Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 09:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een elektrische tandenborstel.. Wel heel blij mee :D

Poets jij elektrisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, al heel lang. Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik nog dagelijks een gewone tandenborstel gebruikte.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, sinds een jaar of 5 denk ik.

Ben jij blij met je gebit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut. 34 jaar, nog nooit gaatjes gehad. Dat wil ik graag zo houden. Hetzelfde geldt voor boetes, maar dat heeft verder weinig met de vraag te maken.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel blij dat ik een gebit heb ja haha dus in die zin ben ik er blij mee. Wel een keer mijn voortand afgebroken door het stoeien op een schaatsbaan, niet doen dus. Daar wel veel gezeik mee gehad. Verder kan het uiteraard mooier maar ag, het werkt... haha

Wel leuke originele vraag, beetje mensen aan de tand voelen, zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker, na de beugel in de brugklas er helemaal blij mee, daarvoor stond het redelijk scheef.. :x
Wel als kind veel gesnoept, dus veel gaatjes gehad, die ik er snachts ook weer uit knarste.. Maar daar ben ik gelukkig vanaf, en heb ik op wat tandplak na bij de controles geen aandachtspuntjes meer (Hoop nu met elektrisch poetsen dat die 'klacht' ook weg gaat :D )

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar 1 gaatje gehad in 28 jaar, dus ook redelijk content

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Zelfde ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 12:52 
 
Hardtraxxer

Ja.

Tanden of anus laten bleken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Tanden, duh.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn anus heeft daar meer nood aan dan mijn tanden. Dikke bleek voor mijn anus dus.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat zijn dit voor vragen :lol:
tanden dan

zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dikke bleek voor mijn anus

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ook wel. Alhoewel normaliter meer mensen m'n tanden zien dan m'n anus. Dus ik hou het toch op een gelijkspel.

Elke ochtend je tanden met pindakaas poetsen of elke keer als je een taxi ziet rijden moet je een liedje zingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zing wel een liedje.

Wanneer zong je voor het laatst toen je alleen was? En waar iemand bij was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanochtend in mn eentje onder de douche en 5 minuten geleden nog met mn vrienden erbij in de auto. Hou van zingen ook al kan ik er niks van.

Wat zing je het liefst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het liefst Nickelback

Wat is je slechtste wc-ervaring ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustig zitten kakken en een wesp die je komt vergezellen in een ruimte van 1 bij 2 meter.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Napalm na een pittige maaltijd.. :mad:

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De wc die niet meer wilde doorspoelen na het produceren van een heerlijk ruikende bolus. Bij een maat thuis.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erachter komen dat je je snuif vergeten bent..

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een goeie eigenlijk. Stond ooit op een fuif hier in de buurt buiten te pissen, maar ik had al heel de dag last van mijn darmen. Natuurlijk net iets te hard geduwd waardoor ik een vermoeden had dat ik ook een nummertje 2 had gedaan. Snel met de billen dichtgeknepen richting het toilet gegaan en daar de schade opgemeten. Gelukkig een zuivere onderbroek. Vals alarm dacht ik. Dan maar gewoon gaan schijten, ik was nu toch daar, maar toen ontdekte ik dat het wc-papier op was. Geen zakdoek bij de hand. Geen zin om een sok te gebruiken, dus heb ik maar een random poster van de deur getrokken en daar mijn kont mee afgeveegd. Als ik één tip mag geven: gebruik nooit een poster om je kont schoon te vegen.

Ooit al een shart in het openbaar gedaan? (shit+fart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Best een goeie eigenlijk. Stond ooit op een fuif hier in de buurt buiten te pissen, maar ik had al heel de dag last van mijn darmen. Natuurlijk net iets te hard geduwd waardoor ik een vermoeden had dat ik ook een nummertje 2 had gedaan. Snel met de billen dichtgeknepen richting het toilet gegaan en daar de schade opgemeten. Gelukkig een zuivere onderbroek. Vals alarm dacht ik. Dan maar gewoon gaan schijten, ik was nu toch daar, maar toen ontdekte ik dat het wc-papier op was. Geen zakdoek bij de hand. Geen zin om een sok te gebruiken, dus heb ik maar een random poster van de deur getrokken en daar mijn kont mee afgeveegd. Als ik één tip mag geven: gebruik nooit een poster om je kont schoon te vegen.


Godverdomme :lol: :lol: :lol:

Om antwoord op de vraag te geven, nee.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 19:38 
 
Hardtraxxer

Wel op de openbare weg. Ik was ergens buitenshuis blijven eten en blijkbaar viel het eten niet zo goed want ik kreeg dikke buikpijn. Volgens mij waren de garnalen van de wokchinees niet goed. Dus maar even naar de wc gegaan voordat ik weer naar huis vertrok. Eenmaal onderweg kreeg ik ineens weer darmkrampen en moest ik steeds nodiger maar het was nog een kwartier rijden dus heb ik maar dapper maar naïef volgehouden. Ik was zo blij toen ik eindelijk m'n straat kwam inrijden maar tijdens het lopen naar de voordeur liet ik het allemaal maar lopen. Ik kon de schone schijn/schijt echt niet langer meer ophouden. Op zich wel lekker voor een keer, maar het is zo'n boel in je broek. Ik had nog mazzel dat het compact genoeg was om niet langs de benen te lopen en gelukkig was ik al thuis.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 02:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij stijgt hier ook de hitte bij sommige naar de kop.

Maar om op de vraag te antwoorden, ja

Zelfde
Vorige  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic