Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074 ... 1297  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, sorry

Wat is jouw unpopular opinion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat kinderen slecht opgevoed worden, doordat ouders steeds meer zijn gaan werken. Of de vrouwen weer terug de keuken in of mannen ook minder gaan werken. Maar dat gaat niet want de vaste lasten zijn zo hoog dat beide ouders wel moeten werken.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feminisme (niet in zijn huidige extreme vorm) is nog altijd nodig en als je daar wat van zegt als man zijnde ben je een simp. Maar in werkelijkheid worden die mannen die je een simp noemt gewoon op hun teentjes getrapt omdat het onderwerp ongemakkelijke gevoelens met zich meebrengt.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Suikerspinnen zijn ranzig.

Hoe gaat het met jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:48 
 
Hardtraxxer

Het gaat goed, maar ik wil het volgende kwijt. Monogamie is een desillusie. Als mens heb je bepaalde behoeften die door/met anderen vervuld kunnen worden, maar waarom zou je je daarvoor beter kunnen beperken tot maar één persoon? Door een monogame relatie aan te gaan denken veel mensen zelfs garantie te krijgen voor het vervullen van hun eigen behoeften en die van een ander. Maar zo werkt het volgens mij niet. Ik denk zelfs dat mensen op deze manier onnodig hoge en onrealistische verwachtingen ervan krijgen omdat ze veel te veel belang hechten aan een monogame liefdesovereenkomst, waardoor ze uiteindelijk minder liefde ervaren en verspreiden. Het zou bewijzen dat je elkaar helemaal geweldig vindt en niemand anders nodig hebt, maar volgens mij is het eerder een overeenkomst met de duivel omdat men bang is dat ze niet genoeg liefde zullen ontvangen en kunnen geven aan elkaar. Dus om te denken dat een monogamie een garantie voor liefde is, hou je jezelf en de ander voor de gek.

Wat is jouw niet populaire mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn niet populaire mening is dat stront best lekker is

Al weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was 't maar zo'n feest

Nog plannen dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bier drinken, slapen, naar de kapper, verjaardag, bier drinken, slapen, F1 kijken, slapen

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond thuis bier drinken, morgenochtend werken (bijbaantje, jammer genoeg nog steeds student), en morgenavond eindelijk eens naar Goesting :D

Und du?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vanavond thuis bier drinken, morgenochtend werken (bijbaantje, jammer genoeg nog steeds student), en morgenavond eindelijk eens naar Goesting :D

Und du?


Vanavond avondje bieren met vrienden, morgen uitbrakken en dan naar Phoenix. Daarna zien we wel waar we uitkomen :P

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zometeen kleine vrijmibo, begin van de avond nog ff sporten en daarna biertje doen. Morgen voetballen, en vervolgens zie ik wel waar het schip strand. Zondags lekker bank hangen en F1/Voetbal/Netflix kijken

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdagochtend naar de kinesist voor revalidatie. De rest van het weekend niet veel nuttig. Bioshock spelen, serie kijken, youtube, reddit, nieuws lezen, als het weer en de goesting het toelaat een keertje gaan wandelen of lopen (Nederlanders lees dit als hardlopen).

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een weekendje helemaal niets. Ff lekker rustig aan. Wel nog ff stukje wandelen en daarna zien ik wel wat ik nog ga doen thuis.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend is weer voorbij, en had de vraag al beantwoord.

Zou je liever doof of blind zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Martin Waus schreef:
Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 08:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Martin Waus schreef:
Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook doof

Rowanyt1309 schreef:

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem


Wil je later kinderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Jazeker.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee denk het niet.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Hoeveel kinderen minimaal/maximaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan hoe groot de kelder is.

Wie heb je liever: de ooster- of zuiderburen?
Vorige  1 ... 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074 ... 1297  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic