Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Nee, sorry

Wat is jouw unpopular opinion?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Ik vind dat kinderen slecht opgevoed worden, doordat ouders steeds meer zijn gaan werken. Of de vrouwen weer terug de keuken in of mannen ook minder gaan werken. Maar dat gaat niet want de vaste lasten zijn zo hoog dat beide ouders wel moeten werken.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Feminisme (niet in zijn huidige extreme vorm) is nog altijd nodig en als je daar wat van zegt als man zijnde ben je een simp. Maar in werkelijkheid worden die mannen die je een simp noemt gewoon op hun teentjes getrapt omdat het onderwerp ongemakkelijke gevoelens met zich meebrengt.

Zelfde
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Suikerspinnen zijn ranzig.

Hoe gaat het met jou?
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Het gaat goed, maar ik wil het volgende kwijt. Monogamie is een desillusie. Als mens heb je bepaalde behoeften die door/met anderen vervuld kunnen worden, maar waarom zou je je daarvoor beter kunnen beperken tot maar één persoon? Door een monogame relatie aan te gaan denken veel mensen zelfs garantie te krijgen voor het vervullen van hun eigen behoeften en die van een ander. Maar zo werkt het volgens mij niet. Ik denk zelfs dat mensen op deze manier onnodig hoge en onrealistische verwachtingen ervan krijgen omdat ze veel te veel belang hechten aan een monogame liefdesovereenkomst, waardoor ze uiteindelijk minder liefde ervaren en verspreiden. Het zou bewijzen dat je elkaar helemaal geweldig vindt en niemand anders nodig hebt, maar volgens mij is het eerder een overeenkomst met de duivel omdat men bang is dat ze niet genoeg liefde zullen ontvangen en kunnen geven aan elkaar. Dus om te denken dat een monogamie een garantie voor liefde is, hou je jezelf en de ander voor de gek.

Wat is jouw niet populaire mening?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Mijn niet populaire mening is dat stront best lekker is

Al weekend?
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Was 't maar zo'n feest

Nog plannen dit weekend?
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
Bier drinken, slapen, naar de kapper, verjaardag, bier drinken, slapen, F1 kijken, slapen

En jij?
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Vanavond thuis bier drinken, morgenochtend werken (bijbaantje, jammer genoeg nog steeds student), en morgenavond eindelijk eens naar Goesting :D

Und du?
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
SL8492 wrote:Vanavond thuis bier drinken, morgenochtend werken (bijbaantje, jammer genoeg nog steeds student), en morgenavond eindelijk eens naar Goesting :D

Und du?
Vanavond avondje bieren met vrienden, morgen uitbrakken en dan naar Phoenix. Daarna zien we wel waar we uitkomen :P

Zelfde
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Zometeen kleine vrijmibo, begin van de avond nog ff sporten en daarna biertje doen. Morgen voetballen, en vervolgens zie ik wel waar het schip strand. Zondags lekker bank hangen en F1/Voetbal/Netflix kijken

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Zaterdagochtend naar de kinesist voor revalidatie. De rest van het weekend niet veel nuttig. Bioshock spelen, serie kijken, youtube, reddit, nieuws lezen, als het weer en de goesting het toelaat een keertje gaan wandelen of lopen (Nederlanders lees dit als hardlopen).

Zelfde
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Even een weekendje helemaal niets. Ff lekker rustig aan. Wel nog ff stukje wandelen en daarna zien ik wel wat ik nog ga doen thuis.

Zelfde.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
Weekend is weer voorbij, en had de vraag al beantwoord.

Zou je liever doof of blind zijn?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Martin Waus wrote:Doof,

Mooie vrouwen wil ik kunnen blijven bekijken en bass moet je niet horen maar voelen dus dat is ook geen probleem

Zelfde
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rowanyt1309 wrote:

Zelfde
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Pedaalemre wrote:
Rowanyt1309 wrote:

Zelfde
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
RickZ wrote:
Pedaalemre wrote:
Rowanyt1309 wrote:Doof,

Zelfde
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Ook doof
Rowanyt1309 wrote:
Wil je later kinderen?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Ja

Jij?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Jazeker.

Jij?
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Nee denk het niet.

Jij?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Ja

Hoeveel kinderen minimaal/maximaal?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Ligt eraan hoe groot de kelder is.

Wie heb je liever: de ooster- of zuiderburen?