelfde.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
The Dark Horror >.<

Als je nooit maar naar elke vorm van hardere dance muziek zou mogen luisteren, naar welke muziek zou je dan luisteren?
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
(Psy)trance

Zelfde
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Trance, 100%

Zelfde
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Techno

Jij?
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 hours ago
Techno indd..

En jij?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Drum&bass

Zelfde
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Trance.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Rock

Zelfde
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Drum & bass 100%

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Techno

Wat is het meeste memorabele moment uit je middelbare school tijd?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Denk toch wel het weekje uitwisseling Denemarken.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Ja ook wel uitwisseling, maar dan naar London. Of die ene keer dat de hele klas eruit werd gestuurd was ook wel memorabel.

Zelfde
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Werkweek Parijs wel denk ik, of tijdens Scheikunde zelf vuurwerk maken. Ook memorabel is dat ik op een herkansing geslaagd ben op 0,2 punten, zestig kleuren in de panty.

Jij?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
makrooy wrote:Ja ook wel uitwisseling, maar dan naar London. Of die ene keer dat de hele klas eruit werd gestuurd was ook wel memorabel.

Zelfde
De grootste fout die je als docent kan maken haha.

Maar mooiste moment: De excursie naar Verdun met de 3e klas en we een veldslag gingen naspelen en onze docent allemaal belgisch vuurwerk en rookbommen had om de veldslag uniek en memorabel te maken. Dat daar geen doden gevallen zijn is een godswonder haha

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
"Werkweek" Barcelona a.k.a. als 15-jarig broekie de hele week shinen in de discotheek. Op de terugweg net buiten de stad in de bus in slaap vallen en vervolgens in België weer wakker worden was overigens ook dikke prima.

Leuk vraag. Dus:
Hekzitter wrote:Wat is het meeste memorabele moment uit je middelbare school tijd?
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Werkweek Madrid of skiweek Oostenrijk denk ik. Al moet ik zeggen dat ik me ook kan identificeren met onderstaande:
Broken Balance wrote:Ook memorabel is dat ik op een herkansing geslaagd ben op 0,1 punten, zestig kleuren in de panty.
Zelfde vraag
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Ook wel het schooluitje naar Berlijn. Iedereen 15 of jonger, één 17-jarige erbij die in de supermarkt voor iedereen drank haalde. 's Avonds in de discotheek zouden de docenten een oogje toeknijpen en mochten we wel 1 biertje pakken. Eindstand, iedereen lazarus op in het metrostation op de terugweg, huilende docente, geweldige avond gehad.

Zelfde vraag maar weer.
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 hours ago
Wat is precies je vraag?
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
verkeerde topic :x :x
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Denk de uitwisseling naar Roemenië in 2011. Was toen nog nooit in een ander land geweest en om dan zo kennis te maken met een andere cultuur vond ik heel bijzonder. Super aardige, gastvrije mensen. Gewoon een geweldige week gehad eigenlijk.

Zelfde vraag.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Als het puur middelbare school gerelateerd is dan denk ik wel het tripje naar Praag. Sowieso gewoon een hele vette stad en volgens mij toen ook m'n eerste blowjob gehad :lol: Middelbare school tijd vond ik sowieso de mooiste tijd, nog mooier dan m'n studententijd. Elk weekend gruwelijk hard zuipen en/of achter de meisjes aan, lekker man.

Wat vond jij de mooiste jaren/periode uit je leven en waarom?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Pubertijd. Je hebt geen verantwoordelijkheden behalve je cijfers boven de 5.5 houden, maar wel al meer vrijheid. Heerlijk zorgeloos leven.

Zelfde
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Eigenlijk wel deze periode. Semi-vaste aanstelling met een fijn salaris, dus genoeg geld om leuke dingen te ondernemen en niet aan het eind van je geld nog een stukje maand overhebben. Het is ook de periode dat ik mijn vriend heb leren kennen, hardstylefeestjes ben gaan bezoeken, begonnen ben met powerliften, psychedelica heb ontdekt (hehe), en voor mijn werk, de sport en vrije tijd veel buitenlandreisjes heb gedaan. Hopelijk zijn we snel klaar met dit coronagedoe, want ik mis de feesten, wedstrijden en tripjes naar het buitenland allemaal toch wel behoorlijk.

Zelfde vraag