Project One @ Qlimax 2016
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Poh die was ik alweer vergetenJustinhafc wrote:Radical Redemption @ Defqon 2012
Zelfde
Toevallig! Voor mij juist de set van Warface en Deadly guns op Shockerz. Maar meer omdat we besloten de anderhalf uur daarvoor de overbruggen terwijl er alleen maar dj's stonden waar wij niks mee kunnen (delete, spoontechnicians). Daardoor zo ingekakt dat ik 0 heb kunnen genieten van de warface set. Als bonus daarna ook nog eens 1,5 uur vastgestaan in de sneeuw op de parkeerplaats. Waren we gewoon maar naar huis gegaanTkTT wrote:GPF Shockerz 2018, terwijl Warface met Deadly Guns in de andere zaal stonden! Maar mijn vrienden wilde graag naar GPF. Heel spijtig!
Zelfde!
volgens mij heb je de vraag verkeerd gelezenPaling wrote:Geck-o's Qult Throwback op Defqon 2018. Die sfeer + eindelijk de Excitement Initiated Remix live horen![]()
zelfde
Oh wow, iets te gek gedaan dit weekend.. Dan kies ik de 10 minuten van Power Hour 2015. Leek zo leuk in 2014, maar viel enorm tegen.Scotty018 wrote:volgens mij heb je de vraag verkeerd gelezenPaling wrote:Geck-o's Qult Throwback op Defqon 2018. Die sfeer + eindelijk de Excitement Initiated Remix live horen![]()
zelfde